anja nimeksi tytölle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
inkeri ja eerika kuulostaa kivalta.. oon vaan tota just miettinyt et onko sit liian erikoinen ton ikäisillä, sellainen tätinimi. :D toisaalta emmikin on kiva.

noi muut 2.nimiehdotukset taisi olla kaikki lähipiirissä "varattuja". :P
 

Yhteistyössä