Angelsounds doppler JPD-100S sydänäänilaite, KOKEMUKSIA!?

  • Viestiketjun aloittaja hippula
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole kokemusta, mutta eikö se ole melko pieni aika (viikoissa), mitä tuosta laitteesta on hyötyä? Kun ihan alussa ei kaiketi sydänäänet kuulu, ja sitten alkaakin jo tuntemaan liikeitä ja tietää että kaikki on ok.
 
hyvä on
Minulla on tämä:

Angelsounds doppler JPD-100S4

ja heti siitä kun laite tuli rv 14 paikkeilla olen molempien kaksosten äänet kuullut hyvin.
Joka kerta ne ei ole niin kovat että laite ilmoittaisi sen sykelukeman mutta olen laskenut sitten itse.
Nykyään masukit jo niin "isoja" että saa nuo lukemat
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ei ole kokemusta, mutta eikö se ole melko pieni aika (viikoissa), mitä tuosta laitteesta on hyötyä? Kun ihan alussa ei kaiketi sydänäänet kuulu, ja sitten alkaakin jo tuntemaan liikeitä ja tietää että kaikki on ok.
Minä kai tykkään kuunnella vaikka liikkeet tuntuukin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ei ole kokemusta, mutta eikö se ole melko pieni aika (viikoissa), mitä tuosta laitteesta on hyötyä? Kun ihan alussa ei kaiketi sydänäänet kuulu, ja sitten alkaakin jo tuntemaan liikeitä ja tietää että kaikki on ok.
Minä kai tykkään kuunnella vaikka liikkeet tuntuukin.
ok =)
 
JiiPee
Ebaystä ei aina tiedä mitä saa!! Joten kannattaa harkita ennen kun ostaa ilman takuita laitteen! Siinä menevät rahat ihan hukille! Kokemusta on :(

Itse sain äänet kuuluviin jo rv 11, ennen neuvolaa. Laite toimi hyvin koko raskauden ajan. Laitteena tuo Angelsounds. Voin suositella lämpimästi. Kuuntelin koko raskauden sillä loppuvaiheessa pikkuisella napanuora kaulan ympärillä joten halusin tietää että kaikki hyvin masussa kun potkuja en tuntenut enää niin usein.

kannattaa kuitenkin miettiä et maksaako muutaman euron enemmän et saa toimivan laitteen muutamassa päivässä kotiin, jossa on vielä takuu, että saa uuden jos tulee ongelmia laitteelle!

Suosittelen ennen kaikkea Hattentattia, Raskauskeijua ja Perhelahjat putiikkia. Noista saa vielä ultraäänigeelin kaupan päälle, joten se selventää kallimpaa hintaa. Onhan tuon ultraäänigeelin hinta kuitenkin paljon.

Itse olen laitteen kannalla, mutta ymmärrän myös niitä panikoitsijoita joille laite ei sovi. Kannattaa seurata neuvolassakin mistä täti löytää sykkeet niin osaa kotonakin metsästää oikeasta paikkaa.
 
Eemeli
Juuri näitä Hattentattia, Raskauskeijua ja Perhelahjat putiikkia kannattaa välttää käsittämättömän hinnan takia. Ultraäänigeelin tilalla voi käyttää tavallista vesipohjaista kosteusvoidetta.
 
Saila
Eilen tuli ihana doppler postiin! Tänään päästiin jo kuuntelemaan ääniä! Kumma kyllä -taitaa tämä laite huojentaa oloa vaikka aluksi epäilin. Kuului hyvät sykkeet jo nyt raskausviikolla 11 :)
Ihan suomalaisesta nettikaupasta ostin, en uskalla myöskään ulkomailta tilata. Laitetta ei pysty palauttamaan jos siinä olis jotain vikaa, mut voihan sitä joku kokeilla joka osaa.

Nyt taas kuulokkeet korviin :)
 
Saila
Halusin muuten vielä alalla työskentelevänä kertoa Eemelille, että tuo geeli tuo aikuisten oikeasti dopplerin äänet paremmin esille. Tuo vesiliukoinen kosteusvoide käy myös, mutta vaimeammat äänet ovat. kantsii kokeilla. Geeliä saa ihan apteekeista!!
 
Eka kokemukseni
Pakko oli kirjoittaa oma uusi kokemukseni... Laite tuli eilen, viikkoja 8+6. Sain kolme kertaa pienen äänet kuuluviin, tosin hain pitkään. Kolmannella kerralla isäntäkin pääsi nauttimaan pienen sydänäänistä. Tänään sain myös kuuluviin. Eli suosittelen.
 

Yhteistyössä