ananas kapseleista

en ois uskonu että ne oikeesti toimii!! tää on nyt kuudes päivä ja painoo tippunu kilo-puoltoista!! voi olla että ihan nestettä vaan...mutta siltikin! syön kolme päivässä ohjeen mukaan, ja ihan normaalisti ruokaa, illallakin jopa! ja liikun miten nyt sattuu....ja aamulla ennenkö on ees syöny kannattaa se paino kattoo koska päivän aikana se heittelee kuitenkin.tsemppiä muillekin!!!!!! ehkäpä se tästä =)
 
ne on ananas strong merkkisiä maksaa 9.50?...ei kalleimmasta päästä...kattoo nyt mitä on tapahtunu sit ku purkki loppuu...siinä on siis 90tablettia...niin ei ne siis kapseleita ollu kuhan sanoin, mutta ei kai sillä merkitystä oo onko kapseleita vai tabletteja.
 
Itse tilasin netin kautta ananas-tabuja ja olivat ihan huuhaata!!!Painon tiputus perustuu nesteen vähenemiseen ja on siis todellakin väliaikaista!!!
Liikunta ja oikea ruokavalio on se kaiken a ja o, sori vaan!!!
Mutta tapansa kullakin...
 
niin mut täs onkin kyse siitä et kun saa aluksi nesteet kiertoon ja painoa alas motivaatio pysyy.. =) jos teet työtä ja paino vaan junnaa paikallaan voi laihiskin lopahtaa.. :( eli parempi et edes vaan nesteitä lähtee kun ei mitään :) =) :D
 
popsin aikanani kaks kuukautta kyseisiä tabuja... puntari ei heilahtanu suuntaan eikä toiseen....

mun laihis prosessia on auttanui noi kromi tabletit... armoton herkku peppu on... pitää verensokerin pitempään vaaterissa ja ei tee nii helposti mieli nannaa tai muuta makeeta....
 
oon nyt syöny kyseisiä tabletteje viikon ajan ja kaks kiloo on lähteny...siis nestettä vaan mutta joka aamu vaaka näyttää vähemmän ja vähemmän...jumpalla käyn kaks kertaa/viikko, ja ulkoilen vaunujen kanssa...siinä liikunta.syön ihan normaalisti....iltasin en paljoo.
 

Yhteistyössä