analysointia analysointia (miehen käyttäytymisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä

Vieras
Osaako joku neuvoa, mitä miehen päässä oikeen liikku :D .. en vaan ymmärrä, mitä hän käyttäytymisellään haki. Eli siis olen noin reilun kuukauden tapaillut erästä miestä ja ollaan nähty noin 2-3krt/viikko ja aina ollu tosi mukavaa ja viihdytään hyvin toistemme seurassa, ainakin itsestäni niin voin sanoa. Pidetään joka päivä yhteyttä jollain keinoin. Nyt siis mikä mietityttää on hänen tämänpäiväinen käytös. Mies tuli tänään käymään luonani ja siis oli ihan omituinen. Ihan kun olisi koko ajan vittuilu ja heittänyt jotain ivaavaa läppää?? ei ottanu oikeen mitään kunnon kontaktia ja ei halunut edes olla lähelläni. Hän siis itse ehdotti, että tulee ja muutenkin hän on ollut se, joka ottaa aina yhteyttä.
Kun mies lähti, niin "erottiin" normaaliin tapaan.. siis pussattiin jne.. soittikin tänään vielä ja juteltiin normaalisti. Mitä ihmettä hän haki sillä vittuilulla ja ivaamisella??

[QUOTE="vieras";24101311]Miehet ei ajattele noin monimutkaisesti, eikä testaile kenenkään tunteita... Jos sillä oli vaan huono päivä?[/QUOTE]

juuri. ehkä sille oli käyny jotain epämukavaa ja ois halunnu puhua siitä mutta ei sitten viitsinytkään. tuskin oli henk.koht

SIVU AVIOVAIMON PÄIVÄKIRJASTA

Lauantai-ilta: mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme Achsanilla yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla
ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään.

Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän
suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa.

Kysyin häneltä oliko hänellä murheita- hän vastasi : "Ei tässä mitään."

Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro.
Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani.

Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei
vastannut rakkaudentunnustukseeni.

Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.

Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme,
mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta.

Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.

En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.

SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA

Lauantai-ilta: Tänään Jokerit hävisi, mutta sainpahan pillua.

Lauantai-ilta: mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme Achsanilla yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla
ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään.

Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän

Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei

Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.

Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme,

Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.

En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.

!!!!

olipas huvittavaa luettavaa toi edellinen teksti :) .. sai vähän paremmalle tuulella.
Mut en mä oikeen vieläkään tajua sitä miestä.. ehkä en ikinä tuu ymmärtämäänkään.. toivottavasti ei jatka tollasta. Haluaa tulla mun tykö ja sit vaan ivaa ja vittuilee. On hänelläkin huvit :/

[QUOTE="vieras";24101311]Miehet ei ajattele noin monimutkaisesti, eikä testaile kenenkään tunteita... Jos sillä oli vaan huono päivä?[/QUOTE]

No niinpä, huvittava ajatuskin :D Varmaan vaan huono päivä tosiaan tai sitten se oli loukkaantunut jostain muttei osannut sanoa sitä.

:laugh: :laugh: juuri näin :D

Joo.. no oletetaan nyt niin että oli vaan paha päivä :D ei tarvii sit miettii päätä puhki, että mitähän se sillä haki. Mut ei nyt kauheen hyvää kuvaa kyl ittestään anna jos jo tapaamisvaiheessa purkaa muhun noita huonoja päiviä ja vielä niin, että minä saan pilkkaa itsestäni kuunnella.

Syitä:
1. Miehen mahdollinen persoonallisuushäiriö nostaa päätään
2. Heikko itsetunto
3. Mies on kuullut sinusta jotakin ikävää ja projisoi tunteitaan näin
4. Greenbergin tunneteorian pohjalta voisi ajatella, että joistakin reaktiivisista tai välineellisistä tunnereaktioista on kyse

no siis en nyt virallisesti kysyny miks ivaa tms. mut jotain vastaavaan heitin. Mies kysy että nähdäänkö taas ensiviikolla ni sanoin jotain, että en nyt tie ku olit tänään niin ilkee. Ja hän sano vaan jotain ympäripyöreetä, et mulla on välil tälläsii vittuilu päivii.. Joo en tie mitä sillä sit tarkotti.. se o sekasi koko äijä :D

Yhteistyössä