V
"vieras"
Vieras
Et voi olla noin tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24413962:Voi yhyy, olen kauhean kade siitä, kun saan ne peräpukamani ehkä vasta vanhuksena ja voin olla ilman vaippojakin vanhaksi asti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et voi olla noin tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24413962:Voi yhyy, olen kauhean kade siitä, kun saan ne peräpukamani ehkä vasta vanhuksena ja voin olla ilman vaippojakin vanhaksi asti.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24413962:Voi yhyy, olen kauhean kade siitä, kun saan ne peräpukamani ehkä vasta vanhuksena ja voin olla ilman vaippojakin vanhaksi asti.
Ei se järvi soutamalla kulu!! Toki..ryppyreikä saattaa löysistyä. Mutta kai siitä ei haittaa oo kun kohtahan me paskotaan housuun vanhainkodissa. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Mua ei ainakaan huoleta jos naapurin Liisalla vähä pörähtelee tai vihellys kuuluu perästä ku se juoksee. Pikemminkin luo lisää hilpeyttä!!Mun puolesta jokaisen anaali saa olla joko paskantamista varten tai paukutelkoon naapurin Masa metri melallaan Liisaa pakariin..!!
onpahan heillä ainakin (kai) hauskaa!!
Ja siis minun mielestä se on sen Liisan asia jos se paskantaa housuun 30 vuotiaana. Kuuluuko asian huoli siis meille muille jos toisen pakari fuskaa?? mua ei ainakaan huoleta! oma toimii ja sillä sipuli! Ilman kyyneleitä!
![]()
Mä meinasin tästä tykätä jo aiemmin, koska mä olen täysin samaa mieltä. Ne pitäköön löysät reikänsä jotka sitä haluaa harrastaa, turha on kuitenkin mielikuvituksettomiksi meitä muita haukkua.![]()
Sinulla löysiä reikiä taitaa olla kaksin kappalein.Mä meinasin tästä tykätä jo aiemmin, koska mä olen täysin samaa mieltä. Ne pitäköön löysät reikänsä jotka sitä haluaa harrastaa, turha on kuitenkin mielikuvituksettomiksi meitä muita haukkua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yöööök peppuseksi;24414077:No voi jösses...nyt alkaa tulla siis uusi, uljas, piereskelevä Tena-sukupolvi. <3
Eikö tiedän ukkoja iletä työntää penistään paskan sekaan?
Mä meinasin tästä tykätä jo aiemmin, koska mä olen täysin samaa mieltä. Ne pitäköön löysät reikänsä jotka sitä haluaa harrastaa, turha on kuitenkin mielikuvituksettomiksi meitä muita haukkua.![]()
Mulle ei mene koskaan jakeluun, miten heteromies voi himoita suolireikää, kun se maailman ihanin pimppi on kumminkin siinä ihan vieressä.
Mitä järkeä, täysin aivotonta.
Miten paskareikä voi olla kiihottavampi ja parempi kuin tussu?:O
Kokeiles työntää kieli persukseen. Se on niin ihanan kireä...Ja sit myöten antaessaan.. Namnam.