Anaaliseksin "hinta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lääkäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="Heli";24413912]Ihan turha tutkimus. Minä harrastan peppuseksiä vain aviomieheni kanssa, joten sukupuolitaudeista ei ole vaaraa. Keinotekoisia liukasteitakaan ei tarvita, koska omat luonnolliset riittävät hyvin.

Aika hauska ketju. En ole tiennykään, että homokammoisten ihmisten lisäksi löytyy näin mittava määrä peppuseksikammoisia. Kumpuaakohan se vain kateudesta, kun ei itse uskalleta kokeilla eri juttuja sängyssä vai pelkästään ahdasmielisyydestä?[/QUOTE]

Tai yksinkertaisesti siitä että siitä ei pidetä? Miten se on teiltä tykkääviltä pois että osa ei tykkää ja sanoo siitä mielipiteensä?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24413962:
Voi yhyy, olen kauhean kade siitä, kun saan ne peräpukamani ehkä vasta vanhuksena ja voin olla ilman vaippojakin vanhaksi asti.

Haluaisinpa nähdä sen tieteellisen, laadukkaan tutkimuksen, joka todistaa peppuseksin harrastamisen ja peräpukamien välisen korrelaation.

Ei se järvi soutamalla kulu!! Toki..ryppyreikä saattaa löysistyä. Mutta kai siitä ei haittaa oo kun kohtahan me paskotaan housuun vanhainkodissa. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Mua ei ainakaan huoleta jos naapurin Liisalla vähä pörähtelee tai vihellys kuuluu perästä ku se juoksee. Pikemminkin luo lisää hilpeyttä!! :D Mun puolesta jokaisen anaali saa olla joko paskantamista varten tai paukutelkoon naapurin Masa metri melallaan Liisaa pakariin..!! :D onpahan heillä ainakin (kai) hauskaa!! :D Ja siis minun mielestä se on sen Liisan asia jos se paskantaa housuun 30 vuotiaana. Kuuluuko asian huoli siis meille muille jos toisen pakari fuskaa?? mua ei ainakaan huoleta! oma toimii ja sillä sipuli! Ilman kyyneleitä! ;)

Tämä oli päivän paras. Hyvin sanottu!!!

Lukekaa tiukkapipoiset muiden ihmisten arvostelijat ja tuomitsijat tämä varmuuden vuoksi kahteen kertaan.

Kaikki ei tykkää peppuseksistä, mutta kuka siitä pitää ja nauttii, niin harrastakoon miun puolesta.
Turhaa pelottelua mie en ymmärrä tai että anaaliseksiä pidetään epänormaalina tai että jos ei harrasta peppuseksiä niin sekin on jotenkin epänormaalia tai on estynyt seksin suhteen.

Eiköhän jokainen saa harrastaa seksiä, kuten haluaa, mieltymystensä mukaan, kuhan kumppani on suostuvainen ja aikuinen.
Meillä ei peppuseksiä harrasteta, pari kertaa kokeiltu ja kipu on liikaa enkä saa nautintoa siitä.

Viimeksi muokattu:
"Peräpukamat ovat laajentuneita peräaukon laskimoita. Niihin liittyvät vaivat ovat yleisiä ja yleensä itsestään paranevia mutta uusiutuvat usein. Tavallisimpia syitä pukamiin ovat ummetus, istuminen pitkään paikallaan, ylipaino ja raskaus."

Eli jos mammat ette halua peräpukamia perseeseenne, niin palsta kiinni, takapuoli ylös siitä soffalta ja lenkille. Ja muksutkin kannattaisi jättää vääntämättä.

[QUOTE="Heli";24413986]Tämä oli päivän paras. Hyvin sanottu!!!

Lukekaa tiukkapipoiset muiden ihmisten arvostelijat ja tuomitsijat tämä varmuuden vuoksi kahteen kertaan.[/QUOTE]
Todella tylsä ja huono. Ilmeisesti itse kirjoitit.

[QUOTE="Heli";24413986]Tämä oli päivän paras. Hyvin sanottu!!!

Lukekaa tiukkapipoiset muiden ihmisten arvostelijat ja tuomitsijat tämä varmuuden vuoksi kahteen kertaan.[/QUOTE]

Mä meinasin tästä tykätä jo aiemmin, koska mä olen täysin samaa mieltä. Ne pitäköön löysät reikänsä jotka sitä haluaa harrastaa, turha on kuitenkin mielikuvituksettomiksi meitä muita haukkua. ;)

Mä meinasin tästä tykätä jo aiemmin, koska mä olen täysin samaa mieltä. Ne pitäköön löysät reikänsä jotka sitä haluaa harrastaa, turha on kuitenkin mielikuvituksettomiksi meitä muita haukkua. ;)

Sinä saat vapaasti haukkia anaaliseksiä harrastavia löysäreikäisiksi, mutta anaaliseksiä harrastavat eivät saa haukkua sinua mielikuvituksettomaksi?

Aikuinen ihminen.....

[QUOTE="eee";24414018]Sinä saat vapaasti haukkia anaaliseksiä harrastavia löysäreikäisiksi, mutta anaaliseksiä harrastavat eivät saa haukkua sinua mielikuvituksettomaksi?

Aikuinen ihminen.....[/QUOTE]

HEH. Minä vain toistin mitä tuossa kirjoituksessa sanottiin mistä tämä "heli" tykkäsi. Että antakaa tositen vain olla juuri niin löysäperäisiä kuin itse haluavat.

Anaaliseksi – on helpointa kuvata esimerkillä, jossa raskas tavarajuna lähtee asemalta ja jatkaa heti aseman jälkeen tunneliin.

Kuitenkin juna joutuu sahaamaan jatkuvasti edestakaisin tunnelin ja aseman välillä, sillä aina asemalle unohtuu tavaraa, joka on otettava kyytiin. Höylätessä jatkuvasti tunneliin ja takaisin junan jarrut lämpenevät ja alkavat haista palaneelta. Usein anaaliseksiinkin liittyy tällaisia epämukavia aistimuksia, kun varsinaiseen tavoitteeseen ei olekaan päästy.

Anaaliseksi muuttuneet asiat ovat suurin piirtein tällaisia... mutta ällöttävämpiä.

Mun persreikä on kakan kuluttama ja se hyvä, että kestää pökäleitäkään, joten mulle vieras asia. Mutta silti olisi kiva tietää, että onko noissa missään väittämässä mitään perää? Onko esim. homofoorumeilla keskusteluja persreikien kunnosta?

Alkuperäinen kirjoittaja Yöööök peppuseksi;24414077:
No voi jösses...nyt alkaa tulla siis uusi, uljas, piereskelevä Tena-sukupolvi. <3

Hahahaha :D kyllä, juurikin näin, onneksi ei esim. antiikin roomassa koskaan yhdytty anaaliin orgioiden kesken :D Olisi tullut vielä rumia lapsia kun saa ProRectum raskauden...

Oi, mikä saakaan vanhaan kunnon missionaryyn jymähtäneen palstailijan näin innostumaan - ihan tänne repeää. Jos ajatus toisten venähtäneistä sulkijalihaksista on todella noin elähdyttävä, niin eipä peppuseksiäkään turhaan keksitty.

Mulle ei mene koskaan jakeluun, miten heteromies voi himoita suolireikää, kun se maailman ihanin pimppi on kumminkin siinä ihan vieressä.
Mitä järkeä, täysin aivotonta.
Miten paskareikä voi olla kiihottavampi ja parempi kuin tussu?:O

Status
Viestiketju on suljettu.