Anaaliseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hämmentynyt"

Vieras
Monet naispuoliset ystäväni kertovat nauttivansa anaaliseksistä. Minä koen sen kuitenkin hyvin kuvottavana! Mitä mieltä naispuoliset palstalaiset ovat pakoputkeen ottamisesta?

Täällä yksi jota ennen kuvotti ajatuskin anaaliseksistä!! Sitten tapasin kokeneen miehen, joka tiesi mitä teki. Osasin pelostani huolimatta rentoutua, joten peppuseksikokemuksesta tuli hyvä. Se onkin yllättävän mukavaa, vaikkei mitään taivasta räjäyttävää kuitenkaan. Vaati vain aikaa, että pystyy rentoutumaan kunnolla. Muuten sattuu niin p*rkeleesti...

Nautin ja tykkään kovasti. Mutta siinä pitää olla taitava mies ja tehdä samalla temppuja kädellääb tai sitten itse hieron. Mutta juu, rankimmat ja kovimmat orgasmit on tullut nimen omaan tuosta hommasta.

Mutta sen myönnän että jos jännittää, se sattuu. Täytyy uskaltaa rentoutua ja luottaa kumppaniin 100%, silloin se on nautinnollista. Exän kanssa esim. en todellakaan pystynyt/nauttinut vaikka muutamaan otteeseen koetettiin.

Onnistuu vain pienikullisten kanssa.

Muuten, kokemuksesta voin sitten sanoa, että ei se peräpää siitä hyvää tykkää... 60 v. ja pukamat on ja falskaa, vaikka yritin silloin aikanaan olla "varovainen".

[QUOTE="eukko";26230811]Jaa, no mitäs anaalikseksiä harrastavat naiset ovat, jos se on homojen hommaa? Ja homothan on miehiä...[/QUOTE]

Mä ainakin oon bi mutta ei kai se tähän asiaan liity... Ja siis ei kuulu mitenkään vakiohommiin meillä mutta tykkään kyllä ihan. Vaihtelu virkistää. Mutta samaa sanon kun muut. Kunnon esilämmittelyt ja 100% luottamus ja rentoutuminen on kaiken A ja O!

[QUOTE="eukko";26230811]Jaa, no mitäs anaalikseksiä harrastavat naiset ovat, jos se on homojen hommaa? Ja homothan on miehiä...[/QUOTE]

No ne naiset on tietenkin miehiä jotka on syntyneet väärään kehoon ja jotta ei olisi liian helppoa, niin lisäksi ne on homoja. Eli siis homomiehiä jotka on syntyneet naisen vartaloon. Yksinkertaista ja täysin loogista, eikö vain?

Yhteistyössä