N
Nainen 21v
Vieras
Menin viime vuoden juhannuksena naimisiin, koska haluan saada vauvan ja olen kuullut, että naimisissa olevat naiset saavat vauvoja. Esimerkiksi minun isoäidit, äiti, 3 isosiskoa ja naispuoliset serkut ovat saaneet kaikki vauvoja mentyään naimisiin, mutta minä en en ole saanut vielä yhtään vauvaa. Miksi minä en ole saanut vieläkään vauvaa, vaikka olen ollut naimisissa jo melkein 1½ vuotta? Minun äiti sai ensimmäisen vauvansa vain 3 viikkoa häidensä jälkeen ja minun siskot ja serkutkin ovat saaneet vauvan heti 6-12 kuukauden sisällä häistä. Minä haluan jo saada vauvan!
Entä mikä miestäni vaivaa, koska hän puhuu minulle koko ajan jostain sellaisesta kuin sek-si ja sanoo, että vauvoja saadaan sen seksin avulla. Hän haluaisi laittaa pippelinsä minulle siihen paikkaan, mistä vauvat tulevat. Miksi hän haluaa laittaa pippelinsä sinne ja mitä tekemistä pippelillä on vauvojen saannin kanssa. Olen kysynyt asiaa äidiltäni, mutta hän on jotenkin vaivautunut eikä ole suostunut sanomaan mitään muuta kuin, että "Valitettavasti miehesi on oikeassa sen asian suhteen".
Entä mikä miestäni vaivaa, koska hän puhuu minulle koko ajan jostain sellaisesta kuin sek-si ja sanoo, että vauvoja saadaan sen seksin avulla. Hän haluaisi laittaa pippelinsä minulle siihen paikkaan, mistä vauvat tulevat. Miksi hän haluaa laittaa pippelinsä sinne ja mitä tekemistä pippelillä on vauvojen saannin kanssa. Olen kysynyt asiaa äidiltäni, mutta hän on jotenkin vaivautunut eikä ole suostunut sanomaan mitään muuta kuin, että "Valitettavasti miehesi on oikeassa sen asian suhteen".