Miksi minä en saa vauvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen 21v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen 21v

Vieras
Menin viime vuoden juhannuksena naimisiin, koska haluan saada vauvan ja olen kuullut, että naimisissa olevat naiset saavat vauvoja. Esimerkiksi minun isoäidit, äiti, 3 isosiskoa ja naispuoliset serkut ovat saaneet kaikki vauvoja mentyään naimisiin, mutta minä en en ole saanut vielä yhtään vauvaa. Miksi minä en ole saanut vieläkään vauvaa, vaikka olen ollut naimisissa jo melkein 1½ vuotta? Minun äiti sai ensimmäisen vauvansa vain 3 viikkoa häidensä jälkeen ja minun siskot ja serkutkin ovat saaneet vauvan heti 6-12 kuukauden sisällä häistä. Minä haluan jo saada vauvan!

Entä mikä miestäni vaivaa, koska hän puhuu minulle koko ajan jostain sellaisesta kuin sek-si ja sanoo, että vauvoja saadaan sen seksin avulla. Hän haluaisi laittaa pippelinsä minulle siihen paikkaan, mistä vauvat tulevat. Miksi hän haluaa laittaa pippelinsä sinne ja mitä tekemistä pippelillä on vauvojen saannin kanssa. Olen kysynyt asiaa äidiltäni, mutta hän on jotenkin vaivautunut eikä ole suostunut sanomaan mitään muuta kuin, että "Valitettavasti miehesi on oikeassa sen asian suhteen".

no yleensä se morsian häiden jälkeen vetää ittensä niin känniin, ettei hääyöstä ole mitään muistikuvaa. Mitenkäs sinun kohdallasi tämä hääyö? Mut jos et toiminut silloin oikein, niin oikeestaan mikä tahansa yö käy. Juhannuksen aikaan olis kans hyvä, mutta miksei joulun ajan yötkin sovi tarkoitukseen.

Niin ja taikaan kuuluu, ettei sulhanen kerro mitä yön aikaan on tapahtunut ja kenen kanssa, tuloksen näkee sitten aikanaan. Tsemppiä nyt sinulle yritykseen.

Äitisin on kyllä todella ilkeä, jos ei tätä perimätietoa ole siirtänyt eteenpäin....

Yhteistyössä