Amway myynnistä...

  • Viestiketjun aloittaja muru
  • Ensimmäinen viesti
mimmi
Ei kannata! On huijausta!!
Ei tienaa kunnolla ellei ole siellä kärkipäässä... Amerikassa!
Oltiin joskus kuuntelemassa niitä löpinöitä ja tsiisus mitä skeidaa oli!
Muutenkin yritetään näyttää paremmilta mitä ollaan...
Se paikka missä me käytiin... Kämppä oli ihan hervoton läävä! Siis ihan oksettava! Ja miehellä puku päällä ja emännällä jakkupuku... ei oikein istunu niitten asut siihen ympäristöön...

jokatapauksessa siis... sinuna miettisin pitkään ja jättäsin osallistumasta.
Kiitos, olen puhunut :)
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja muru:
Onko se kannattavaa?
Kuinka pian saa elantonsa??
Kannattaako edes miettiä ryhtyvänsä??
Riippuu siitä kuinka paljon on ite valmis tekemään töitä! Ihan kivaa oli kun mulla oli viel 1 lapsi mut nyt kun on enemmin niin en tällähetkellä jaksa MITÄÄN ylimääräistä. Kotona riittää tekemistä. Mut tilaan kyllä tuotteita ja sit kun lapset isompia alan varmaan taas uudestaan tekemään.

 
muru
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja muru:
Onko se kannattavaa?
Kuinka pian saa elantonsa??
Kannattaako edes miettiä ryhtyvänsä??
Riippuu siitä kuinka paljon on ite valmis tekemään töitä! Ihan kivaa oli kun mulla oli viel 1 lapsi mut nyt kun on enemmin niin en tällähetkellä jaksa MITÄÄN ylimääräistä. Kotona riittää tekemistä. Mut tilaan kyllä tuotteita ja sit kun lapset isompia alan varmaan taas uudestaan tekemään.
Kertokaa nyt hyvät ihmiset enemmän! :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
kyllä minä tiiän yhden joka elää ihan niillä tuloilla. Muutama vuosi meni että pääsi siihen mutta tuloja en tiiä. Kovasti se kuitenki työtä vaatii.
Mäkin tiiän pari, mutta meistä ei tod.ollut siihen jatkuvaan tyrkyttämiseen. Tuotteet hyviä kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Ei kannata! On huijausta!!
Ei tienaa kunnolla ellei ole siellä kärkipäässä... Amerikassa!
Oltiin joskus kuuntelemassa niitä löpinöitä ja tsiisus mitä skeidaa oli!
Muutenkin yritetään näyttää paremmilta mitä ollaan...
Se paikka missä me käytiin... Kämppä oli ihan hervoton läävä! Siis ihan oksettava! Ja miehellä puku päällä ja emännällä jakkupuku... ei oikein istunu niitten asut siihen ympäristöön...

jokatapauksessa siis... sinuna miettisin pitkään ja jättäsin osallistumasta.
Kiitos, olen puhunut :)
ollaankohan käyty samassa paikassa...
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja muru:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja muru:
Onko se kannattavaa?
Kuinka pian saa elantonsa??
Kannattaako edes miettiä ryhtyvänsä??
Riippuu siitä kuinka paljon on ite valmis tekemään töitä! Ihan kivaa oli kun mulla oli viel 1 lapsi mut nyt kun on enemmin niin en tällähetkellä jaksa MITÄÄN ylimääräistä. Kotona riittää tekemistä. Mut tilaan kyllä tuotteita ja sit kun lapset isompia alan varmaan taas uudestaan tekemään.
Kertokaa nyt hyvät ihmiset enemmän! :)
En montaakaan satasta tienannu bonuksia mut esim. kasvohoitokutsuilta sai ihan kivasti rahaa riippuen tietysti siitä miten paljon ihmiset tilas ja niitä pidinkin useammin. En kauaa sitä "täysillä" tehnyt joten en päässyt millee isommille bonuksille. Seminaarit ja muut oli tosi kivoja!! Ite kyllä tiedän jonkun verran ihmisiä jotka oikeesti tienaa hyvin. Mut aion kyllä varmasti alkaa tekemään sitte joskus kun lapset esim. koulussa. Tuotteet on suurin osa tosi hyviä, en kyllä ihan kaikista tykkää.
 
vieras
Ainakin mua ylälinja huijasi mennen tullen, tai lähinnä pimitti asioita viimeiseen asti. Todella p*ska maku jäi lafkasta suuhun. Ja kaiken huippu oli se, että alalinjan väkeä pyydetään aina pitämään kotonaan esittelytilaisuus, jonne he voivat pyytää "omia tuttujaan". Ja sitten ylälinjan heput laittavat jotakuinkin koko Suomelle viestin, että "tervetuloa siihen ja siihen osoitteeseen kuuntelemaan esittelyä. Ottakaan tuttunnekin mukaan. Kaikki ovat tervetulleita, koska me pidämme esittelyn." =O =O =O Oli hieman hämmentävää saada oma tupa täyteen ihan vierasta sakkia =O =O =O
 
Tuotteet on hyviä, mutta itse yrityksestä ja sen toimintamallista on NIIIIIN paljon paskaa kuullu ja sillä on niiiiin huono maine, että en lähtisi! Jollain muulla verkostomarkkinoinnilla voi oikeesti tehdä ihan tiliä... Nimimerkillä Kotigastronomi-tuotteita 2 vuotta myynyt ja verkostoa kyhäillyt - koko ajan sivutoimisena mutta tarvittaessa elättäisin ja/tai työllistäisin tällä itseni ihan kevyesti ;)

Yyveellä voin kertoa enemmän jos kiinnostaa.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin mua ylälinja huijasi mennen tullen, tai lähinnä pimitti asioita viimeiseen asti. Todella p*ska maku jäi lafkasta suuhun. Ja kaiken huippu oli se, että alalinjan väkeä pyydetään aina pitämään kotonaan esittelytilaisuus, jonne he voivat pyytää "omia tuttujaan". Ja sitten ylälinjan heput laittavat jotakuinkin koko Suomelle viestin, että "tervetuloa siihen ja siihen osoitteeseen kuuntelemaan esittelyä. Ottakaan tuttunnekin mukaan. Kaikki ovat tervetulleita, koska me pidämme esittelyn." =O =O =O Oli hieman hämmentävää saada oma tupa täyteen ihan vierasta sakkia =O =O =O[/quot

Ohhoh! Ei meillä ollu ikinä noin!
 
mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Ei kannata! On huijausta!!
Ei tienaa kunnolla ellei ole siellä kärkipäässä... Amerikassa!
Oltiin joskus kuuntelemassa niitä löpinöitä ja tsiisus mitä skeidaa oli!
Muutenkin yritetään näyttää paremmilta mitä ollaan...
Se paikka missä me käytiin... Kämppä oli ihan hervoton läävä! Siis ihan oksettava! Ja miehellä puku päällä ja emännällä jakkupuku... ei oikein istunu niitten asut siihen ympäristöön...

jokatapauksessa siis... sinuna miettisin pitkään ja jättäsin osallistumasta.
Kiitos, olen puhunut :)
ollaankohan käyty samassa paikassa...

Missä päin kävit?

 

Yhteistyössä