Amway - kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuotteet on hyviä, mutta toi verkostomarkkinointi on niin kyseenalaista hommaa. sun työstäs saa miljoona muuta enemmän palkkaa kuin sä ite.
Just näin. Paitsi että tuotteista en ole löytänyt mitään niin hyvää, mitä en kaupasta saisi.

tavan tallaaja
mä tykkään tuotteista, ja käytänkin. mutta itse liiketoiminta on raskasta duunia. Pyramidi on nykyään, vanha järjestelmä oli realistisempi. Eli nyt kaikki hokee sitä kaksi putkistoo ja sit taas kaksi...mut yläpuolella olevat vie vaan kaikki rahat. Sil vanhal systeemillä tienas paremmin.

minä olen mukana ollut nyt noin vuoden amwayssä siis en 21:ssä vaan siinä alkuperäisessä... äiti ja isä lähti meidän mukaan ja ne tienaa enempi kuin me koska tekevät enemmän työtäkin sen eteen. mukavaa hommaa! uusia tuttavia ja jopa ystäviä on saatu paljon! =)

Kyllä mä tykkään. Tuotteet on hyviä ja meille sopivia, kaverit ostaa kun tykkäävät tuotteista. Bonusten saaminen/ tienaaminen toimii, jos vaan jaksaa tehdä ja tehdä hommia.
Eipä silti, ei muissakaan vastaavissa firmoissa sohvalla makaamisesta makseta palkkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Kyllä mä tykkään. Tuotteet on hyviä ja meille sopivia, kaverit ostaa kun tykkäävät tuotteista. Bonusten saaminen/ tienaaminen toimii, jos vaan jaksaa tehdä ja tehdä hommia.
Eipä silti, ei muissakaan vastaavissa firmoissa sohvalla makaamisesta makseta palkkaa...
kirjoitit täyttä asiaa! =)

vieras
Olin mukana muutaman vuoden. Kokemukseni oli se, että tietoa annettiin tiputellen ja paikoitellen ylälinja vähän "huiputtikin" joissakin asioissa. Jäi todella huono kuva siitä touhusta. Mutta tuotteet ovat hyviä - niitä käytän edelleen!

vieras
en kyllä ihan heti olis menossa mukaan touhuun. alemmilla tasoilla et kyllä tienaa paljon mitään. hirveesti töitä saat tehdä että saat itsesi alle porukkaa ja että he sitten saavat jatkajia paljon että saat edes jotain. ihme kiihkoilua asiansa puolesta pitävät. tästä voitte varmaan arvata että tuttava piirissäni on yksi tälläinen. ei usko millään etten ole kiinnostunut asiasta monta kertaa ehdottelee minua liittymään heihin, mutta kun en ole kiinnostunut niin en. ei ole tarkoituksenakaan myydä tuotteita vaan saada itselleen alaisia jotta "rikastuu". tuotteet ovat kyllä olleet ihan käyttö kelpoisia mutta kalliita . joten en menis mukaan ollenkaan siihen touhuun.

Itse olen ollut tammikuusta asti mukana
Kenellekkään en aluksi asiasta puhunnut mitään ja tutustuin rauhassa tuotteisiin ja liiketoimintaan.
Nyt olen niihin tarpeeksi tutustunnut ja muutama asiakaskin on tullut ja liiketoiminta on minusta ihan ok kun heillä on kumminkin eri organisaatioita ja siinä missä minä olen niin tehdään kaikki tiimissä eli ei sinun tarvitse jokaista ystävää tai sukulaista raahata mukaan ja itse päätät kuinka paljon haluat tilata kuukaudessa. Voit vaikka vain tilailla tuotteita itselle edullisesti ja myydä muutamalle asiakkaalle.

Itseni alle on tullut 2 pariskuntaa joita minä en edes tunne ja he eivät ole minun nimilistaltani. Joka kuun 15pv tulee palautuksia ostoistani sekä ala puolen ostoista tililleni ja vielä ei ihan rikas olla mutta omaa tuottojalkaa en varmasti edes ala rakentamaan pitkiin aikoihin. Antaa ajan kulua :)

Uusia ystäviä on tullut ihan mukavasti ja tiimi illat on kanssa kivoja kun näkee muita tiimiläisiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Tuotteet ovat hyviä, mutta en jaksanut markkinoida. Eli nyt liityin jäseneksi ja saan -30% tuotteista.
Ekaks tilasin miesystävän siskopuolen kautta,nyt liityin jäseneks,saan halvemmalla.En jaksa ruveta myymään.Sa 8 color on niin riiiittoisaa,tuntuu ettei se paketti lopu ikinä!Vitamiineja käytetään koko perhe.

pettynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Tuotteet ovat hyviä, mutta en jaksanut markkinoida. Eli nyt liityin jäseneksi ja saan -30% tuotteista.
Ekaks tilasin miesystävän siskopuolen kautta,nyt liityin jäseneks,saan halvemmalla.En jaksa ruveta myymään.Sa 8 color on niin riiiittoisaa,tuntuu ettei se paketti lopu ikinä!Vitamiineja käytetään koko perhe.
En syöttäisi lapsilleni mitään verkostotuotteita vaan apteekista ostaisin.

Toisekseen terve lapsi ei tarvitse kuin sen d-vitamiinin.

Muutenkin kusee nuo amwayn hommat minulla pahasti.

pettynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
En syöttäisi lapsilleni mitään verkostotuotteita vaan apteekista ostaisin.

Toisekseen terve lapsi ei tarvitse kuin sen d-vitamiinin.

Muutenkin kusee nuo amwayn hommat minulla pahasti.

Yhteistyössä