Amway - kokemuksia?

hmmm
]

En syöttäisi lapsilleni mitään verkostotuotteita vaan apteekista ostaisin.

Toisekseen terve lapsi ei tarvitse kuin sen d-vitamiinin.

Muutenkin kusee nuo amwayn hommat minulla pahasti.[/quote]

lääketehtaitten vitamiinit on niin teollisesti tuotettuja ettei niistä oikeastaan oo mitään hyötyä. amwayn ravintolisät on luomuja. niissä ei oo mitään ylimmääräisiä kemikaaleja.

älkää sekaantuko
Tuotteden hinta/laatusuhde on tutkitusti syvältä p*siistä. Amway on amerikkalainen piilopyramidi. Ostakaa vaan, tuette joka lantilla paria usalaista ökyrikasta sukua, jotka eivät eläessään ole saaneet mitään hyvää aikaiseksi. Yksi heistä jopa meni ja osti itselleen siirtosydämen, jonka piti mennä perheenäidille.

http://www.rickross.com/reference/amway/amway39.html

tavallinen köyhä työläinen
En itse lähtisi moiseen pelleilyyn. Kyllä kaupoista saa ne tuotteet mitä tarvitsee, ja halvemmalla hinnalla.Kaikaenlaisia bisnesmiehiä nykyaikana on liikkeellä.Kotimaisuus kunniaan, ei saastu ilmasto kun tuotteita ei tarvi hakea kaukaa, on niillä pärjätty ennenkin , mitäs me käytettiin ennenkuin tuli AW??? Tällä saippuakaupalla ei rikastu, menee entinenkin omaisuus ja ihmissuhteet.Lapset kärsii kun vanhemmilla ei riitä aika kun lasketaan vaan rahoja, ja ollaan kokoajan puhelimessa, tai huuhaa kokouksissa .TULKAA HYVÄT IHMISET JÄRRRKIINNE ENNENKUIN ON MYÖHÄISTÄ. OIKEA USKONTO ON SITTEN ERI JUTTU.

kirina
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen köyhä työläinen:
En itse lähtisi moiseen pelleilyyn. Kyllä kaupoista saa ne tuotteet mitä tarvitsee, ja halvemmalla hinnalla.Kaikaenlaisia bisnesmiehiä nykyaikana on liikkeellä.Kotimaisuus kunniaan, ei saastu ilmasto kun tuotteita ei tarvi hakea kaukaa, on niillä pärjätty ennenkin , mitäs me käytettiin ennenkuin tuli AW??? Tällä saippuakaupalla ei rikastu, menee entinenkin omaisuus ja ihmissuhteet.Lapset kärsii kun vanhemmilla ei riitä aika kun lasketaan vaan rahoja, ja ollaan kokoajan puhelimessa, tai huuhaa kokouksissa .TULKAA HYVÄT IHMISET JÄRRRKIINNE ENNENKUIN ON MYÖHÄISTÄ. OIKEA USKONTO ON SITTEN ERI JUTTU.

Titta
Kyllä täytyy sanoa että se suomalainen kateus on huipussaan. Kaikesta pitää hakea heti jotain negatiivista. Ketä se haittaa jos ihmiset pärjää Amwayssa. Tuotteet on laadukkaita, systeemi toimii, ihmiset on ystävällisiä ja auttavat toisiaan, se on sellaista mitä ei joka työpaikassa tehdä. Tavallisessa työpaikassa ei anneta tunnustusta tehdystä työstä kuten Amwaylla. Lopettakaa tyhjä jurnutus ja ruvetkaa itsekin töihin, tekemättä mitään ja valittamalla ei näet mitään saavuta elämässä. K- ja S- kauppiaskin ottaa voitot myymistään tuotteista, sitä vain ei moni hoksaa kun kantaa euronsa sinne. Avoimuutta elämänkatsantoon ihmiset !!!!

Been there, done that, have the t-shirt
Alkuperäinen kirjoittaja Titta:
ihmiset on ystävällisiä ja auttavat toisiaan
No miten sen nyt ottaa. Itse olin pari vuotta mukana ja ylälinja oli kyllä melkoisen tekoystävällistä ja tekopirteää. Esim. meillä pläänejä pitäessään nuoleskelivat kyllä mua mutta suurin piirtein potkivat muita perheenjäseniäni (lapsia).

Alkuperäinen kirjoittaja Titta:
Tavallisessa työpaikassa ei anneta tunnustusta tehdystä työstä kuten Amwaylla.
Joo, onhan se mahtavaa, kun pääsee uskonnollisessa kokouksessa ja koko jengi taputtaa sulle (eli siis niille euroille, joita olet heidän tileilleen kartuttanut).

"tadaa"
minä aloitin amwayn 16 vuotiaana ja enkä ole tehnyt päivääkään normaalia työtä sen jälkeen. Tulot ovat niin hyvät että omistan kolme taloa ja jokanen on eri maassa

Susi lampaan turkissa
"minä aloitin amwayn 16 vuotiaana ja enkä ole tehnyt päivääkään normaalia työtä sen jälkeen. Tulot ovat niin hyvät että omistan kolme taloa ja jokanen on eri maassa"

Röyhkeä sika olet kun noin valehtelet. Kukaan Suomessa ei ole noin menestynyt. Ei edes teidän hönöjen jumaloima Susanna Hintikainen (jumalasta seuraava).

Yhteistyössä