Haluaisitko kertoa vähän tarkemmin millaisia? Niin voisin siskollekin informoida...Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:Elä missään tapauksessa lähde mukaan! Mä olen tutuilta kuullut vaan huonoja kokemuksia
Just näin. Paitsi että tuotteista en ole löytänyt mitään niin hyvää, mitä en kaupasta saisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuotteet on hyviä, mutta toi verkostomarkkinointi on niin kyseenalaista hommaa. sun työstäs saa miljoona muuta enemmän palkkaa kuin sä ite.
kirjoitit täyttä asiaa! =)Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Kyllä mä tykkään. Tuotteet on hyviä ja meille sopivia, kaverit ostaa kun tykkäävät tuotteista. Bonusten saaminen/ tienaaminen toimii, jos vaan jaksaa tehdä ja tehdä hommia.
Eipä silti, ei muissakaan vastaavissa firmoissa sohvalla makaamisesta makseta palkkaa...
Ekaks tilasin miesystävän siskopuolen kautta,nyt liityin jäseneks,saan halvemmalla.En jaksa ruveta myymään.Sa 8 color on niin riiiittoisaa,tuntuu ettei se paketti lopu ikinä!Vitamiineja käytetään koko perhe.Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Tuotteet ovat hyviä, mutta en jaksanut markkinoida. Eli nyt liityin jäseneksi ja saan -30% tuotteista.
En syöttäisi lapsilleni mitään verkostotuotteita vaan apteekista ostaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:Ekaks tilasin miesystävän siskopuolen kautta,nyt liityin jäseneks,saan halvemmalla.En jaksa ruveta myymään.Sa 8 color on niin riiiittoisaa,tuntuu ettei se paketti lopu ikinä!Vitamiineja käytetään koko perhe.Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Tuotteet ovat hyviä, mutta en jaksanut markkinoida. Eli nyt liityin jäseneksi ja saan -30% tuotteista.
En syöttäisi lapsilleni mitään verkostotuotteita vaan apteekista ostaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:Ekaks tilasin miesystävän siskopuolen kautta,nyt liityin jäseneks,saan halvemmalla.En jaksa ruveta myymään.Sa 8 color on niin riiiittoisaa,tuntuu ettei se paketti lopu ikinä!Vitamiineja käytetään koko perhe.Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Tuotteet ovat hyviä, mutta en jaksanut markkinoida. Eli nyt liityin jäseneksi ja saan -30% tuotteista.