Ampumavälikohtaus Kuivasjärvellä

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kalevassa:
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=759007
kaijonharju ja kuivasjärvi on kaupungin osia oulussa.
taitaa olla jotain mustasukkaisuus juttuja kun lukee ton kalevan jutun
Tai sitten tälläinen tapaus.
http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/article148813.ece?s=r&wtm=_-18102008

orpo
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu:
Olisi se ampuja vaan ampunut ittensä...helvettiäkö ne viattomat lapset kellekkään ovat tehneet..pistää vihaksi tälläinen.
Kamalaa kyllä, mutta parempi kai se on lastenki kuolla ku orvoksi jäädä. *avaa sateenvarjon valmiiksi*
Ei jumalauta!!!!OOtko ihan vajaa???
Ei se ole vajaa. Tollasesta selviiminen viel ihmisiän.

vit touhua
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukovainiolla joskus asunut:
Alkuperäinen kirjoittaja vit touhua:
ja taas ammuttiin täällä...mitähän helvettiä..
Asutko Holovin lähellä; jos asut niin ihmettele ollenkaan.
kaikkihan täällä asuu holovin lähellä, kun se on siinä keskellä.. sen sais kyllä mun puolesta räjäyttää taivaan tuuliin koko paskan.

Kaukovainiolla joskus asunut
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukovainiolla joskus asunut:
ja taas ammuttiin täällä...mitähän helvettiä..
Asutko Holovin lähellä; jos asut niin ihmettele ollenkaan.
kaikkihan täällä asuu holovin lähellä, kun se on siinä keskellä.. sen sais kyllä mun puolesta räjäyttää taivaan tuuliin koko paskan.
Siellä on taas vissiin meno villiintynyt ja nuoriso (?) pitää säpinää yllä? Sillon kun minä asuin, oli Holovissa enemmänkin näitä vanhempia ukkoja jotka lätki korttia ja veti kaljaa mutta kuullut että silloiset lapset kasvaneet nuorisoksi jotka häröilee siellä?
Kyllä siellä sillonkin ammuskeltiin; kerran pamauttivat sen Wanhan Mestarin ikkunan alas illan päätteeksi. Itte olin ehtinyt vaan nurkan taakse kun tärähti. Mutta ei kai ne mitään saaneet.

jill
Alkuperäinen kirjoittaja vvvvvo:
lisää vaan myönnetään aseita ihmisille niin näin siinä käy :(
Luuletko oikeasti näillä asioilla olevan yhteyttä?Se on ihan sama myönnettäänkö niitä kenellekään vai ei,jos joku on tosimielellä toista ampumassa,ei siinä tilanteessa ole mitään väliä sillä,onko pyssy laillinen vai ei.Aseen saa jostakin ihan varmasti,jos sellaisen haluaa.Vai meinaatko että jos joku hullu haluaa jonkun ampua,hän unohtaa aikeensa jos ei saa laillista asetta?'okei,en mä voikaan nyt tätä rikosta tehdä kun aseen saadakseni joudun rikkomaan lakia...'??????

Yhteistyössä