T taustalla Aktiivinen jäsen 19.05.2004 63 720 9 36 27.12.2006 #1 Suositelkaa jotain hyvää ammetta 2-vuotiaalle. Missä tarpeeksi isoja, kivanvärisiä jne?
J jaana Jäsen 21.08.2004 396 2 16 27.12.2006 #2 meillä lapsiolla pieni puhallettava allas.tosi hyvä ratkaisu
Ä äippä Aktiivinen jäsen 28.04.2004 2 972 0 36 28.12.2006 #3 Meillä vielä 3,5 v. käyttää Ortexin perinteistä vauvakylpyammetta (kuopuksella, vajaa 2 v. , on omansa myös). Yllättävän hyvin niissä mahtuvat edelleen polskimaan.
Meillä vielä 3,5 v. käyttää Ortexin perinteistä vauvakylpyammetta (kuopuksella, vajaa 2 v. , on omansa myös). Yllättävän hyvin niissä mahtuvat edelleen polskimaan.