OK baby amme ja ammejalat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amme

Vieras
Olemme saaneet käytetyn OK Babyn Onda-ammeen ja ammejalat. Ne ovat noin 3-4 vuotta vanhat. (Niitä myy ainakin Lastentarvike linkki: http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=417&toimittajaid=18 )

Nyt kun koitimme asentaa ammetta kiinni ammejalkaan, tuntuu lopputulos todella huteralle. Amme ja jalat tuntuisivat olevan noin 2-3 cm "eriparia" siten, että amme olisi liian pieni/kapea ammejalkoihin verrattuna.

-> Pitäisikö ammeen ja jalan jotenkin "loksahtaa" tukevasti ja tiukasti paikoilleen?
 
Siis meneekö oikein sinne ammeen reunauraan?http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/OK_Ondajalat_syv.jpg

Tuossahan yksi kuva, josta näkee miten se on siinä jalassa..itse en koskaan ostanut jalkaa, koska tuntui tosiaan aika huteralle kaupassa..
 

Yhteistyössä