A
Amme
Vieras
Olemme saaneet käytetyn OK Babyn Onda-ammeen ja ammejalat. Ne ovat noin 3-4 vuotta vanhat. (Niitä myy ainakin Lastentarvike linkki: http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=417&toimittajaid=18 )
Nyt kun koitimme asentaa ammetta kiinni ammejalkaan, tuntuu lopputulos todella huteralle. Amme ja jalat tuntuisivat olevan noin 2-3 cm "eriparia" siten, että amme olisi liian pieni/kapea ammejalkoihin verrattuna.
-> Pitäisikö ammeen ja jalan jotenkin "loksahtaa" tukevasti ja tiukasti paikoilleen?
Nyt kun koitimme asentaa ammetta kiinni ammejalkaan, tuntuu lopputulos todella huteralle. Amme ja jalat tuntuisivat olevan noin 2-3 cm "eriparia" siten, että amme olisi liian pieni/kapea ammejalkoihin verrattuna.
-> Pitäisikö ammeen ja jalan jotenkin "loksahtaa" tukevasti ja tiukasti paikoilleen?