hammaslääkäri
Hammaslääkäri täällä myös, mutta minä julkisella puolella. Alta löytyy sellainen pienemmän mallinen corolla vuodelta 2005.
Jatkan vielä... meillä on ihan oma auto. Palkatkin ovat yhteensä 10.000 kuukaudessa, joten auto on maksettu ajat sitten pois.Proviisoreita olemme miehen kanssa kumpikin. Meillä on yhteinen auto, Skoda Octavia 2008. Mies kulkee pyörällä töissä aina ja minä myös välillä.
No eipä keittäjät, lähihoitajat tai jakeluautonkuskit ihan kamalasti tienaa. Tuntuukin tällä otannalla, että paremmin koulutetut ja parempipalkkaiset ajavat tulotasoonsa nähden melko vaatimattomalla kalustolla. No, onhan se ennenkin nähty, että näyttämisenhalu on suurinta pienipalkkaisilla.Mistä sää tiiät ihmisten palkat?
Päätitte sitten "sijoittaa"?No meillä on jumalaton autolaina.. mutta ollaankin lähihoitaja ja varastomies..
Mulla on kyllä iso autolaina, jos sun oloasi helpottaa.No eipä keittäjät, lähihoitajat tai jakeluautonkuskit ihan kamalasti tienaa. Tuntuukin tällä otannalla, että paremmin koulutetut ja parempipalkkaiset ajavat tulotasoonsa nähden melko vaatimattomalla kalustolla. No, onhan se ennenkin nähty, että näyttämisenhalu on suurinta pienipalkkaisilla.
No tuohon tietoon ei kummallista tietäjää tarvitse, jos kyse ei ole perinnöstä tms. Pullakuskin palkalla ei 35-45 tonnia kyllä kannattaisi autosta maksaa.Mulla on kyllä iso autolaina, jos sun oloasi helpottaa.