Ammattinimikkeesi/palkkasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VieraSS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen Kaupungin palveluksessa, meillä noudatetaan TESsiä, joka kiinteistöalalla nykyisin on 1700jotain/kk. Mulla on tossa palkassa järjestelyvaraerää ja puhelin/suojavaate/olosuhdelisää. Ja meillä on urakointioikeus, tarkoittaa että oikeasti työaika on 37,5/vko, mutta joka päivä jos hommat on hoidettu ja kaikki reilassa, voi lähteä kotiin klo 13.

Olen onnekas.

Laitoshuoltaja, 2000 e/kk +vuorolisät. Tällä hetkellä teen päivätöitä, mutta olen siirtymässä kaksivuoroon, jolloin lisiä tulee noin 200-350 e/kk. Työaika 38 h 15 min./vk.

Laitoshuoltaja, 2000 e/kk +vuorolisät. Tällä hetkellä teen päivätöitä, mutta olen siirtymässä kaksivuoroon, jolloin lisiä tulee noin 200-350 e/kk. Työaika 38 h 15 min./vk.

Missä kaupungissa oot? Mua on pitkään kiinnostanu laitoshuoltajan pesti, on aika varma nakki yhdessä sairaalassa. Haluaisin vaan just ton saman palkan mikä mulla on nyt. Näistä kun välillä kuulee että ylinkin palkkaluokka voi olla 'vaan' 1600+lisät. Onko sun palkassa henkilökohtaisia palkankorotuksia/koulutuslisiä?

Työtön ja palkka 461 euroa kuukaudessakun saatiin 10 vuoteen kerrankin joku korotus. Ei sillä matkailla, osteta telkkuja rikki menneestä tai uusia pesukoneita eikä juhlita, mutta pysyy hengissä sentäs ja saa maksettua nettilaskun :) Miettii oikeesti mikä on tärkeetä elämiseen ja mikä on sitä pelkkää kulutushysteriaa.

Tässäkin ketjussa nähdään, että suuret asiat on tässä maassa pielessä. Hoitoalan ihmiset saavat työstään minimaalista korvausta vaikka usein he pelastavat ihmishenkiä ja pyrkivät yhteiseen hyvään.

Itse olen eri liitoissa mukana js tiedän, että lähihoitajan palkka voi kaikkine ikälisineen olla max reilut 2000e ja
laitoshuoltajan, siivoojan jne palkka ei 30v työsuhteellakaan nouse yli 1600e.
Googlatkaa. Taitavat nyt vaan kohotella itsetuntoaan.
Ellei pelkkää yötä tee, niin ei mene yli 2000e millään.