ei, ei
Lomautuksia tulee ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja Taava:Farmaseutti, puheterapeutti, opettaja?
Lomautuksia tulee ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja Taava:Farmaseutti, puheterapeutti, opettaja?
miksi opettajia on lomautettuina?Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Opettajia on lomautettuna ja näyttelijöitä lomautettuna & irtisanottuina pilvin pimein!Alkuperäinen kirjoittaja anna:opettajat. sairaanhoitajat, lääkärit. näyttelijät.
kyllä lomautetaanAlkuperäinen kirjoittaja ylityöllistetty:Lähihoitaja vanhustyössä. Työtä riittää vaikka muille jakaa. Kova kysyntä joka suunnasta.
Niin siis _valtion_ virkamiehiä. Kunnat toki eri asia, siellä tilanne on kurja. Valtion en tiedä irtisanoneen virkamiehiä taloudellisin tai tuotannollisin perustein koskaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kunnan virkamiehiä tiedän irtisanotun, esim. kuntaliitosten yhteydessä kun toimintoja on yhdistetty. Työnantajalla tietenkin velvoite yrittää työllistää mutta jos ei löydy tehtävää organisaatiosta, niin ei löydy. Ja itse asiassa jos yliopistojen viranhaltijat katsotaan virkamiehiksi niin näitäkin tapauksia on ja kohtahan ovat työsuhteisia ja kenkää tulee.Alkuperäinen kirjoittaja X:No mä oon valtion virkamies, ja aika varmalta tuntuu. Myös lääkärit, sairaanhoitajat ja tuomarit tulee ekana mieleen.
meillä ainakin opettajat lomautetaan nyt keväällä ja syksyllä viikoksi ja ensi keväänä lisää kaksi viikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Lomautuksia tulee ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja Taava:Farmaseutti, puheterapeutti, opettaja?
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:kyllä lomautetaanAlkuperäinen kirjoittaja ylityöllistetty:Lähihoitaja vanhustyössä. Työtä riittää vaikka muille jakaa. Kova kysyntä joka suunnasta.
No, onneks ei tässä kaupungissa Täällä töitä riittää.
Pöhkö kommentti. Ketään itsenäistä liikkeenharjoittajaa ei tietenkään voida lomauttaa tai irtisanoa. Vai itsekö sen itsellesi tekisit? Se, pysyykö toiminta kannattavana, onkin eri juttu...Alkuperäinen kirjoittaja mä:itsenäinen liikkeen harjoittaja Amwaylla..
Mies puhui jotain, että tuotanto(eli maalinvalmistaja,, ) säilyy entisellään joten nyt potkut kohdistuu toimihenkilöihin..Noh, huhuihin ei kannata luottaa liikkaaAlkuperäinen kirjoittaja aika aikansa kutakin:Nyt lentää. Tikkurilassa on yt-neuvottelut käynnissä siellä missä muuallakin.Alkuperäinen kirjoittaja Jees:Maalinvalmistajaa? 150 vuoteen ei ole firma(tikkurila oy) potkinut kyseisiä ammattilaisia ulos pihalle
Enpä tiedä, riippuu täysin työpaikasta. Tilitoimistoilla lähtee menemään huonommin sitä mukaa kun firmoja kaatuu.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kirjanpitäjä, reskontranhoitaja..noi nyt näin tältäomalta alalta tuli mieleen ekana ja tietty tilitarkastajat
Mahtaako ministereitä olla koskaan lomautettu, tai rivikansanedustajia?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kyl ne on nää valtaa pitävät :/
etkö työskentele sairaalassa?Alkuperäinen kirjoittaja lomautettu sairaanhoitaja:Ei ole varmaa ammattia olemassakaan. Itse olen lomautettu sairaanhoitaja, meidän firmasta aika moni koki saman kohtalon.
Alkuperäinen kirjoittaja ylityöllistetty:Eihän kyse ole siitä etteikö töitä riitä, vaan siitä että kunnilla ei välttämättä ole varaa maksaa palkkaa.Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:kyllä lomautetaanAlkuperäinen kirjoittaja ylityöllistetty:Lähihoitaja vanhustyössä. Työtä riittää vaikka muille jakaa. Kova kysyntä joka suunnasta.
Mitä ihmettä sille työvoimapulalle tapahtui, minkä varjolla hoitsujen palkkoja taannoin roimasti korotettiin? Muistaako muuten kukaan muu sen tupon aikaisia puheita siitä, että rajut palkankorotukset ylipäätään aiheuttavat inflaatiota, talouden taantumaa ja työttömyyttä? Ahneella on...Alkuperäinen kirjoittaja lomautettu sairaanhoitaja:Ei ole varmaa ammattia olemassakaan. Itse olen lomautettu sairaanhoitaja, meidän firmasta aika moni koki saman kohtalon.
Juu, mutta voi olla, että säästösyistä virkoja ei täytetä tai kunnat leikkaavat puheterapiaan ohjauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Puheterapeuteista taitaa olla pulaa?
Työskentelen. Yksityisessä sairaalassa.Alkuperäinen kirjoittaja h:etkö työskentele sairaalassa?Alkuperäinen kirjoittaja lomautettu sairaanhoitaja:Ei ole varmaa ammattia olemassakaan. Itse olen lomautettu sairaanhoitaja, meidän firmasta aika moni koki saman kohtalon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En jaksa enää väitellä. Mulle riittää, kun tiedän oman tilanteeni olevan "suojattu" Hyvää illanjatkoaAlkuperäinen kirjoittaja ylityöllistetty:Eihän kyse ole siitä etteikö töitä riitä, vaan siitä että kunnilla ei välttämättä ole varaa maksaa palkkaa.Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:kyllä lomautetaanAlkuperäinen kirjoittaja ylityöllistetty:Lähihoitaja vanhustyössä. Työtä riittää vaikka muille jakaa. Kova kysyntä joka suunnasta.