Poliiseja on lomautettuna kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Olisko poliisit? Kätilöt? Roskakuskit?
Opettajia on lomautettuna ja näyttelijöitä lomautettuna & irtisanottuina pilvin pimein!Alkuperäinen kirjoittaja anna:opettajat. sairaanhoitajat, lääkärit. näyttelijät.
Kunnan virkamiehiä tiedän irtisanotun, esim. kuntaliitosten yhteydessä kun toimintoja on yhdistetty. Työnantajalla tietenkin velvoite yrittää työllistää mutta jos ei löydy tehtävää organisaatiosta, niin ei löydy. Ja itse asiassa jos yliopistojen viranhaltijat katsotaan virkamiehiksi niin näitäkin tapauksia on ja kohtahan ovat työsuhteisia ja kenkää tulee.Alkuperäinen kirjoittaja X:No mä oon valtion virkamies, ja aika varmalta tuntuu. Myös lääkärit, sairaanhoitajat ja tuomarit tulee ekana mieleen.
No, jos kuntien talous kurjistuu tätä tahtia, niin meno on kuin edellisessä lamassa ja lääkäreitä kortistossa.Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Lääkärit, heitä ei työttömyyskortistossa näy. Heitä myös valmistuu sellaiseen tahtiin, että niistä on kokoaika pula, tietäsittepä mitä heille tarjotaan, jotta he suostuisivat menemään pienempään kuntaan terkkalääkäriksi.. Myös sairaanhoitajilla menee lujaa
Nyt lentää. Tikkurilassa on yt-neuvottelut käynnissä siellä missä muuallakin.Alkuperäinen kirjoittaja Jees:Maalinvalmistajaa? 150 vuoteen ei ole firma(tikkurila oy) potkinut kyseisiä ammattilaisia ulos pihalle
toi on totta!!Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kotiäiti :xmas: