ammatisi ja unelmiesi ammatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
No niin mikäs olette ammatitanne ja jos ette ole unelma ammatissa niin myös se unelma ja mikä estää teidän unelmat??
Olen ammatiltani logistiikkatyöntekijä ja haaveena olisi leipuri kondiittori, mutta kun on nuo pienet lapset niin vaikea lähteä tekemään yötä.

Ihan pienenä haaveeni oli kaupan kassa :D Oli minusta hohdokasta hommaa, kun sai näpelöidä sitä kassakonetta :D Sit vähän isompana haaveet liikkui lastentarhanopettaja/luokan opettaja akselilla. Vähän aikaa olen lastentarhanopettajan hommia tehnytkin. Nykyään olen vastaavana sosiaalialan yksikössä ja tykkään kovasti työstäni.

Unelma olis opiskelualani eli kulttuurialan työ, museossa lähinnä. Mutta ei töitä sillä alalla joten olen palvelualalla. Tärkeintä on että on jotain työtä.

Teen yritysjärjestelyjä ja konsultointia. Olen haaveammatissani, olen aina halunnut älyllisesti haastavaan asiantuntijatyöhön. Vanhemmalla iällä voisin tosin kiinnostua vaikkapa kondiittorin urasta, mutta juuri nyt haluan katsoa tämän tien.

Ei ollut unelma/ammattia, taivaanrannanmaalari. Alkuun yritt'j', sitten laitoshuoltajankoulutus, iltap'iv'kerhon/ohjaajan ja nyt taas siivoushommissa. Viihdyn hyvin, vaikka iso ik' v'sytt''. Jaksan kuitenkin.

Kiinteistöhoitajan nimikkeellä olen duunannut pitkään. Mua ei haittiasi, jos olisin loppuelämäni tätä nimenomaista työpaikkaa ja tehtävää vastaavissa hommissa, mutta kyl mä nyt kuitenkin oon lähdössä opiskelemaan ympäristöpolitiikkaa ja biologiaa. Eli musta tulee vitun rasittava ekohippi joskus isona.

Automaalariksi oon valmistunut, ja seuraavaks aion hakea opiskelemaan journalistiksi tai äidinkielen opettajaksi.

Tätäkin ketjua lukiessa se äidinkielen opettaja kyllä kuulostaa paljon hyödyllisemmältä vaihtoehdolta :cautious:

Yhteistyössä