Amerikka-teemasynttärit - ehdota lahjaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
valmishampurilaisia :laugh:

no niin asiaan, tekisin herkkukorin ja täyttäisin kaikella esim. servettejä, kynttilöitä, suklaata, säilykkeitä, teetä, kahvia, saunatuoksuja jne jne.... :hug:

Miten nuo amerikkalaisiin liittyy, varsinkaan saunatuoksut?

Ihmettelin samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:

Jos on aikaa, tilaa joku country-levy Amazonilta, y-viestinä tarkemmin jos kuulostaa yhtään kiinnostavalta :)

Lauantaina juhlat, ei taida enää ehtiä?

No ei taida, harmi. Minulla olisi just sitä sopivaa bilemusiikkia, jos haluais vähän siihen suuntaan.... :)

Saahan tota country-musiikkia Suomestakin. Ja tietyissä pienemmissä levyliikkeissä Helsingissä on melko hyvä valikoimakin.

Mud cake olisi tosi amerikkalaista, ja niin hyvää jos viitsit ruveta leipomaan!

Sitä oikeaa kunnon countrya saa kyllä, eri artistien esittämänä, mutta sitä pintaliitoa ei kyllä löydy, jos nyt joku sitä sattuisi haluaamaan :D

Aika erikoistakin noista levykaupoista löytyy, mun mieheni kun sattuu countrystakin tykkäämään. Mutta toki hän paljon tilaakin Amazonista. Musta väliin tuntuu, että tuo ukko pitää paria levykauppaa tuolla keskustassa pystyssä yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Joku amerikkalainen klassikkoromaani.

Muuten hyvä idea, mutta heillä on ihan hirmuisesti kirjoja - voipi siis keskeiset jenkkiklassikot jo löytyä...

Onkohan heillä Sieppari ruispellossa, uudempana suomennoksena? :)

Itse asiassa on, sen satun tietämään :).

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Aika erikoistakin noista levykaupoista löytyy, mun mieheni kun sattuu countrystakin tykkäämään. Mutta toki hän paljon tilaakin Amazonista. Musta väliin tuntuu, että tuo ukko pitää paria levykauppaa tuolla keskustassa pystyssä yksin.

Ja minä pelkään että Amazon kukoistaa meikäläisestä :D Minä olen tämmöinen countryn lehtolapsi, en ole vielä oikeasti tutustunut kunnon countryyn, tykkään kuunnella niitä tämän hetken biisejä, reissussa lapsia niillä kidutettiin :D Ja nyt nettiradioista kuunnellaan, miehellä kohta synttäri ja Amazonilta pari kolme kokoelmaa (joita ei USAssa ollut tavankaupoissa) paketissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Budweiseriä sixpäkki jos löytyy ja donitseja pussillinen.

:laugh: :laugh: :laugh: Joo! Oikeasti hyvä :D

Hei, Budweiser on itse asiassa alunperin tsekkiläistä olutta (tosin nimi on luonnollisestikin hiukan eri). Itse veisin Lone Staria, joka on nimensä mukaan teksasilaista olutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tosi hyvä kaveri:
Kaveri täyttää vuosia ja pitää Amerikka-aiheiset teemabileet. Lahja mietinnässä, hintaa saisi olla max. 20 euroa.

Ehdottakaahan!

Kiitos :flower:

Oletpa pihi....

Musta tuo on varsin kohtuullinen summa meikäläisen taloustilanteessa, varsinkin, kun kutsussa kiellettiin tuhlaamasta rahoja lahjoihin. Enemmänkin siis symbolisesta eleestä on kysymys.

Yhteistyössä