American express törkeä asiakaspalvelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
korttini lopetti toiminnan..kyllä, kaikki laskut maksettu ja asiat kunnossa.
Americanin asiakaspalvelu vain ilmoitti, että kortti toimii normaalisti.....
Sanoin: ei toimi. He ilmoittivat että kyllä toimii ja lopettivat puhelun.
Aivan törkeää palvelua... leikkasin kortin kahtia.
Törkeä yritys!

Minun platina- ja corporatekortit lopettivat toiminnan samaan aikaan.
Amexin työntekijät kieltäytyivät selittämästä tapahtumaa. Uusia kortteja en koskaan saanut.
Puheluissa suoranaista uhkailua.
Jos olette tuon yhtiön kanssa tekemisissä niin aina nauhoittakaa puhelut! Sähköpostit talteen ja kirjeet aina todistajien välityksellä virallista kanavaa pitkin.
Siirryin masteriin ja dinersiin .... loistavia kortteja upella asiakaspalvelulla.

Mä en ole ikinä ymmärtänyt minkä takia kenelläkään on Amex tai vaikka Diners. Siis kun kyseessä on paska kortti. Joudut aina erikseen kysymään, että käykö se. Visa tai Master taas käy ihan aina. Amexissa on myös aina vuosimaksu, mutta esim. Visan saa pankin avainasiakkaana maksutta. Joku joskus vastaa, että "no mutta kun niillä on se bonusohjelma". Niin on juu. Ylihintaisia ennalta valittuja tuotteita saa tilata bonuksilla, jolloin ne ovat normaalihintaisia. "No mutta lentokentällä pääsee loungeen". Niin pääsee joo, mutta montako kertaa olet sitten maailmalla tätä palvelua käyttänyt? Kerran, kaksi? Peräti kolme? Niinpä. Ja sinne muuten pääsee maksamalla sen 20€ muutenkin, joten ei se vielä kovin kummoinen etu ole.

Mä olen tullut tulokseen, että Amexia ja Dinersia käyttävät ne, ketkä kuvittelevat sen olevan "paremman luokan luottokortti". Mitä se ei kylläkään ole, sen saa siinä missä Visankin. Mutta jostain syystä joillekin on iskostunut päähän, että siinä olisi muka jotain hienoa.

Norweigian kortti on hyvä, ei mitään kuluja kun maksaa laskun 45 vrk kuluessa. Joka ostosta tulee bonusta lentoihin. Se on ihan visa, eli käy missä vain.

Ja jos korttiin liittyy matkavakuutus kaikkialle. Toki silloin pitää sillä norskikortilla maksaa muistaakseni 30% lennon hinnasta. Ei siis tarvi niillä punanokilla lentää, voi käyttää vaikka finskiä.

Yhteistyössä