Älyttömiä summia jotkut pyytää käytetyistä räteistä la lumpuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sika säkissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sika säkissä

Vieras
Kävin yhdellä kotikirppiksellä kun mainosti facebookissa olevan sen ja sen kokoista lastenvaatetta mutta hän ei jaksaisi millään kuvata joten tulkaa käymään ostamassa suoraan halvalla hyvää vaatetta.
Menin sitten ja sain pienessä hämärässä eteisessä katsoa vaatteet,
aika miten sen nyt sanoisi käytettyjä näytti olevan.
Jokusen vaatteen sitten otin ja tuli maksun aika niin olisi halunnut niistä muutamasta vaatteesta 30€ :O
Siis yhdet aika käytetyn näköiset ulkohousut mutta ajattelin jos meillä vielä menisi, yhdet ehjät housut
(tai näin luulin,
kotona huomasin että koko toinen lahje sisäpuolen oli parsittu käsin)

4 t-paitaa ja kolme vähän paksumpaa paitaa
ja näin oletin että on ehjiä mutta kotona näistäkin karu todellisuus iski,
resorit ym ihan rikki,
eli roskiin.
Myyjän mielestä siis 2huosuista ja noista paidoista oli ihan halpa summa pyytää 30€
sain tingittyä 20€ kovan tinkaamisen jälkeen ja nyt tosiaan vasta purkasin tuon kassin ja huomasin vaatteissa nämä viat :(
Laitoin myyjälle postia ja vastaus oli että itsehän paikanpäällä tarkistit niiden kunnon.
Tarkistin mutta todella todella huonosti valaistussa eteisessä :(
Kiva että
nyt tuli ostettua kirjaimellisesti sikaa säkissä :(
Aivan varma jos saman myyjän ilmotuksia näen niin varmana kerron muillekin kuinka -halpaa ja eullista ja hyväkuntoista-
vaatetta hänellä on myynnissä.

On tainnut olla kova rahapula, kun tuosta noin vaan päästää tuntemattoman ihmisetn eteiseensä. Mulla ei moinen tulisi kuuloonkaan, vaan myyn netin kautta ja selkein kuvin sekä tuotekuvailuin järkihintaan. Ota opiksesi tästä äläkä tee samaa virhettä toistamiseen.

No tässähän tämä ongelman ydin tulikin "oletin että on ehjiä". Eihän se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa. Olisit tarkistanut vaatteiden kunnon huolellisesti ennen ostamista, varsinkin kun tiesit, että käytettyjä ovat! :O

[QUOTE="...";29192175]No tässähän tämä ongelman ydin tulikin "oletin että on ehjiä". Eihän se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa. Olisit tarkistanut vaatteiden kunnon huolellisesti ennen ostamista, varsinkin kun tiesit, että käytettyjä ovat! :O[/QUOTE]

Kyllähän minä yritinkin mutta pimeässä tai siis heikosti hämärässä eteisessä se oli mahdotonta ja niillä oli lamppu palanut siitä ja sisälle ei halunnut vierasta ihmistä päästää (toisaalta ymmärrän)
Yksikin paita oli sellainen yhden seuran paita ja ajattelin että nyt säästän kun ei tarvi seuran kautta ostaa ja tosiaan kotona huomaan että resorit oli oikeasti kunnolla rikki :(

[QUOTE="a p";29192253]Kyllähän minä yritinkin mutta pimeässä tai siis heikosti hämärässä eteisessä se oli mahdotonta ja niillä oli lamppu palanut siitä ja sisälle ei halunnut vierasta ihmistä päästää (toisaalta ymmärrän)
Yksikin paita oli sellainen yhden seuran paita ja ajattelin että nyt säästän kun ei tarvi seuran kautta ostaa ja tosiaan kotona huomaan että resorit oli oikeasti kunnolla rikki :([/QUOTE]

En siis tajunnut että minun pitää niitä vaatteita jossakin pimeässä tutkiskella tai ottaa oma tarkulamppu mukaan.
Ja jos kerran sanotaan yksityisviestillä että ne on olleet yhdellä lapsella vain niin oletinkin hyvin niiden olevan kunnossa mutta joko on toi lapsi täysin rymypetteri tai sitten on jostain kirppikseltä ne ostettu jotka ennestään olleet jo sen 3-4 lapsella kun resorit noin heikossa hapessa :(

Kolikolla on kääntöpuolensakin. Tutulle kävi niin että meni myös yksityisasuntoon yksityishenkilöltä ostamaan lastenvaatteita ja kun totesi ne huonokuntoisiksi ja kieltäytyi maksamasta ollen tekemässä lähtöä, niin tämä järjen jättiläinen mammapa ei päästänyt lähtemään ennen kun oli maksanut nk. ovimaksun. Ei kuulemma päästä tuntemattomia ihmisiä sisälle ilman maksua, käsittääkseni tuttu ei ole ainoa tapaus jolle näin kävi. Poliisi ei tee mitään, toteaa vain että tuollaisia nyt vaan on ja paljon.

Huume ja alkkisäidiltä ei vaikuta mutta ilmeisesti rahatilanne on todella kurja kun pitää pakottaa ihmisiä maksamaan.

Ap:n oma mokahan tuo oli. Olisi jättänyt sitten ostamatta jos ei edes nähnyt minkälaisessa kunnossa vaatteet olivat. Itse sian säkissä osti, turha myyjää syyttää.

Mä en kans käsitä miten ihmiset kehtaa pyytää.
Mä kävin Vantaan kirpparilla ku sitä niin kehuttiin. Näin juuri sellaiset pihahaalarit/navettahaalarit mitä olin etsiny et saan ne sit nakata roskiin. No merkki näytti olevan ticet mut polvet oli lähes puhki rikki. Kysyin haalareiden hintaa ni 30€uroo. :o jäin suu auki myyjää katsoon ja tuumasin mä olen valmis vitosen näistä maksaan. En saanu haalareita.
Toinen oli sitten ku ostin kaveilta yhden lampun. Sanoin,et maksan korkeintaan 20euroo. No pitkään tingattua sain sillä hintaa. En välttämättä sitä tarvinu ni en ala maksaan mahottomia. No ku toisen lampun ni alko kauppaan lastensa vaatteita. kaikki oli sellasia ryysyjä etten olis ilmaseksikkaan ottanu. Sanoin vaan etten tarvi. Intti vaan et tässä olis sun tytölle takki...vähän rispaantunu mut kyllä sitä voi pitää. No siinä ei toiminu edes vetoketju.
Meinasin sanoa,et mä voin sinulle lahjoitaa sen 20euroo jos teillä on niin rahan tarve mutta mä en todellakaan tarvin tämmöstä krääsää ku sitä on jo ennestäänki.

[QUOTE="vieras";29192273]Kolikolla on kääntöpuolensakin. Tutulle kävi niin että meni myös yksityisasuntoon yksityishenkilöltä ostamaan lastenvaatteita ja kun totesi ne huonokuntoisiksi ja kieltäytyi maksamasta ollen tekemässä lähtöä, niin tämä järjen jättiläinen mammapa ei päästänyt lähtemään ennen kun oli maksanut nk. ovimaksun. Ei kuulemma päästä tuntemattomia ihmisiä sisälle ilman maksua, käsittääkseni tuttu ei ole ainoa tapaus jolle näin kävi. Poliisi ei tee mitään, toteaa vain että tuollaisia nyt vaan on ja paljon.

Huume ja alkkisäidiltä ei vaikuta mutta ilmeisesti rahatilanne on todella kurja kun pitää pakottaa ihmisiä maksamaan.[/QUOTE]

hui :O
uskalla enään kenellekään mennä

Yhteistyössä