S
sika säkissä
Vieras
Kävin yhdellä kotikirppiksellä kun mainosti facebookissa olevan sen ja sen kokoista lastenvaatetta mutta hän ei jaksaisi millään kuvata joten tulkaa käymään ostamassa suoraan halvalla hyvää vaatetta.
Menin sitten ja sain pienessä hämärässä eteisessä katsoa vaatteet,
aika miten sen nyt sanoisi käytettyjä näytti olevan.
Jokusen vaatteen sitten otin ja tuli maksun aika niin olisi halunnut niistä muutamasta vaatteesta 30 :O
Siis yhdet aika käytetyn näköiset ulkohousut mutta ajattelin jos meillä vielä menisi, yhdet ehjät housut
(tai näin luulin,
kotona huomasin että koko toinen lahje sisäpuolen oli parsittu käsin)
4 t-paitaa ja kolme vähän paksumpaa paitaa
ja näin oletin että on ehjiä mutta kotona näistäkin karu todellisuus iski,
resorit ym ihan rikki,
eli roskiin.
Myyjän mielestä siis 2huosuista ja noista paidoista oli ihan halpa summa pyytää 30
sain tingittyä 20 kovan tinkaamisen jälkeen ja nyt tosiaan vasta purkasin tuon kassin ja huomasin vaatteissa nämä viat
Laitoin myyjälle postia ja vastaus oli että itsehän paikanpäällä tarkistit niiden kunnon.
Tarkistin mutta todella todella huonosti valaistussa eteisessä
Kiva että
nyt tuli ostettua kirjaimellisesti sikaa säkissä
Aivan varma jos saman myyjän ilmotuksia näen niin varmana kerron muillekin kuinka -halpaa ja eullista ja hyväkuntoista-
vaatetta hänellä on myynnissä.
Menin sitten ja sain pienessä hämärässä eteisessä katsoa vaatteet,
aika miten sen nyt sanoisi käytettyjä näytti olevan.
Jokusen vaatteen sitten otin ja tuli maksun aika niin olisi halunnut niistä muutamasta vaatteesta 30 :O
Siis yhdet aika käytetyn näköiset ulkohousut mutta ajattelin jos meillä vielä menisi, yhdet ehjät housut
(tai näin luulin,
kotona huomasin että koko toinen lahje sisäpuolen oli parsittu käsin)
4 t-paitaa ja kolme vähän paksumpaa paitaa
ja näin oletin että on ehjiä mutta kotona näistäkin karu todellisuus iski,
resorit ym ihan rikki,
eli roskiin.
Myyjän mielestä siis 2huosuista ja noista paidoista oli ihan halpa summa pyytää 30
sain tingittyä 20 kovan tinkaamisen jälkeen ja nyt tosiaan vasta purkasin tuon kassin ja huomasin vaatteissa nämä viat
Laitoin myyjälle postia ja vastaus oli että itsehän paikanpäällä tarkistit niiden kunnon.
Tarkistin mutta todella todella huonosti valaistussa eteisessä
Kiva että
nyt tuli ostettua kirjaimellisesti sikaa säkissä
Aivan varma jos saman myyjän ilmotuksia näen niin varmana kerron muillekin kuinka -halpaa ja eullista ja hyväkuntoista-
vaatetta hänellä on myynnissä.