Älytön yhtälö: vauvakuume ja sinkkumammana olo??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkkumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinkkumamma

Vieras
Lapsia minulla on jo neljä, olen heidän kanssa siis keskenään, ilman miestä. Mutta ku tuo vauvakuume silti nostaa päätään - älytöntä, sanoo järki, tunteet taas puhuu ihan omaa kieltänsä.
Onko kukaan tehnyt vastaavassa tilanteessa lisää lapsia vaikkei siis miehestä oo tietookaan? Mun exä saattais jopa suostua vielä lapsen tekemään. :/

riittääkö voimat vielä viidenteen, miltä tuntuu lapsesta ja isästä ja sisaruksista tälläinen ym. tarkkaan on harkittava

Lisäksi miettisin ihan yhteiskunnallista asiaa, että maailmassa on jo nyt liikaa ihmisiä, miksi siis moninkertaistaa vielä entisestään meidän ihmisten määrää? Orpoja ja onnettomissa oloissa kasvavia ihmislapsiakin on mieletön määrä, joten jospa käyttäisit energiaa ryhtymällä sijaiskodiksi/adoptoimalla tai ryhtymällä tukiperheeksi ja auttamalla läheisiä?

Alkuperäinen kirjoittaja älä tee;22143829:
riittääkö voimat vielä viidenteen, miltä tuntuu lapsesta ja isästä ja sisaruksista tälläinen ym. tarkkaan on harkittava

Lisäksi miettisin ihan yhteiskunnallista asiaa, että maailmassa on jo nyt liikaa ihmisiä, miksi siis moninkertaistaa vielä entisestään meidän ihmisten määrää? Orpoja ja onnettomissa oloissa kasvavia ihmislapsiakin on mieletön määrä, joten jospa käyttäisit energiaa ryhtymällä sijaiskodiksi/adoptoimalla tai ryhtymällä tukiperheeksi ja auttamalla läheisiä?

Viimeisin lapsemme on syntynyt eromme jälkeen,elämme onnellista ja normaalia lapsiperhe arkea. Nuista sinun kertomista seikoista vain tuota ensimmäistä olen miettinyt: siis että vieläkö jaksan yhden raskauden ja pikkuvauva ajan?

Yhteistyössä