Älvsby talosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Me olimme katsoneet tänään Älvsby talo ,se malli mitä me haluamme rakentaa ja mä en jotenkin pitänyt tästä mallista,me voidaan vielä perutta kuukauden sisällä se koko rakennus projekti,paitsi tule sakko 1300eu,mutta ,mutta tiedättekö te minkäläinen talo me voidaan rakentaa eli edullinen ,joku paketti mitä maksa ale130000(älvsbytalon hinta oli 116000eu) :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Miksi ihmeessä tilaisitte talon, josta sinä et edes pidä?
me olimme katsoneet vain yhden malliston,mut tänään olimme katsoneet samanlainen talo mitä meille tulee,mun mielestäni se oli aika pieni ja ahdas,no mitä nyt tehdä se on meijän syy :ashamed:

eli tilasitte talopaketin ensin pelkkien piirustusten perusteella? käsitinkö oikein? ja sitten kun kävitte katsomassa samanlaista taloa valmiiksi rakennettuna niin olikin paljon pienempi ja ahtaampi kun olitte kuvitelleet?

mie kyllä peruisin kaupat tai yrittäisin saada älvsbyhusia vaihtamaan sen johonki toiseen heidän malliinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
eli tilasitte talopaketin ensin pelkkien piirustusten perusteella? käsitinkö oikein? ja sitten kun kävitte katsomassa samanlaista taloa valmiiksi rakennettuna niin olikin paljon pienempi ja ahtaampi kun olitte kuvitelleet?

mie kyllä peruisin kaupat tai yrittäisin saada älvsbyhusia vaihtamaan sen johonki toiseen heidän malliinsa.
Juu kyllä!!!Me tilasimme sen pelkkien piirustusten perustella :headwall: :headwall: Olemme me tyhmiä!Mut se oli oikeasti aika ahdas,mä olin odottanut muuta,mä ajatelin että se on paljon isompi ja mukavampi :'( mut ei haitta maksetaan vaikka sakko sitten ,mut pitäis jotain muuta löydä,tiedätkö sä jotain kannustalosta,mä katson yst sen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pakettejahan saa vaikka millä hinnalla,mutta ei paketti ei ole valmis talo.
paketti hinnan kun kertoo 3 tai 4 kertaa niin talo on sillä hintaa valmis + tontti
kyllä tontti on jo ostettu ja vielä palutus pitäis tehdä,meillä jää budjetti vain 130000eu eli vain taloon! :/

voi mie en valitettavasti tiiä kannustaloista mitään. mutta käykää siellä älvsbyhusilla vielä kerran ja neuvotelkaa että jos saisitte sen jo tilaamanne talopaketin vaihdettua johonkin toiseen heidän talopakettiinsa joka ois isompi ja alle tuon 130 000 euroa. mie tekisin ensitilassa niin.

mihin te meinaatte rakentaa ku joudutte paaluttamaan? voit vastata vaikka yyveenä jos haluat. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
voi mie en valitettavasti tiiä kannustaloista mitään. mutta käykää siellä älvsbyhusilla vielä kerran ja neuvotelkaa että jos saisitte sen jo tilaamanne talopaketin vaihdettua johonkin toiseen heidän talopakettiinsa joka ois isompi ja alle tuon 130 000 euroa. mie tekisin ensitilassa niin.

mihin te meinaatte rakentaa ku joudutte paaluttamaan? voit vastata vaikka yyveenä jos haluat. =)
Turkuun, yli-mariaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
paketti hinnan kun kertoo 3 tai 4 kertaa niin talo on sillä hintaa valmis + tontti
kyllä tontti on jo ostettu ja vielä palutus pitäis tehdä,meillä jää budjetti vain 130000eu eli vain taloon! :/

No kuule,tuolla rahalla ei taida saada ku sen älvärin =(

Alkuperäinen kirjoittaja milanna:

No kuule,tuolla rahalla ei taida saada ku sen älvärin =(
ai,huono,huono :/

Oletko katsonut, olisiko muita Älvsby-malleja, jotka miellyttäisi enemmän? Onko teille tulossa 101,5 vai 121,5 neliöinen? Hintaero ei näyttäisi olevan kovinkaan iso. 101.5 neliöisessä 3 makuuhuoneen talossa oli kyllä pienet makuuhuoneet, mutta neliöt eivät riitä enempään.

Oletko katsonut, olisiko muita Älvsby-malleja, jotka miellyttäisi enemmän? Onko teille tulossa 101,5 vai 121,5 neliöinen? Hintaero ei näyttäisi olevan kovinkaan iso. 101.5 neliöisessä 3 makuuhuoneen talossa oli kyllä pienet makuuhuoneet, mutta neliöt eivät riitä enempään.
meillä on oikeasti tulossa talo missä on 150m ,mut ensimäisellä kerroksella vain 100,mut se ei näyttä kovin isolta :o :x olin mä katsonut ,,,mut mut en tie vaikea sanoa pirustusten mukaan :/

Minusta tuo näyttää ihan kivalle. Ulospäin on parhaimman näköinen. Huoneet ovat kohtuu kokoisia, paitsi yksi makuuhuoneista on pieni, mutta toisaalta pienikin huone on monesti parempi kuin ei huonetta ollenkaan. WC (alakerrassa) näytti onneksi olevan isompi kuin 1-kerroksisissa malleissa. Kivan kodin tuosta saa.

Minusta tuo näyttää ihan kivalle. Ulospäin on parhaimman näköinen. Huoneet ovat kohtuu kokoisia, paitsi yksi makuuhuoneista on pieni, mutta toisaalta pienikin huone on monesti parempi kuin ei huonetta ollenkaan. WC (alakerrassa) näytti onneksi olevan isompi kuin 1-kerroksisissa malleissa. Kivan kodin tuosta saa.
juu paitsi olohuone oli aika pieni tai tosi pieni :/

Yhteistyössä