Meillä laina nyt jo 192 000 ja vielä pitää laitaa kaakeli suihkuun sekä maalata talo ja terassi tehdä :/ eli näin maksaa jos otat liika muutoksia
luin vaan yks ketju
luin vaan yks ketju
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:onko sulla savanna kuvia teidän talosta? Olisi kiva nähdä muidenkin rakentajien projekteja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:onko sulla savanna kuvia teidän talosta? Olisi kiva nähdä muidenkin rakentajien projekteja![]()
mä voin tänään otta,mies tulee kohta ja vie meitä sinne me muutetaan jos 2vkon päästä
Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:onko sulla savanna kuvia teidän talosta? Olisi kiva nähdä muidenkin rakentajien projekteja![]()
mä voin tänään otta,mies tulee kohta ja vie meitä sinne me muutetaan jos 2vkon päästä
Otahan kuvia! Meilläkin muutto edessä tämän kuun lopussa... En malta odottaa
hirveä stressi päällä: Siivoa, pakkaa, siivoa, pakkaa, siivoa, pura muuttokuorma, siivoa....
oletko täällä vielä?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:onko sulla savanna kuvia teidän talosta? Olisi kiva nähdä muidenkin rakentajien projekteja![]()
hirveä stressi päällä: Siivoa, pakkaa, siivoa, pakkaa, siivoa, pura muuttokuorma, siivoa....
Minkäläinen talo teille tulosa?
Alkuperäinen kirjoittaja Totta =):Halpa = huono!
Halvalla ei hyvä saa
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Totta =):Halpa = huono!
Halvalla ei hyvä saa
halvalla olisimme saanet ahdas koti missä on muovimattoja ja kaikki on tavallista ja ei ikkunoita tai todella vähän ja nyt talo ihan erilainen
En usko että olisin saanut sama kokoinen sekä tonti Turussa =) Me olimme jokaisessa firmassa toki voi saada pelkästään ahdas 100 neliöinen talo 180t ja meillä on 151+40Alkuperäinen kirjoittaja ??????:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Totta =):Halpa = huono!
Halvalla ei hyvä saa
halvalla olisimme saanet ahdas koti missä on muovimattoja ja kaikki on tavallista ja ei ikkunoita tai todella vähän ja nyt talo ihan erilainen
Niin mutta miksi ette valinneet suoraan joltain toiselta talofirmalta ilman että olisi tarvinnut tehdä noin älyttömästi muutoksia??! Samaan rahaan olisitte saaneet ja paljon paremmat rakenteet.
Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:En usko että olisin saanut sama kokoinen sekä tonti Turussa =) Me olimme jokaisessa firmassa toki voi saada pelkästään ahdas 100 neliöinen talo 180t ja meillä on 151+40Alkuperäinen kirjoittaja ??????:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Totta =):Halpa = huono!
Halvalla ei hyvä saa
Niin mutta miksi ette valinneet suoraan joltain toiselta talofirmalta ilman että olisi tarvinnut tehdä noin älyttömästi muutoksia??! Samaan rahaan olisitte saaneet ja paljon paremmat rakenteet.
siis on autotalli kans
no ei se ole unelma talo,niin kuin kerran mä sanoin,mutta ihan hyvää talo kun on paljon muutoksia ja mies ei olisi saanut laina enemmän kuin 200t,kun on muita lainoja paljon ja mä olen kotihiiri =) ja uskon ettei se ole meijän viimeinen taloAlkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Älä sinä Savanna/muutkaan välitä mitä älvareista puhutaan, jos itse pidätte niin se on pääasia. Ja jos koitat todistella jotain tänne hintoja laittamalla, niin sekin väärä tapa, paskaa tulee niskaan siitäkin.
hui olimme vuos etsineet mitä rakennetaan,toki voi tehdä jos teet paljon itse,mutta miehelle ei sopi tehdä mitään itse kun hän on töissä ja muuten ei kiitos enää vaivoja ainakin nyt,pääasia että kohta lähdemme tästä vuokra-asunnosta poisAlkuperäinen kirjoittaja ed:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:En usko että olisin saanut sama kokoinen sekä tonti Turussa =) Me olimme jokaisessa firmassa toki voi saada pelkästään ahdas 100 neliöinen talo 180t ja meillä on 151+40Alkuperäinen kirjoittaja ??????:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Totta =):Halpa = huono!
Halvalla ei hyvä saa
siis on autotalli kans
Höpö höpö, olisitte tehneet vähän enemmän vertailuja!
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:onko sulla savanna kuvia teidän talosta? Olisi kiva nähdä muidenkin rakentajien projekteja![]()
tämmöinen talo: http://www.aijaa.com/v.php?i=2339293.jpg
hirsitalo, nyt n kyllä jo pihaa tehty, nurmikko istutettu. Talo on maalattu ja terassille tehty kaiteet.... En tajua, mihin mun kaikki uudemmat kuvat on hävinny....
Minkäläinen talo teille tulosa?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:hui olimme vuos etsineet mitä rakennetaan,toki voi tehdä jos teet paljon itse,mutta miehelle ei sopi tehdä mitään itse kun hän on töissä ja muuten ei kiitos enää vaivoja ainakin nyt,pääasia että kohta lähdemme tästä vuokra-asunnosta poisAlkuperäinen kirjoittaja ed:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:En usko että olisin saanut sama kokoinen sekä tonti Turussa =) Me olimme jokaisessa firmassa toki voi saada pelkästään ahdas 100 neliöinen talo 180t ja meillä on 151+40Alkuperäinen kirjoittaja ??????:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Totta =):Halpa = huono!
Halvalla ei hyvä saa
siis on autotalli kans
Höpö höpö, olisitte tehneet vähän enemmän vertailuja!