Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä seurannnut:oikeesti...laittakaa parikymppiä rahaa lisää niin saatte OIKEAN talon.
Joka kestää ja jota kestää katsella tarkemminki.
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä seurannnut:oikeesti...laittakaa parikymppiä rahaa lisää niin saatte OIKEAN talon.
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vierestä seurannnut:oikeesti...laittakaa parikymppiä rahaa lisää niin saatte OIKEAN talon.
Sä varmaan tiedät sitten hieman tarkemmin asiasta...Et jos joku kumminkaimanserkun saunakaverin työkaveri on näin sanonu, nii mahtaako pitää paikkaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen nähny kyseisen tehtaan esitteitä ja myös messuilla taloja. Pohjat tosi simmppeleitä ja yksinkertasia just siks kun kannetaan tontille kahtena palana. En tykänny niista valmiistakaan taloista, jotenkin hepposen oloisia. Juu halvalla ja helpolla pääsee mut mä valtsisin sen hieman pidemmän tien.
Lyhyt se pinna mullakin, mut onneksi miehellä PIIITKÄÄ ja myös muutenkin pilkutarkka eli ei olis IKINÄ edes harkinnu Älvsbytä. Kyllä se vuosi rakentamista on pitkä aika, tiedän, mutta laadun takia kannattaa. Harkitkaa vielä. Kai sitä kuitenkin perheelleen parasta haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen nähny kyseisen tehtaan esitteitä ja myös messuilla taloja. Pohjat tosi simmppeleitä ja yksinkertasia just siks kun kannetaan tontille kahtena palana. En tykänny niista valmiistakaan taloista, jotenkin hepposen oloisia. Juu halvalla ja helpolla pääsee mut mä valtsisin sen hieman pidemmän tien.
Sukulaisella on kyseisen firman talo, josku 90-luvun alussa varmaan rakennettu. He on tykänneet kyllä kovasti, mitään ongelmia ole ollu. Mutta mutta, en tiiä. Musta ne valmiitkin (ainakin nettisivuilla) On ollu ihan kivan näkösiä ja toimivan olosia. Ku mä en haluisi sinne pidemmälle tielle lähtee, en miejän lyhyen pinnan kanssa! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Lyhyt se pinna mullakin, mut onneksi miehellä PIIITKÄÄ ja myös muutenkin pilkutarkka eli ei olis IKINÄ edes harkinnu Älvsbytä. Kyllä se vuosi rakentamista on pitkä aika, tiedän, mutta laadun takia kannattaa. Harkitkaa vielä. Kai sitä kuitenkin perheelleen parasta haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen nähny kyseisen tehtaan esitteitä ja myös messuilla taloja. Pohjat tosi simmppeleitä ja yksinkertasia just siks kun kannetaan tontille kahtena palana. En tykänny niista valmiistakaan taloista, jotenkin hepposen oloisia. Juu halvalla ja helpolla pääsee mut mä valtsisin sen hieman pidemmän tien.
Sukulaisella on kyseisen firman talo, josku 90-luvun alussa varmaan rakennettu. He on tykänneet kyllä kovasti, mitään ongelmia ole ollu. Mutta mutta, en tiiä. Musta ne valmiitkin (ainakin nettisivuilla) On ollu ihan kivan näkösiä ja toimivan olosia. Ku mä en haluisi sinne pidemmälle tielle lähtee, en miejän lyhyen pinnan kanssa! :kieh:![]()
Jos varaa on, voi talon teettää urakalla valmiiksi asti jolloin valmistuu nopeammin kuin itse tehden. Ja tarjouskilpaa pystyyn joka sähkö-,putki- ja muista erikoistöistä. Kyllä se siitä, valmis talo palkitsee.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Lyhyt se pinna mullakin, mut onneksi miehellä PIIITKÄÄ ja myös muutenkin pilkutarkka eli ei olis IKINÄ edes harkinnu Älvsbytä. Kyllä se vuosi rakentamista on pitkä aika, tiedän, mutta laadun takia kannattaa. Harkitkaa vielä. Kai sitä kuitenkin perheelleen parasta haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen nähny kyseisen tehtaan esitteitä ja myös messuilla taloja. Pohjat tosi simmppeleitä ja yksinkertasia just siks kun kannetaan tontille kahtena palana. En tykänny niista valmiistakaan taloista, jotenkin hepposen oloisia. Juu halvalla ja helpolla pääsee mut mä valtsisin sen hieman pidemmän tien.
Sukulaisella on kyseisen firman talo, josku 90-luvun alussa varmaan rakennettu. He on tykänneet kyllä kovasti, mitään ongelmia ole ollu. Mutta mutta, en tiiä. Musta ne valmiitkin (ainakin nettisivuilla) On ollu ihan kivan näkösiä ja toimivan olosia. Ku mä en haluisi sinne pidemmälle tielle lähtee, en miejän lyhyen pinnan kanssa! :kieh:![]()
Juu no mitään ei ole vielä päätetty, vaihtoehtoja tässä punnitaan. Tottahan sitä perheelleen parasta haluaa, mutta onko sitten tappelevat vanhemmat parasta? Tai voihan olla, et koko urakka menisikin helpomalla ja mä maalaan vaan piruja seinille..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos varaa on, voi talon teettää urakalla valmiiksi asti jolloin valmistuu nopeammin kuin itse tehden. Ja tarjouskilpaa pystyyn joka sähkö-,putki- ja muista erikoistöistä. Kyllä se siitä, valmis talo palkitsee.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Lyhyt se pinna mullakin, mut onneksi miehellä PIIITKÄÄ ja myös muutenkin pilkutarkka eli ei olis IKINÄ edes harkinnu Älvsbytä. Kyllä se vuosi rakentamista on pitkä aika, tiedän, mutta laadun takia kannattaa. Harkitkaa vielä. Kai sitä kuitenkin perheelleen parasta haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen nähny kyseisen tehtaan esitteitä ja myös messuilla taloja. Pohjat tosi simmppeleitä ja yksinkertasia just siks kun kannetaan tontille kahtena palana. En tykänny niista valmiistakaan taloista, jotenkin hepposen oloisia. Juu halvalla ja helpolla pääsee mut mä valtsisin sen hieman pidemmän tien.
Juu no mitään ei ole vielä päätetty, vaihtoehtoja tässä punnitaan. Tottahan sitä perheelleen parasta haluaa, mutta onko sitten tappelevat vanhemmat parasta? Tai voihan olla, et koko urakka menisikin helpomalla ja mä maalaan vaan piruja seinille..
No tuohan auttaa jo paljon! Sähkö- ym urakat on kalliita! Meillä saatiin myös suvulta apua ja rahaa säästyi vaikka heillekin toki jotain maksettiin. Ja mies myös alan ammattilainen.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos varaa on, voi talon teettää urakalla valmiiksi asti jolloin valmistuu nopeammin kuin itse tehden. Ja tarjouskilpaa pystyyn joka sähkö-,putki- ja muista erikoistöistä. Kyllä se siitä, valmis talo palkitsee.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Lyhyt se pinna mullakin, mut onneksi miehellä PIIITKÄÄ ja myös muutenkin pilkutarkka eli ei olis IKINÄ edes harkinnu Älvsbytä. Kyllä se vuosi rakentamista on pitkä aika, tiedän, mutta laadun takia kannattaa. Harkitkaa vielä. Kai sitä kuitenkin perheelleen parasta haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen nähny kyseisen tehtaan esitteitä ja myös messuilla taloja. Pohjat tosi simmppeleitä ja yksinkertasia just siks kun kannetaan tontille kahtena palana. En tykänny niista valmiistakaan taloista, jotenkin hepposen oloisia. Juu halvalla ja helpolla pääsee mut mä valtsisin sen hieman pidemmän tien.
=) Olisi kyllä rakennusmiehet melki omasta takaa, putki ja sähkärikin tuttuja, mutta kun hirveesti ei nappaa noitten anoppilaisten kans ruveta siihen hommaan :/ Mutta katotaan nyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Avaimet käteen saa kyllä muitakin taloja eikä tuoda valmiiksi tapetoituja ja muovimatotettuja huoneita tontille...
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ainakin kaverini on teettänyt design-talon avaimet käteen.
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:kyllä mä ainakin totesin et muut avaimet käteen talot on ihan eri hintaluokkaa kuin älvsby. mut ehkä sit laatu kulkee hinnan kans käsi kädessä. meille tulee pitkälle viety talopaketti eli sisähommat jäi itselle.