Alttarille ilman saattajaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voit tottakai mennä ilman saattajaakin. Ei se ole mun mielstä mitenkään ehdoton.
Jos jonkun haluat esim. veli, hyvä miespuoleinen ystävä ajaa myös asia.

Ei kannata noista ottaa suurempia paineita :)

Voi tietenkin mennä ilman,mutta eikö siinä tapauksessa voisi ajatella menevänsä yhdessä.Jos kukaan ei luovuta,niin miksi toisen pitäisi seistä kirkossa odottamassa?

Mekin käveltiin yhdessä alttarille,katsoin että minut on jo luovutettu kun yhteisiä lapsiakin oli jo kaksi kävelemässä perässämme kirkkoon. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kkl:
Voihan alttarille mennä yhdessä miehen kanssa. Niin me teimme ja taitaa olla aika yleistä. :)

siis mullakin on isä, mutta tuntui luontevammalta kävellä yhdessä miehen kanssa, jonka kanssa olin ollut jo pitkään. Olisi ollut hassua, että isä olisi siinä vaiheessa ruvennut "luovuttamaan" tytärtään.

itseasiassa 10v sitten menin naimisiin ja kävelin alttarille pienen morsiusneitoni kanssa, joka oli sukulaistyttöni.
pappi otti tästä nokkiinsa eikä päästänyt hääväkeä istumaan koko seremonian aikana ;)

nyt aloin pohtimaan teinkö silloin jonkin kamalan etiketti virheen ;)

Mun mielestä nää on jokaisen omia päätöksiä miten haluaa tehdä. Tottakai joissain asioista pitää noudattaa etikettiä, mutta kun tähän asiaa ei ole mitään yhtä selkeää voi sen tehdä niin kuin haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pirkko:
itseasiassa 10v sitten menin naimisiin ja kävelin alttarille pienen morsiusneitoni kanssa, joka oli sukulaistyttöni.
pappi otti tästä nokkiinsa eikä päästänyt hääväkeä istumaan koko seremonian aikana ;)

nyt aloin pohtimaan teinkö silloin jonkin kamalan etiketti virheen ;)

aika outoa :o

Me käveltiin miehen kanssa yhdessä. Se tuntui luontevammalta kuin että isä olis saattanut, eikä välit isän kanssa ollut silloin kovin läheiset niin siksikin mentiin miehen kanssa yhdessä.

Yhteistyössä