Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Mulla menny nyt viikko hiukan läskiksi! :ashamed: Jus lähinnä syömisen kanssa, liikaa ruokaa ja mies toi naistenpäivänkunniaksi ison lootan pusuja, ja niitähän ei voi säästellä :p Jospa nyt taas tälläviikolla ja ensiviikollajaksais tsempata!

Paino nyt siis 69,1 eli +100g ei paljon mut silti :(

Jaksuja kaikille :heart:
 
tiipeli
Voi ei Tipunen! Kylläpä teitä nyt koetellaan. Ensiksi että tuliksi raskaaksi ja kun päätitte vauvat pitää, onkin tulossa kaksoset ja nyt tämä! On varmasti rankkaa. Ensin tehdä vaikea päätös, että pitää ja kun on jo asennoitunut vauvojen odotukseen niin meneekin kesken! Surullista. Voima :hug:

Crazy julietillakin oli surullisia uutisia koiran poismenon johdosta. Tiedän miltä tuntuu...meidän dalmatialainen Morri nukutettiin 3kk sitten. Kamala ikävä on ja etenkin huono omatunto kun se oli niiiiin kova lenkkeilemään ja jos mä nyt meenkin lenkille ilman sitä :'( Jokus sano että aika parantaa....niin se on pakko uskoa, mutta odottelen kuinka kauan menee, koska meidän toinen koira, villakoira Minttu, nukkui pois 2v sitten ja aivan järkky ikävä on vieläkin....kaippa se joskus vielä helpottaa! Toivottavasti...

Yhden miehen nainen: muutamia askeleita kävellään. Useimmin kuitenkin kontaten. Lähinnä kävelee esim. lipastolta sohvalle parin metrin matkan tai syliin jos houkuttelee. Mites ellirilli, joko teillä kävellään? Mitäs pienimmälle muuten kuuluu?

Nyt mä juoksen puntarille vaikkei maanantai olekaan......onpahan jotain mistä TAAS aloittaa....

oujee, 66,1 eli on noussut!!!!!!!! Vaikka olin ihan varma että samoissa mennään. Oon tän viikon ollu töissäki opiskelun sijasta enkä oo ehtiny juuri syödä mitään. Ja matkat oon kulkenu fillarilla autokyydin sijasta. Ei se laske ei. |O Kunpa vaan paranis tästä flunssasta niin pääsis kunnolla liikkumaan ja aina kun liikkuu, on syömisten seuraileminenkin helpompaa. Mistä tulikin mieleen, että taitaa olla iltapalan ja nukkumaan menon aika. Jaksaa taas huomenna töihin :)
:wave:
 

Lähtöpaino 2.1.2008 83kg
viikkopunnitus 9.1.2008 -1,8kg
viikkopunnitus 16.1.2008 -0,500kg
viikkopunnitus 23.1.2008 +0,300g
viikkopunnitus 30.01.2008 - 1,1kg
viikkopunnitus 8.2.2008 +-0
viikkopunnitus 15.2.2008 -0,700kg
viikkopunnitus 22.2.2008 +0,100g
viikkopunnitus 29.2.2008 -1,5kg
viikopunnitus 7.3.2008 +-0
viikkopunnitus 14.3.2008 -0,200kg

Paino tällä hetkellä 77,6kg
Kokonaispudotus -5,4kg


Kyllä lähtee hitaasti nämä läskit
:headwall: :kieh: :( :eek: Melkein tekisi mieli itkeä ;) vaan tuskimpa sekään paljoa painoa pudottaisi :ashamed:

Nyt ois talviloma edessä,yritän liikkua ensi viikon aikana joka päivä. Ja katsoa mitä suuhuni laitan. Eilen söin iltapalaksi KAKSI snickersiä..siis kaksi. EI MITÄÄN TOLKKUA TÄSSÄ MUN HOMMASSA!! :snotty:

Potkikaa minua eteenpäin! Motivaatio on ollut taas vaihtelevasti hieman kadoksissa. Aika ajoin se jostain pilkistää ja sitten taas häviää. *huokaus* Mie olen koittanut itselleni jotain "porkkanaa" keksiä,mutta en ole vielä saanut päähäni mikä se voisi olla. Kovasti kyllä tekisi mieli käydä tässä keväällä tallinnassa,josko siihen jonkun painorajan laittaisin itselleni ?
:whistle:


Oikein mukavaa viikonloppua,hienosti teillä muilla menee...mie lyllerrän täältä perästä,hitaasti ,mutta varmasti :saint: :xmas:

:wave:
 
Tipuselle tuhat halia :hug: :hug: :hug: !
Minuakaan ei ole näkynyt ja syynsä siihenkin on. :'( :'(
Ihmettelin kun menkat tuli miten sattuu ja laitoin imetyksen ja laihdutuksen piikkiin.
Paleli,väsytti ja oksetti.
Tein testin ja plussa tuli.
No,vuotoja on ollut pitkin raskautta ja maanantaina kävin ultrassa ja viikkoja 7+2.
Eilen illalla alkoi kivut ja vuoto ja tänään sain lääkäristä cytoteciä ja nyt odotellaan että sikiö
tulee pois.
Sain lääkäristä hyvät kipulääkkeet,mutta silti tämä on niin raskas asia. :'(
Tiedän miltä sinusta tipunen tuntuu,koitetaan jaksaa ja laita vaikka yytä jos haluat jutella ja vaihtaa kuulumisia.
Jaksamisia.
Palaan asiaan kunhan on sen aika,nyt pitää mennä. :'(
 
Heipä hei!

Ensin Tipuselle ja hänen perheelleen tsemppiä.

Tässä sitä pikkuhiljaa edetään. Tänään illalla lähdetään kahden viikon matkalle, eli palaan asiaan sen jälkeen.

27.12. 88,5 kg
4.1 84,9 kg (-3,6 kg)
11.1. 82,5 (-2,4 kg)
18.1. 81,6 (-900 g)
25.1. 80,1 (-1,5 kg)
31.1. 78,3 (-1,8 kg)
8.2. 77,5 (-800 g)
15.2. 76,8 (-700 g)
22.2. 75,6 (-1,2 kg)
29.2. 74,8 (-800 g)
7.3. 73,9 (-900 g)
14.3. 73,5 (-400 g)
:heart:
 
Tipunen ja orpo kulkija olen todella pahoillani, voimia ja halaus.
Olin ajatellut etten enää kehtaa kirjoitella tänne kun syöminen on riistäytynyt käsistä eikä kesäksi enää ehdi tavoitemittoihin. Mutta jospa koittasin uudelleen... Nyt olen syöny suklaata ym joka päivä ja paino varmaan lähtölukemissa. Nyt olen päässyt käsittämättömän väsymyksen yli ja sen puolesta laihis onnistus kyllä. Yritän...
Tuuli27 mahtavia pudotuksia ja mukavaa reissua!
 
|O |O |O |O |O |O |O |O :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Söin äsken pizzan.. Ja päivällä puoli litraa jäätelöä.. Ja eilen karkkia...
Mikä mua vaivaa????????? Hullu kai sitä on ku pitää itteensä mättää kaikkee kakkaa kaksin käsin.. |O |O |O |O |O huoh.. Ja TAAS huomenna alkaa uus elämä...
 
tiipeli
päätin ny sitteki ottaa uudeks punnistuspäiväks tän sunnuntain ja PÄIVÄN. Että on syönyt jo aamiaisen ja lounaan eikä että tyhjällä vatsalla vaa´alle itseä huijaamaan :D sunnuntaisin luulis ehtivän koneelle....arkena on hiukkasen kiirusta. Eli uusi lähtöpaino -valitettavasti suurempi kuin tammikuun lähtöpaino!!!- on 66,0kg. Ja viikon päästä on muute alempi!!!! |O
 
Mutta alkuun tipuselle suuri hali ja voimia teidän perheelle :hug:

Mulla siis punnituspäivä ja jihuu, vaaka näyttää 65,6 kg, viikossa siis -1,4 kg. En kyllä oo uskonu että ois mahollista puottaa nuin paljon. Oon huuli pyöreenä kattonu joittenkin hurjia viikkopudotuksia, mutta JEE! mäkin sain pudotettua! Kokonaispudotus nyt 6,4 kg ja tavoitteeseen 1,6 kg.

Tiipeli Meillä vietettiin eilen synttäreitä! Pikkusen kävellään, mutta enimmäkseen vielä kontaten. Viime viikolla vasta otti ekat askeleet tuetta. Alle kymmenen askeleen pätkiä kävelee nyt. Eilen tuli kyllä herkuteltua aika rajusti, mutta sen olinkin itelleni luvannu. Ei ainakaan heti tuota painoa hetkauttanut ylös, kun sunnuntai-aamuna oli sama kuin tänä aamuna. Mä muuten käyn puntarilla ennen syöntiä aamulla, kun sitten ne syönti- ja juontimäärät vaihtelee niin aattelin että ois luotettavampi käydä ennen syöntiä ja kiva saada alempi lukema. :D Eksyin hieman aiheesta, Hyvää kuuluu. Mitäs teille?
 
nipsu07
Kukkuu pitkästä aikaa...EN ole palaamassa ruotuun,ihan vaan tiedoksi :LOL:
Tipuselle voimia ja :hug: Tosi ikävää että siinä kävi näin...
Oltiin viime viikko sopeutumisvalmennuskurssille tytön sairauteen liittyen ja syötyä tuli TOSI paljon,about 2 h välein ja PALJON. :LOL: Yritän hinata itseni ja kaikki kiloni (mitä on varmasti paaljon enemmän kuin tammikuussa) ruotuun loppukeväästä kunhan on selvitty tytön leikkauksesta mikä pitäisi olla ensi viikolla.

Terkkuja!Ja hienoja pudotuksia teillä! =)
 
Tervehdys,,,
oma vaaka näytti -0,7 kg.Paino nyt siis 60,7 kg.
Vartijoihin en tänään aio mennä,kauhee flunssa lauantaisesta asti ollu päällä.Enää ei oo kuumetta mutta pää on ihan tukossa ja kauhea väsymys vielä.
Kauhea ikävän tunnekkin tuli taas...koiran tuhkat sais tänään hakea...

(Entinen Crazy Juliet siis täällä)
 
Aluksi voimia ja sympatiaa tipuselle, orvolle kulkijalle ja crazy julietille. Menettäminen on aina rankka asia. :hug: :hug:

Meillä matka meni hyvin ja nyt taas arjessa mukana. Paino ei päässyt reissussakaan riistäytymään, kun syötiin kohtuudella. Suklaata joka päivä, mut muuten ei niin paljon. Ajattelinkin kokeilla uutta suklaadiettiä, mut ei nyt sentään :LOL:

- Pano alussa 81,5 kg
- Viime viikon pudotus 0,5 kg
- Paino nyt 77,3 kg

Vielä 2,3 kg toiseen välitavoitteeseen.
 
Aloituspaino:2.1.2008: 75kg
9.1.2008: 72.6 kg(-2.4)
16.1.2008: 72.2kg (-0.4)
23.1.2008: 71.4kg (-0.8)
30.1.2008: 69.4kg (-2.0)
6.2.2008: 69.1kg (-0.3)
13.2.2008: 68.5kg (-0.6)
20.2.2008: 68,3kg (-0.2)
27.2.2008: 67.5kg (-0.8)
5.3.2008: 66.7kg (-0.8)
12.3.2008:66.9kg (+0.2)
paino tänään: 66.7kg (-0.2)
kokonaispudotus: 8.3kg

Hauskaa että paaino on tippunut, vaikka pisteitä en ole laskenut, ajattelin pääsiäisen jälkeen taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja tiputtaa loput kilot pois. Mutta huomenna lähdetään mökille, enkä meinaa pääsiäisenä laskea pisteitä.

Kaikille tarvitseville :
:hug:
iloista pääsiäisen aikaa kaikille!!!
 
hienoja pudotuksia jälleen teillä! :flower:

mie täällä talvilomaa vietän,on sentään edes vähän lunta jotta päästiin pulkkailemaan pojan kanssa. Syöty on "hieman" pisteiden yli (lue:joka päivä on pisteet paukkuneet) mutta olen koittanut joka päivä ulkoilla aamupäivästä ja illan suusta pojan kanssa.
Mieli tekisi luovuttaa leikki,mutta jatkan silti. Jos taas saisi itseään niskasta reilun otteen niin motivaatio löytyisi lisää... vauvahaaveita on kovasti,mutta ns. lupaa ei ole vielä annettu. MIE TAHDON OLLA KEVYEMPI ennen seuraavaa raskautta :snotty:
Palailen punnitustuloksin sitten perjantaina.

Oikein mukavaa ja munarikasta pääsiäistä kaikille! ;) :wave:
 
Synnytyin pienet enkelit 13.3. Tytön ja pojan. Molemmat näyttivät suloisilta, pieniltä ihmisenaluilta :'(
Painoa tässä rytäkässä kokonaisuudessaan tais tippua 8 kiloa, paino nyt 69. Nopee laihdutuskuuri :/ Tiedän että takaisin tulee osa kiloista. Hyvää pääsiäistä teille urheille laihduttajille!
 
Ensinnäkin tipuselle ja hänen perheelleen suuri :hug:

Toiseksi,minä jätin perjantaina itseni punnitsematta ensimmäistä kertaa :eek: Alkoi suuri v*t*t*s!Mässäsin sittenkin lomallani,pizzaa esim torstai iltana. Omatekoista :p ,mutta kuitenkin lihottavaa! Sitten mulla alkoi menkat,vatta on kuin ilmapallo ja mieli apea :snotty: Selityksiä tai ei niin nousen vaa´alle vasta ensi perjantaina ja toivon painon edes pysyneen samassa kuin viikko sitten.

Kumma tämä ihmisen mieli. Koko ajan kiroan itseäni ja läskejäni. Päätän jälleen kerran että NYT lähtee läskit. Ja jo seuraavassa hetkessä huomaan ahmivani kinder-pääsiäismunaa. :headwall: |O

piitkästä aikaa olen huomenna menossa salille,kunhan vain vuoto ja vattakipu vähän hellittävät. Jospa siitä innostuisin taas ja kävisin edes 2-3 krt viikossa niin kuin ennen. Olin jo vähällä tilata kotiin sellaisen crosstrainerin,mutta sitten luovuin ajatuksesta. Tilan puute ja sitäkin mietin että tuleeko sillä tehtyä jos isäntä löhöää sohvalla vieressä kun mie hikihatussa heilun keskellä olohuonetta ?! :whistle:

Mutta nyt takaisin pääsiäisen viettoon (lue:meille ei sitä sen kummemmin vietetä,kyläillään ehkä anopilla)

:wave:
 
tiipeli
Moikkanen!

Maanantai ja punnituspäivä. Voipi olla et joudunkin vaihtaa päivän tulevaisuudessa sunnuntaiksi, mutta nyt vielä mennään näin. Tuppaa nimittäin olee aika kiirusta arkipäivisin niin ei vaa´alla ehdi :/

Mutta nyt siis 65,2kg eli JEEEE!!! Pudonnut on!!! :D lähtölukemissa ollaan että sinänsä ei kovin mukavaa, mutta onneksi vihdoinkin näin päin! 800g miinusta. Sauvakävelyllä kävin kahdesti ja salilla kerran (laiska reeni) ja uimassa kerran plus äsken perheen kanssa pulikoimassa. Kaippa sekin muutaman kalorin vei...? :whistle: Ja uuden fillarinkin ostin! Nyt vain odotellaan pyöräilykelejä!

Mitkäs on Tipusella fiilikset? On varmana rankkaa... :hug:


*muoks* tarkastin vielä ton mun punnituspäivän viime viestistä ja sunnuntaihan se piti ollakin!!! Höh, miten mä nyt näin sekoilen. Eli tän viikon sunnuntaina uudestaan..... tämän päivän punnitus oli nyt päivän myöhässä :headwall:
 
Tipuselle ja orpo kulkijalle iso :hug:

En ole sitten loman jälkeen kirjoitellutkaan.. Lomalla paino pysyi samassa ja seuraavalla viikolla laski 300g eli olin jo 72,9kg, mutta nyt pääsiäisen jälkeen aivan hirvittää huominen punnitus. Olen muutenkin ollut tosi laiska. Liikkunut vaan n.2-5h viikossa ja syönyt hyvää. Nyt on pakko ryhdistäytyä, sillä kesällä on ainakin kahdet häät ja haluan näyttää hyvältä!

Lauantaina olin mieheni kanssa ulkona ja muutamia kehuja tuli, että olen laihtunut. Oli kyllä kiva kuulla. Kummasti piristää, vaikka pääsiäinen meni todella huonosti (söin ekan kerran tänä vuonna rollssissakin) suklaasta puhumattakaan. :ashamed:

No tänään onneksi söin terveellisesti ja kävin salilla 1,5h. Tästä on hyvä jatkaa!
 

Yhteistyössä