Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Tällä mammalla on laihis mennyt hyvän alun jälkeen mönkään. En tiedä viitsinkö tällä palstalla enää edes olla mukana kun kilot ei karise. Lenkkeillyt olen kyllä päivittäin. Salillakin kävin muutaman kerran sairastelujen jälkeen mutta huomasin että se vain pahentaa selän tilannetta, hermo meni taas "väärään paikkaan", pinteeseen. Niksauttajalle taas mentävä. No korttikin on enää tämän kuukauden voimassa ja uutta en hanki näillä tuloilla.
On teillä monilla aivan mahtavia pudotuksia! Voin kuvitella sen mahtavan tunteen. Joskus olen aikasemmin pudottanut painoa paljon.

Pojalla jäi taas sormet kaapin oven väliin. Täytyy jatkaa lohdutusta.
 
Hempukan ä: Mulle on mun mies tehnyt saliohjelman. Kolme erilaista päivää ja ois hyvä ku sen kolme kertaa viikossa pääsisin salille. Eka päivänä on jalat (6 eri liikesarjaa), toka päivänä hauis (3 eri liikesarjaa), ojentaja (3 eri liikesarjaa) ja selkä (3 eri liikesarjaa) ja kolmantena päivänä rinta (4 eri liikesarjaa) ja olkapäät (3 eri liikesarjaa). Joka päivä vatsoja ja kylkiä ja tietenkin lämmittely 20-30min. crosserissa yleensä mut muutkin käy.
Aluksi ku synnytyksen jälkeen aloitin taas ni mulla oli sarjat 2x15-20 toistoa suht. kevyillä painoilla ja liikesarjoja oli vähemmän ja nyt ku oon jo useamman neljättä kuukautta käyny ni 3x10-12 toistoa. Reilun kuukauden teen aina samaa ohjelmaa. Sit varmaan vaihtuu että 3x8-10 toistoa ja siis painot nousee lähes joka kerralla. Ja noi pitää tehdä niin että sää jaksat nuo viimiset toistot tehdä just ja just.
Nyt just aloitin tuon uuden ohjelman ja eilen meni tossa jalkapäivässä 1,5h. Muista en tiiä mut ennen meni n. tunti joten nyt varmaan tuo reilu tunti tulee nyt joka kerta menemään. Riippuu tuosta kuin kauan alkuun lämmittelen.
Jos haluat ni voin tarkemminkin kertoo noista liikkeitä mitä teen tai vaikka koko ohjelman.

Spinninki on siinä mielessä hyvä että sää voit ite säädellä sen tehokkuuden. Easy tunneista kannattaa aloittaa mut niistäki saa tosi tehokkaat ku vaan laitat vastusta vähän enemmän ja poljet hullun lailla :) Sää siis ite säätelet aina sen vastuksen.

Mulla on taas motivaatio kohillaan. Aloitin tosiaan tuon uuden saliohjelman eilen ja oli mukavaa. Syöminenkin on pysynyt kurissa. Toivottavasti tätä nyt kestäis jonkin aikaa. Menis rikki äkkiä tuo 75kg ku oon antanu sitten itelleni luvan ostaa jotain kivaa. En tiiä kyllä vielä mitä eli varmaan jotain tosi tarpeellista :LOL:

Kaikille keväisen talvisia motivaation tuulia ja puhtia ja energiaa tähän urakkaan!!!!
 
Heissan kaikki, Tein viikkopunnituksen jo tänään, kun lähdetään matkalle parin päivän päästä. On vielä kaikkea pientä tehtävää ennen sitä. Pudotusta oli -1,1kg, joka johtui viime viikkoisesta vatsataudista. Oon sairastellut tän kuun aikana muutaman vuoden edestä. :( No onneksi muu perhe säilynyt terveenä ja toivon mukaan tauti ei iske heihin ennen matkaa tai siellä. No en vaan jaksa stressata moisesta ja toisaalta sama se, missä ollaan kipeänä. Lääkärit yms löytyy kyllä kaikkialta.

perlos: sun saliohjelma vaikuttaa tosi hyvältä. Paljon on samojen lihasten toistoa, mut jos liikkeet on monipuolisia niin sehän on vaan hyvä. Mua niiiiiiiin harmittaa, etten täysimetyksen takia oikein pääse salille, kun ei sellaista ihan tässä naapurissa ole.

Hempukan ä : Spinningistä: On tosi hyvä ja tehokas laji. Jos et oo harrastanut paljon sykettä nostattavia lajeja, kannattaa eka kerta ottaa rennosti. Mä ainakin meinasin luovuttaa koko lajin ekan kerran jälkeen, kun tunnilla tuli himppu sairas olo. Sit kun pääsi lajin makuun, oli spinning mun lempilaji ja kävin tunnilla 5krt viikossa. Ja paino tippui... No mä nyt oon luonteeltani sellainen, että uskon pärjääväni kaikessa ja luovuttaahan ei saa vaikka oksu tulis, tai ainakin olin. Ei hyvä. :LOL:

Yritän saada itseni nyt pysyvästi terveiden kirjoihin ja sitten jatkan taas aktiivisempaa painonpudotusta.

-Paino 2vk sitten 78,9 kg
- Pudotusta 1,1 kg
-Paino nyt 77,8 kg
 
Moi!
Täällä yritetään taas olla.
Paino nyt 61,8,alaspäin on viimepunnituksesta menty -500 g kuitenkin.
Nyt su asti ei oo oikein ruoka maistunut...olin päättänyt et ma alkaa taas uusi elämä,lenkillä kävisin ja tarkkaan laskisin pisteet...
Pisteitä voin kyllä laskee mutta lenkille en mee...tuntuu niin väärältä...koira ei päässy kunnon lenkeille mun työkiireiden takia...nyt ei koiraa enää oo.Sunnuntaina jouduttiin päästämään vihreimmille niityille.On niin paska olo.
Täytyy vaa yrittää jaksaa eteenpäin..kai tämä suru helpottaa jossakin vaiheessa.
 
Crazy Juliet: :hug: kyllä se helpottaa.. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin niin aika parantaa haavat. Näin se vaan on. Mut paljon jaksuka ja voimaa!

Mulla paino tänään 77kg eli +100g. Huoh.. :ashamed:
 
Kivasti oli pudonnut, vaikka herkuteltua on tullutkin, mutta kyllä miinustulos piristää aina mieltä. Eli:
Aloituspaino:2.1.2008: 75kg
9.1.2008: 72.6 kg(-2.4)
16.1.2008: 72.2kg (-0.4)
23.1.2008: 71.4kg (-0.8)
30.1.2008: 69.4kg (-2.0)
6.2.2008: 69.1kg (-0.3)
13.2.2008: 68.5kg (-0.6)
20.2.2008: 68,3kg (-0.2)
27.2.2008: 67.5kg (-0.8)
paino tänään 5.3.2008: 66.7kg (-0.8)
kokonaispudotus: 8.3kg
:hug: crazy julietille ja kaikille tsemppiä alkavaan kilonkaristus viikkoon!!!
 
Kiitos tiedoista perlos ja marjan! Tänään olin ekaa kertaa body pump tunnilla ja olihan sekin ihan kivaa,hiukan rauhallisempaa kun noi stepit ja coret =) ja just voi itse säädellä kuinka rankasti tekee!

Aion mennä sinne spinning easy tunnille tai sit täällä salilla myös sellainen warm up 25 min joka kans varmaan aloittelijalle ok, ja kiireiselle :D

Kävin muuten varaamassa tänään ajan tatuoinnin ottoon! Annan sen itselleni 30v lahjaksi! Onko muilla tatuointeja ja miten ne on käyttäytynyt laihduttaessa, onko iho kurtistunut tms.? Mulla käsivarressa yks ja se ei ole kyllä muuttanut muotoa, lähinnä varmaan vatsassa olevat vois sen tehdä!

Tsemppiä ja voimia crazy julietille :'( kurjaa mutta varmasti teit oikein eläimelle!

Ensiviikkoon!

Ps. Mitähän muuten Tipuselle kuuluu? :/
 
Sairaalasta pääsin kotiin juuri. Olen siis ollut nesteytyksessä ja B-vauvaa on tutkittu tarkasti. Mutta mulla vaan ei mikään pysy sisällä. kunto on heikko ja kilot tällä hetkellä juuri ja juuri 70 yläpuolella. Onneks on ollu tätä ylimääräistä :whistle: Yritän päivittää listaa huomenna. Nyt koitan nukkua ja viettää aikaa noiden muiden lasten kanssa, varsinkin kuopuksen joka on ollut aivan maassa äidin oltua sairaalassa. Ei meinannut tunnistaa kun äiti on niin hoikassa kunnossa . Poika tuossa 2,5 vuotiaan filosofialla tuumasi että äiti meni sairaalaan ja näytti muumimammalta ja kun tuli pois niin on Viljonka :LOL: :LOL: Mahtoko tarkoittaa ulkonäköä vai luonnetta... Huomiseen. :)
 
huominen punnitus vallan hirvittää,mie olen mättänyt tällä viikolla JOKA PÄIVÄ karkkia suuhuni :x :ashamed: :headwall:
Siispä haastan vuorostani....olisiko joku kanssani viikon ilman karkkia? mie kun en kokonaan herkuista suostu luopumaan,mutta tästä illasta viikko eteen päin ja en suuhuni karkkia laita! piste :saint:

Kiva kuulla tipunen että olet kotiin päässyt. Mukava varmasti viettää aikaa perheen kanssa,vaikka varmasti voimat vähissä jos mikään ei pysy sisällä. Toivottavasti alkaa kohta helpottamaan ja kaikki sujuu hyvin :hug:
 
kävin puntarilla ja on taas jopa paino menny alaspäin hurjat 200 grammaa..että on vaikeeta, mulla oli kyllä älissä useampi viikko jolloin en tehny mitään ja söin ja söin...että tässä välissä on vaaka näyttäny taas tota 84 kilookin , jotta suunta ja motivaatio on kyllä löydetty ja toivottavasti jatkuu..
 
27.12. 88,5 kg
4.1 84,9 kg (-3,6 kg)
11.1. 82,5 (-2,4 kg)
18.1. 81,6 (-900 g)
25.1. 80,1 (-1,5 kg)
31.1. 78,3 (-1,8 kg)
Heipä hei!

Tässä sitä ollaan oltu tietokonepimennossa reilu viikko. Mutta tässä tuloksia.
Yhtäkkiä tajusin että melkein 15 kiloa on takana. Mutta minulle ei ainakaan kukaan nainen kommentoi että oletpa laihtunut, mutta miehiltä tulee kyllä kommenttia.

8.2. 77,5 (-800 g)
15.2. 76,8 (-700 g)
22.2. 75,6 (-1,2 kg)
29.2. 74,8 (800 g)
7.3. 73,9 (900 g)

Mutta hyvillä mielillä eteenpäin!

Mutta Erittäin Hyvää Huomista Naistenpäivää meille kaikille ihanille naisille!!!! :heart: :flower: :heart:
 
Älkää unohtako minua, olen kanssanne joka hetki vaikka minusta ei ole nyt kuulunut mitään. terveyden tilani ei ole ok. verenpaine huipussaan ja hemoglobiini siihen vielä päälle mutta täältä tullaan vaikka läpi harmaan kiven. Lääkärit ovat kieltäneet minulta painon pudotuksen, liikaa kuulema lähteny vuoden alusta. Kuhan saan ihteni kuntoon niin täältä tullaan taas :heart:
 
Käynpä nyt vaan HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ toivottelemassa. :flower:

En ilmoitellu maanantain punnituksesta kun puntari mokoma näytti viimeviikon lukemaa. No jospa ylihuomenna ois jotain tulosta taas...

Tuuli27 Onnea! Tosi mahtavasti oot pudottanut painoa! Kyllä varmaan muut huomaa ja oma olo on kevyt! =)
 
:flower:

Heipä hei!

Joo kiitos vaan kannustuksesta ellirilli. Täytyy kyllä myöntää että hyvältä tuntuu.
Huomenissa ajattelin mennä vaateostoksille. Täytyyhän sitä itseään jotenkin palkita.
Mutta kyllä tässä on vielä matkaa ihannepainoon. Sitä niin helposti jää lepäilemään laakereilleen.
Mutta minun tavoite on 66-68 siinä olen ok!

En halua olla mikään luuranko vaan naisen näköinen.

Mutta jatketaan kohta tulee kesä! :heart:
 
JEE! Yks viikko taas junnattiin, mutta nyt on lähteny taas yksi kilo. Mulla 64 olis se tavote ja kolmen kilon matka siihen vielä eessä. Tästä on hyvä jatkaa vaikka välillä meinaa hyvänolontunne jo iskeä ja herkut siirtyä suuhun päin. Nyt taas jaksaa lievää näläntunnetta kun tulostakin tulee.

:wave:
 
Hei!
Sen verran ilmottelen että painoa tänä aamuna 77,8kg..hitaasti mutta varmasti siis :/
Miten te muuten tuon painon mittaatte? Aamulla, heti herättyä suoraan vaa'alle vai käyttekö eka veskissä? :D Viisaita kysymyksiä ja silleen..
 
tiipeli
Heipat pitkästä aikaa!

Mahtavia lukemia teillä naiset!!! Onnittelut onnistumisista! Meikkis on mukana taas....pientä lipsumista herkkujen suhteen on ollut, kun oon ollu koko ajan kipeenä ja meilki juhlittiin 1v synttäreitä ni pitihän silloki herkutella..... (samana päivänä muuten ku teil yhden miehen nainen)

Huomasin et keskiviikko on mulle tosi huono punnituspäivä, oon aina aamusta iltaan menossa enkä illalla nukkumaan mennessä enää muista punnita. Eli punnitus tästä lähtien maanantaisin. Paino varmaan on samoissa kun ennenkin eli siinä 65 tietämissä, otan "ekan" punnituksen ens viikolla. Nyt on todellakin tosissaan mun alettava painoa pudottamaan, kesähän on ihan kohta!!! :D imetystä ajattelin tässä piakkoin lopetella, sitte pidän nesteenpoistokuurinkin.

Palailemisiin!
 
hiukan on kiirettä pitänyt,nytkin pikaisesti tulin tuloksia kertomaan. Ja ikävä kyllä plus/miinus 0 oli viime perjantain tulos. Olihan se tiedossa,mutta salaa toivoin et josko edes -0,100kg,mutta ei :snotty: ei herkkuja,ei mitään lipsumisia. Potkin täällä itseäni takapuoleen jotta pysyn tiukkana!!! Ja hitto kun ne häätkin ovat jo muutaman viikon päästä...mut vielä en periksi anna. Teoriassa ehdin saada vielä sen 5kg pois...tai no 3,5kg enää :saint:

Onnea tiipeli teidän yks veelle! :hug: Jokos teillä kävellään? =) Meillä poika kovasti treenaa paikallaan seisomista mutta ei uskalla kävellä ilman tukea. Ja niin menepäs tuonne painonvartijoiden sivuille niin sieltä saa tilattua niitä pistevihkoa,herkkuja yms yms. TAI sitten huutiksesta,siellä on ainakin yleensä ollut kaupan niitä ostajan oppaita .

Muoks. vielä. Hienoja tuloksia tosiaan teillä muilla!!! Ihan nenän varsi alkaa vihertää kateudesta ;) Ja tuuli27 ihan varmasti ovat naisetkin huomanneet sinun laihtuneen. On se kumma ettei voi toista kehua!?! =)

Mutta nyt on taas mentävä! Kevyempää viikkoa kaikille!

:wave:
 
Terveisiä painonvartijoista =) vaaka se näytti 61,4,jipii =)
Tästä se taas lähtee,oon ihan tyytyväinen tulokseen.
Liikkunut en nyt oo ku ei sitä koiraa oo,en vaan lähde lenkille.Tuntuu niin väärältä et lähtisin lenkille ilman sitä.
Joku liikuntaharrastus pitäs kehitellä...en vaan tiedä mitä..
 
Pitkästä aikaa :wave: Paino junnaa paikallaan 77,5 näytti tänä aamuna. Joka aamu lupaan olla päivän syömättä herkkuja mutta kuinkas sitten käykään... Herkkuholisti mikä herkkuholisti :ashamed: Pääsiäiseen on kovin lyhyt aika ja silloin lupasin painaa 75 kg. Pitää vissiin tukkia suu ilmastointiteipillä etten laita sinne yhtään mitään! Hienosti teillä muilla menny,jatkakaa samaan malliin,yritän tulla perästä :saint:
 
Aloituspaino:2.1.2008: 75kg
9.1.2008: 72.6 kg(-2.4)
16.1.2008: 72.2kg (-0.4)
23.1.2008: 71.4kg (-0.8)
30.1.2008: 69.4kg (-2.0)
6.2.2008: 69.1kg (-0.3)
13.2.2008: 68.5kg (-0.6)
20.2.2008: 68,3kg (-0.2)
27.2.2008: 67.5kg (-0.8)
5.3.2008: 66.7kg (-0.8)
paino tänään:66.9kg (+0.2)
kokonaispudotus: 8.1kg
Ei oikeastaan harmita, ens viikolla sit taas. Ja miksikö ei? Minusta tuli tänään isosisko toistamiseen!! sain pikku veljen, hassua!
 
Vahan tama tanne kirjautuminen on jaanyt, mutta olen kylla aina kaynyt katsomassa kuinka olette edistyneet! Ja hienosti on kylla lahtenyt monella! Onnea!
Itsellakin nyt taas lahtenyt ihan mukavasti, eli paino on nyt 74,5kg! Muutaman viikon oli paino paikallaan, mutta onneksi on taas suunta alaspain. 4,5kg pitais pudottaa ensi kuun loppuun mennessa, niin tavoite olis saavutettu ennenkuin aletaan yrittaan uutta raskautumista.
Painoa nyt siis tippunut yhteensa tammikuusta 7,5kg. Lokakuun lopusta 10,5kg! =)
 
Kävin tänään jälleen sairaalassa mahakivun ja oksentamisen vuoksi. Molemmat sikiöt ovat menneet kesken. Sain cytotecit ja huomenna "synnytän" nämä enkelit. Tämän vuoksi en jaksa nyt keskittyä tämän listan päivittämiseen.
 

Yhteistyössä