Aloitteen tekeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Alkuperäinen kirjoittaja väsymys on kamalaa:
No laita se nainen haluamaan sinua. Teet kiusoittelevan öljyhieronnan ja et annakaan. Koskettelet muutenkin, niskaa ja alaselkää, mutta ei rintoja, pakaroita eikä varsinkaan vaginaa.

Ota kainaloon, harjaa hiuksia jne.

Anna aikaa haluta.

Kuulostaa hyvältä ajatukselta, helposti tosiaan alkavat huomionosoitukset tuntua vaan painostukselta ja tarkoitushakuiselta. :)

Tähän menee aikaa ennen kuin nainen uskoo, että hellyyden vastaanottaminen ei ole tarkoitushakuista. Masa, vaikka palleissa olis painetta niin anna naisen odottaa.

Olen hieronut häntä ainakin 2x viikossa(olen opiskellut hierontaa) , ollut lasten kanssa että hän saa omaa aikaa ym. Kiitos vinkeistä, mutta voin kertoa ettei auta. Hän ei ilmeisesti tunne itseään vaimoksi vaan lastemme äidiksi, miten siihen saisi muutosta. Erota en halua, rakastan ja haluan vain häntä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rikkalum:
Kyllä kuulostaa siltä, että nainen kaipaa lomaa ja hemmottelua, pois lasten luota ja harmaasta arjesta. Kylpyläloma tai vastaava voisi olla paikallaan. Ja jottei loman jälkeen olisi arki kuin isku vasten kasvoja, niin voit antaa naiselle vaikka nipun etuseteleitä, joilla hän saa lunastaa sinulta vaikka kynttiläillallisen, hieronnan, reippailuretken luontoon, lasten kidnappauksen (nainen saa omaa rauhaa ) jne. Omaa kokemusta ei ole, mutta jokin vastaavankaltainen "etusetelijekku" voisi olla naisväen mieleen. :)

Ai että erilaisia hotellilomia ja muuta lahjontaa, että vaimo suostuisi normaaliin avioelämään?
Kuulostaa tosiaan naisen tavalta ajatella asioita.
Eiköhän nekin rahat kannata käyttää ihan omiin lomiin, jos ei vaimolta vaan heru ollenkaan. Aika turha sitä asiaa on vuosikaudet alkaa vonkaamaan.
Pitäköön pi**unsa ja mies hankkii sitä sitten muualta.

Kuulostaa kinkkiseltä tilanteelta. :/ Ainakin ap tuntuu tekevän kaiken juurikin niin, että aikaa ja jaksamista avioelämälle pitäisi olla. Vaikea kyllä sanoa mitä siinä pitäisi tehdä jos toinen ei edes suostu keskustelemaan eikä halua mitään apuakaan. Mun mielestä kuitenkaan mitään hotellilomia, kypylöitä sun muita ei tossa tarvita. :/ Miksi ihmeessä, jos toinen ei muutenkaan ole millään lailla halukas läheisyyteen tai rakkauteen? Jos täällä joku nainen valittaa, ettei mies anna, niin ei kyllä kauheasti tule noita vie lapset pois, anna miehelle vapaata kommentteja.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja masa:
Olen hieronut häntä ainakin 2x viikossa(olen opiskellut hierontaa) , ollut lasten kanssa että hän saa omaa aikaa ym. Kiitos vinkeistä, mutta voin kertoa ettei auta. Hän ei ilmeisesti tunne itseään vaimoksi vaan lastemme äidiksi, miten siihen saisi muutosta. Erota en halua, rakastan ja haluan vain häntä!!!

Luitko mun kommenttia ollenkaan? Kannattais oikeasti kokeilla jotain uutta, muuta kuin arkiseksiä makuuhuoneessa. Selvästikin vaimosi tuntee olevansa äidin roolissa kotona ollessaan eikä vaan ja ainoastaan osaa päästää siitä roolista irti, jos ette muualle lähde. Ei tarvii mitään lomia vaimolle - miten se muka edes edistäisi teidän yhteistä seksielämää, jos nainen vain olis yksinäänsä siellä lomalla samaan aikaan, kun itse olet hoitamassa kotona lapsia? Ei ihme, ettei auta. Tai auttaahaan se toki jaksamiseen, mutta vaan ja ainoastaan äidin roolissa jaksamiseen, kun pääsee välillä rentoutumaan ilman lapsia, mutta parisuhteen asioita edistää enemmän se yhdessä vietetty aika ilman lapsia ja mieluiten jossain ihan muualla kuin kotona, missä voisi vain olla kahdestaan ja lähekkäin, ilman paineita siivottomasta kodista tai ruoanlaittoa odottavaa sulanutta lihapakettia jääkaapissa. Minullakin on joskus pahimpina kausina (esim vauva-ajat) ollut samantapaista haluttomuutta, kun ei pystynyt arjesta irtautumaan, mutta aika kummasti taas piristi jos aina välillä lähdettiin ihan kahdestaan kotoa pois. Ja yleensä jos seksiä harrastaa jossain esim ulkona, niin se on sen verran jännittävä extreme-kokemus, että antaa niin kovaa lisäpotkua seksielämään, että jopas taas seksi maistuu myös kotona ollessa. Ja kuten tässä joku harmaa mies on kommentoinnut, että turhaa rahan haaskausta ois sellainen, niin ainakaan mun ehdottamani keinot (esim seksi luonnossa) eivät mitään extrakustannuksia aiheuta.

Kokeiltaisiin seksiä vaikka linja-autossa, jos hän vaan suostuisi siihen. Hän ei kertakaikkiaan halua mitään muutosta seksielämäämme. Lapsille on hankalaa saada hoitajaa, olen kokeillut sitäkin, mutta kun hän ei halua jättää lapsia hoitajan seuraan (hoitaja olisi nuoremman kummitäti) edes tunniksi saati sitten esim. viikonlopuksi.
Minua on alkanut epäilyttää, että hänen tunteensa Ex-miestä kohtaan ovat lämmenneet( ovat samalla työpaikalla). En enää tiedä mitä ajatella....

Voin kertoa oman kokemuksen.
Mulla oli ihan samanlainen juttu ex-miehen kanssa. Ei mua vaan huvittanut. Inhotti kun tiesin että tuotan pahaa mieltä miehelleni kun en innostunut mistään seksiin liittyvästä :/
Lopulta avasin suuni, ja kerroin miehelle etten halua olla enää hänen kanssaan...

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Voin kertoa oman kokemuksen.
Mulla oli ihan samanlainen juttu ex-miehen kanssa. Ei mua vaan huvittanut. Inhotti kun tiesin että tuotan pahaa mieltä miehelleni kun en innostunut mistään seksiin liittyvästä :/
Lopulta avasin suuni, ja kerroin miehelle etten halua olla enää hänen kanssaan...

toivon todella ettei meille käy näin... Ja vieraalle tiedoksi, etten tosiaankaan aio hankkia mitään "hoitoa" vaan yritän pelastaa avioliittomme, en suinkaan tuhota sitä... Eilen illalla pystyimme jopa puhumaan asiasta, saa nähdä mihin se johtaa..

vähän päivitystä tilanteeseen: Epäilys toisesta miehestä luultavasti väärä.
Keskustelimme, hän sanoi ettei vaan yksinkertaisesti ole haluja. Kävi kilpirauhaskokeessa, epäillään kilpirauhasen vajaatoimintaa, seurataan tilannetta. Se voi kuulemma aiheuttaa ko. oireita. Onko kellään kokemuksia?

Molemmat tekee aloitteita fiiliksensä mukaan. Meidän parisuhteessa ongelma on se kun mies tekee aloitteita aina ja koko ajan ja vähän niin kuin varmuuden vuoksi, joten en itse ehdi tehdä aloitetta enkä aina ehdi virittyä tunnelmaan ja siksi sitten homma lässähtää. Naisen halusta sen verran, että haluan aina miestäni, mutta voin tehdä aloitteen myös muista motiiveista kuin siitä syystä, että itseäni haluttais nyt todellakin pakottavasti ja paljon. Saatan haluta myös pelkkää hellyyttä, mutten laita pahakseni jos siitä seuraa seksiä, saatan tuntea syyllisyyttä miehen laiminlyönnistä ja tiedä, että seksi on se millä saan hänet iloiseksi. Että ihan aina en ole edes itse supervireessä kun teen aloitetta, mutta väliäkö sillä kunhan kumpikin tekee niitä aloitteita, emme elä enää viktoriaanisessa ajassa vaan naisella on myös lupa tehdä jotain tarpeidensa eteen.

Tilanne ennallaan, paitsi pari kertaa aloitteeni on jopa johtanut rakasteluun, tuntuu vain ettei hän ole oikeesti "mukana" asiassa... Eipä löytynyt kilpirauhasesta vikaa, eli se siitä teoriasta. Lapset menossa omaan huoneeseen nukkumaan, saa nähdä mihin se johtaa. Tosin vaimo sanoi jo, että sinne pitää saada sänky häntä varten, en tiedä aikooko myös nukkua siellä... Luulisi kuitenkin että 6 ja 8 vuotiaat lapset osaisi jo nukkua omassa huoneessa. Taitaa olla vaan tarkoitus näyttää minulle että voi nukkua yksinkin.

Yhteistyössä