Aloittaisitko suhteen miehen kanssa jolla on oikeasti ihan liian iso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis tämä ei ole sitten provo. Mies on muutenkin isokokoinen 195 cm ja 98 kg, mutta "se sitten vasta onkin iso, 23 cm pitkä ja todella paksu. Seksi ei oikeasti ole mitenkään nautinnollista, kun koko ajan saa olla varuillaan ettei satu. Muuten mies on ihana, mutta mietin vaan, mitenhän tuo asia sitten jatkossa, tuleekohan siitä isompikin ongelma..

Aloittaisitko sinä seurustelusuhteen miehen kanssa jolla on liian iso?

Varmaankin aloittaisin. Mulla ei nimittäin ole seurustelusuhdetta aloittaessani ollut ikinä käsitystä siitä, onko miehellä iso vai pieni. Eli (hui kauhistus) ihan sian säkissä olen ottanut.

Ja suunnilleen saman kokoiset on kaikilla ollut, olisivatko sitten keskikokoisia. Oikein toimivia.

Kaikkeen tottuu, kai....

Kerran tapailin yhtä miestä jolla oli tooooodella iso. En mitään mittanauhoja koskaan kaivanu esiin, mutta riittäköön kuvaukseksi se että ensimmäisen kerran jälkeen joutu polkee fillaria viikon seisten. Mutta kyllä siihen tottu, ja loppu aikaan ei paikat ollu enää kipeenä.

mulla on samankokoinen mies suunnillee, ollaan oltu n. pari vuotta yhdessä. Alkuun kyllä sattui, mut nyt tietää asennot joissa ei niin. Ja ku ei ihan pohjille laita.. Mies kyl haluis välillä pistää ihan syvälle :D Alussa olin kauhusta kankee, mut nyt on myös nautinnollista ku asennot vaan valitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Ihanko mittanauhalla olet vehkeen mitannut vai miten? Harvemmin sitä ensitapaamisella tulee mulkun kokoa kysyttyä.

Kuka on ensitapaamisesta puhunut? En sitäpaitsi koskaan mene ekoilla treffeillä sänkyyn, vasta kolmansilla.:-D Ja joo, kysyin ihan suoraan kokoa senteissä, siis myöhemmin seksin jälkeen..

Eihän 23 cm vielä edes hurjan iso ole. Isompiakin nähty ja kokeiltu :) Mutta joo...jos jännität niinku ekoilla kerroilla yleensä niin se sattuu. Kaikkeen tottuu, onneksi ;)

Sinkkuna tapasin miehen jolla oli myös tosi iso, sai muutaman kerran sanoa että nyt vähän taukoo pliis kun sattuu. Oli muuten tosi herttainen, ja hauska tyyppi mutta en uskaltanut toista kertaa enää. Ja juttu jäi siihen.

No en mä nyt kokeilematta hylkäisi. Mutta jos jatkuvasti olisi ongelmia tai muhun sattuisi niin eihän siitä pitemmän päälle mitään tulisi. Mä haluan nauttia seksistä.

:laugh: Mistähän saa sellaista faktatietoa,että minkä mittainen veivi kaikilta suomalaismiehiltä löytyy. Kyllä se vehkeen kokoon aika yksilöllistä.
Myös ihmisten pituus on aika yksilöllistä, mutta jos kirjoitan tähän että "ei se 230 cm ole mikään hirveän pitkä ja on niitä pidempiäkin nähty", niin kyllä sitä saa ihan hyvällä syyllä epäillä. Mittasin tuossa huvikseni kyynärvarteni pituuden kyynärtaipeesta siihen kohtaan, josta peukalo alkaa. Tulos 24 cm. Ja olen 190 cm pitkä mies. Kun ajatellaan miltä penikset näyttävät eli millainen on sopusuhtainen, normaali, penis, niin sen 24 cm pitkän kullin pitäisi olla aika lailla sen ranteen paksuinen, että se näyttäisi normaalilta. Lähempänä kyynärpäätä kyynärvarsi on tosi huomattavasti paksumpi lihasten takia, mutta silti. Kyynärvarren mittainen ja ranteen paksuinen ei ole iso? En ole gynekologi, mutta kehoitan tutkituttamaan paikat kuitenkin.

Yhteistyössä