Aloitin tänään pisteilyn.

  • Viestiketjun aloittaja Pakko onnistua
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 07:20 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 20:17 Henrietta kirjoitti:
Ihan kun mun suusta tämän ketjun aloittajan sanat:jo neljättä jertaa pisteillen...itsekin olen yrittänyt monen monta kertaa,mutta aina se tyssää viim.kun olen saanut sen 4kiloa pois.
Mitä luulet, onko vika ruokavaliossa vai sinussa? Minä veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa...

Päärynäpeppu kirjoitti, ett näköjään tavallista perusruokaakaan ei saa syödä vatsaansa täyteen. Onko vika ruokavaliossa vai mahassa? Jälleen veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa..
Ainakin mä luulen että vika on minussa....koska paino on kuitenkin aina tippunut,hiljalleen,mutta kuitenkin,kaikkea on saanut syödä,kohtuudella jne.

Kuulisin mielelläni sinun mielipiteen miksi veikkaat ruokavaliota =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 09:32 Henrietta kirjoitti:
Ainakin mä luulen että vika on minussa....koska paino on kuitenkin aina tippunut,hiljalleen,mutta kuitenkin,kaikkea on saanut syödä,kohtuudella jne.

Kuulisin mielelläni sinun mielipiteen miksi veikkaat ruokavaliota =)
Vika sinussa, kun et jaksa jotain valitsemaasi ruokavaliota? Esim. pisteilyä. Eihän sitä jaksa, jos ruoka ei sinua tyydytä. Joku syyhän siihen on, että aina "repsahdat" ja aina pitää "palata ruotuun". Ihan rangaistusmenetelmältä jo tuntuu :D

Paikkarit sanovat opettavansa terveellisen ruokavalioon, he kannustavat syömään usein ja vähän ja vähäkalorisesti. Käytännössä syöt koko ajan jotain hedelmää, palan leipää tms. joka nostaa verensokerin taas mukavalle tasolle ett jaksaa taas pari tuntia. Sit haluttaa jotain. Taas. Ei ole tarkoituksenmukaista syödä parin tunnin välein. Verensokeri heilahtelee koko ajan ylös, alas ja tulee syömiskohtauksia. Tai vaikka ei tule syömiskohtauksia, niin huomaat ette jaksa noudattaa ruokavaliotasi. Pisteitä. Ja sitten sanot, että se on sun vika?! No way...

Uudessa tutkimuksessa (löytyy KTLn sivuilta ja täälläkin on siitä maininta) on pohdittu, että suosittelevatko nykyiset käytenteet sittenkin syömään liian usein. Harvemmin olisi paremmin.

Tai sit jos syöt pisteillä vain 3krt/päivässä ja jaksat sitä vähän aikaa, niin kyllä siinä joku tarve jää tyydyttymättä kun et sen pitempään jaksa.

Eikös sunkin tavoite ole pitää valitsemasi ruokailutapa läpi elämän? Jos ei, niin toki silloin voi käyttää pikaisia dieettejä, palata vanhaan, lihoa, laihduttaa taas jne.
 
Yhdyn edelliseen.
Mutta sanoppa se,miksi saavutettujen mittojen ylläpitäminen on niin vaikeaa? Ainakin minulle? Olen laihduttanut,lihonut,jne.
Kerroppa minulle,miten saan itselleni loppuiäksi oikeanlaiset ruokailutottumukset?
Olen lukenut sinun kirjoituksia nältä sivuilta ja täyttä asiaa.
Minulla onnettomalla ku on tuo diabetesuhkaki,on nimittäin ollu kaksi kertaa rd.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 09:42 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 09:32 Henrietta kirjoitti:
Ainakin mä luulen että vika on minussa....koska paino on kuitenkin aina tippunut,hiljalleen,mutta kuitenkin,kaikkea on saanut syödä,kohtuudella jne.

Kuulisin mielelläni sinun mielipiteen miksi veikkaat ruokavaliota =)
Vika sinussa, kun et jaksa jotain valitsemaasi ruokavaliota? Esim. pisteilyä. Eihän sitä jaksa, jos ruoka ei sinua tyydytä. Joku syyhän siihen on, että aina "repsahdat" ja aina pitää "palata ruotuun". Ihan rangaistusmenetelmältä jo tuntuu :D

Paikkarit sanovat opettavansa terveellisen ruokavalioon, he kannustavat syömään usein ja vähän ja vähäkalorisesti. Käytännössä syöt koko ajan jotain hedelmää, palan leipää tms. joka nostaa verensokerin taas mukavalle tasolle ett jaksaa taas pari tuntia. Sit haluttaa jotain. Taas. Ei ole tarkoituksenmukaista syödä parin tunnin välein. Verensokeri heilahtelee koko ajan ylös, alas ja tulee syömiskohtauksia. Tai vaikka ei tule syömiskohtauksia, niin huomaat ette jaksa noudattaa ruokavaliotasi. Pisteitä. Ja sitten sanot, että se on sun vika?! No way...

Uudessa tutkimuksessa (löytyy KTLn sivuilta ja täälläkin on siitä maininta) on pohdittu, että suosittelevatko nykyiset käytenteet sittenkin syömään liian usein. Harvemmin olisi paremmin.

Tai sit jos syöt pisteillä vain 3krt/päivässä ja jaksat sitä vähän aikaa, niin kyllä siinä joku tarve jää tyydyttymättä kun et sen pitempään jaksa.

Eikös sunkin tavoite ole pitää valitsemasi ruokailutapa läpi elämän? Jos ei, niin toki silloin voi käyttää pikaisia dieettejä, palata vanhaan, lihoa, laihduttaa taas jne.
Ymmärrän pointtisi,jokainen kokeilkoon silti tapaansa tiputtaa painoa =)

Enkä ala väittelemään yhtään sun kanssa mikä olis parasta,koska en ihan oikeasti ole ottanut selvää muusta kun tästä painonvartijoista :D

Ai niin , mulla ei ole kyse siitä että lihoisin hillittömän nopeasti tms.painoni nousee ilman mitään tarkkailua aina tuonne 73-75kiloon ja siellä pysyy.Kun alan tarkkailemaan syömisiäni tippuu se paino taas sen viitisen kiloa.

Mies on sanonutkin että mut on tarkoitettu sen kokoiseksi kun olen ilman laihduttamista :D B)
 
pakko onnistua
" ja kommentit muilta laihduttajilta ovat tervetulleita."
Meitähän on moneen lähtöön, mukava kuulla toisten mielipiteitä ja kommentteja,onnistumisia ja vinkkejä.
Minäkin kokeilin yhdessä vaiheessa karppausta,mutta pv;n opit ovat olleet hallussa pitempään joten karppaaminen tuntui liian vaikealta. En ole valmis luopumaan mistään ruoka-aineesta, mutta haluan oppia syömään niin,ettei tarvitse kärsiä loppuelämäänsä ylipainosta.
 
Täällä ois kanssa yks pisteilijä. Puolitoista viikkoa jo takana, ensimmäiseltä viikolta en saanut oikein tulosta ku ei ollut puntaria mutta nyt näyttää hyvältä. Hyvin saa syötyä pisteillä, mutta ensimmäisellä viikolla oli ihan kauhiaa ku vain teki mieli kaikkee hyvää. Töissäki ois niin kiva ku ois jotain karkkinaposteltavaa :p Tiukkana ollaan. Nyt alkaa makean himo olla pois. Pahinpaan saatan salmiakin napata, mutta sitten kirjataan nekin pisteisiin.
Kovasti koitan taas sauvakävelyllä käydä, mutta siihen ei oikeen jää lasten ja työitten takin viikolla aikaa, mutta viikolla käydäänkin sitten rattaitten kanssa 2 xvko vähintää lenkillä+ tietty kaikki muu hyötyliikunta ku ulkoillaan yms.
Mä oon saanut ohjeet mun äitiltä ja mulla ei oo muuta kuin kuinka laskea pisteet-vihkonen ja se ruokapistevihko, mutta hyvin niillä pärjäsin viimeksikin. Eli nyt toinen kerta pisteillä. Ensimmäisellä kerralla lähti 15kg, joista oli nyt tullut takaisin 6-7kg ja tarkoitus oli ainakin ne ottaa pois, mutta jos hyvin menee ois aivan loistavaa, jos lähtisin muutama kilo enemmän. Tsemppiä kaikille! Maanantaina punnitaa "virallisesti" Tänään piipahdin puntarilla ja edellisestä punnitukseta oli lähtenyt 900g JEE! Vielä on aikaa oikeaan punnitukseen :)
 
kalissa harmaana
Jahas, tännehän mie varmaan ennemmin kuulunkin.

Eli aloitin 2.1. pisteiden laskun Syö&NAuti rompun avulla.
ALoitusmitat:

157cm, 76kg
Vyötärö 82cm ja lantio 100cm

Maanantaina 15.1. mitat oli
Paino 71.5kg, vyötärö 77cm ja lantio 98cm


Ja olen syönyt monipuolisesti, pitänyt karkkipäiviä. Iltaisin syön iltapalaksi voileivän (päällä kurkkua, ohuen ohutta naudanpaistia tms.) ja appelsiineja

Jumppailen ihan tavallisia liikkeitä, vatsoja ja venyttelen paljon.

Nyt tosin en uskalla tehdä oikein mitään, kun olen kipeänä.

Tavoitepainona on 54kg. Sen olen painanut ennen lapsia.
 
Jee! 1.3kg lähtenyt pois! Kyllä tämä on hyvä tapa laihtua, nämä pisteet. Oon koittanu suositella kavereillekin tätä. Yksin kamu on (muka) syönyt monen monta viikko kevyesti ja rasvattomia tuotteita yms. mutta painoa ei ole tippunut hällä yhtään.
Mulla ei sinänsä ole tavoitepainoa, mutta ainaki nyt nämä pois mitkä on tullut edellisen laiharin jälkeen takasin. Eli vielä ainakin 5kg, mutta oikeestaa haluisin enemmän, mutta katotaan kui lähtee.
 
pakko onnistua
Pakkashuomenet kaikille! Mittari näyttää -25,8. Näyttäispä joskus vaakakin :/ Otin lauantain vähän rennommin ja herkuttelin ja vaaka näyttää samaa lukemaa kuin viikko sitten. Olisi mukavaa omistaa digivaaka niin näkyisi sadat grammatkin,mutta on huonoja kokemuksia kys.vaaoista. Ostin sellaisen kerran ja se näytti jo uutena-5kg liian vähän.
Viikko meni muuten hyvin pisteitä noudattaen ja luulenpa,että keskiviikkoon mennessä jo jotain muutoksia näkyy painossakin.
Ei muuta kuin porskutetaan eteenpäin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 05:44 pakko onnistua kirjoitti:
Pakkashuomenet kaikille! Mittari näyttää -25,8. Näyttäispä joskus vaakakin :/ Otin lauantain vähän rennommin ja herkuttelin ja vaaka näyttää samaa lukemaa kuin viikko sitten. Olisi mukavaa omistaa digivaaka niin näkyisi sadat grammatkin,mutta on huonoja kokemuksia kys.vaaoista. Ostin sellaisen kerran ja se näytti jo uutena-5kg liian vähän.
Viikko meni muuten hyvin pisteitä noudattaen ja luulenpa,että keskiviikkoon mennessä jo jotain muutoksia näkyy painossakin.
Ei muuta kuin porskutetaan eteenpäin.
Huomenia sullekin :wave: Minä kanssa lauantaina herkuttelin...pisteitä oli säästössä kyllä 11 mutta söin varmasti ylikin :ashamed:

Torstaina punnitus,tsemppiä sulle ja meille kaikille :D

Mulla on muuten digivaaka ja ollut ihan tosi hyvä.Kaippa se on parasta että käy koko ajan ainakin sitten samalla vaaàlla että näkee pudotuksen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 05:44 pakko onnistua kirjoitti:
Olisi mukavaa omistaa digivaaka niin näkyisi sadat grammatkin,mutta on huonoja kokemuksia kys.vaaoista. Ostin sellaisen kerran ja se näytti jo uutena-5kg liian vähän.
Joo, kai sä nyt ymmärrät että "jokainen" vaaka näyttää jonkin verran eri tuloksia. Kyse onkin siitä, että jos alat laihduttamaan (siis pudottamaan kiloja), niin pitää vain mitata aina samalla vaa'alla, niin tietää paljon se paino putoaa. "Oikeaa" painoa ei paljon voi kuin arvailla. Elikkäs, oli digitaalinen vaaka, "normaali" tai sitten sellaa neuvola vaaka - kaikki voi heittää sillä viidellä kilolla.

Mulla tää "normaali" vaaka. Haluaisin kyllä digi vaa'an.. Väliä sitten, että joutuisin aloittamaan vielä viisi kiloa korkeammalta pudottaa painoa normaaliin. :D Mua ainakin tsemppaa, kun näkee ne sadat grammat kuin että yrittää aevioida.
 
Niin, mulla tuli hössättyä liikaa lauantaina.. En edes laskenut kaloreita - mutta pe ja su laskin joten siihen nähden olen parantanut tapojani. Eilen laitoin sit vajeen -900kcal.. Ja ihme kyllä se onnistui. Varmaan siksi kun ei ollut nälkä. Tänään pitää yrittää pysyä sit normaaleilla kcal (kun mennään siukun kaa amarilloo). Vaikka on tänkin päivän tavoite vaje yli 600. (yritän ottaa takaisin lauantaisia). :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 10:28 Saaru kirjoitti:
Kyllä tämä on hyvä tapa laihtua, nämä pisteet. Oon koittanu suositella kavereillekin tätä. Yksin kamu on (muka) syönyt monen monta viikko kevyesti ja rasvattomia tuotteita yms. mutta painoa ei ole tippunut hällä yhtään.
Tää sun kaveri, joka sun mielestä "muka" syönyt terveellisesti jne. On oikeasti voinut syödä siten. Itsellä ainakin ensimmäiset kaksi viikkoa vain plussasin punnituksissa (syön -500 - -700kcal kcal vajeella). Ja tosiaan kahdessa viikossa +1,9kg. Ja toisaalta, miksei se voisi olla ystäväsi kohdalla - on syönyt monen monta viikkoa kevysti ja rasvattomia tuotteita yms. mutta painoa ei ole (MUKA) tippunut hällä yhtään.

Mitä tuohon paikkari hommaan tulee. (Sinällään olen väärässä pinossa, koska en syö pisteillä). Mutta PISTELASKULLA syöminen EI SOVI kaikille.. Mulle se ei sopinut yrittänyt sitä kolme tai neljä kertaa. Niin se ei vaan käy. Jokaisen pitäisi löytää se "oma" juttu.

Sille sun kaverille suosittelen (jos nyt ei paikkareista innostunut), niin sitä että alkaa laskemaan kaloreita. Siten helposti näkee miten väärin sitä osaakaan arvoida syömisiään. Kaikki ruokailut kirjataan ylös ja kun on rehellinen itselleen niin elämäntapa muutokset tulee olemaan paljon helpompia ja mielekkäämpiä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 08:43 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 18:09 pelle kirjoitti:
tuo seleni... se tunkee joka keskusteluun hyvien neuvojensa kanssa.. \|O
:x
:D :D tunge ihmeessä. Niin minäkin teen. Ja kaikki mitä toisten "neuvoista" tai kokemuksista irti saa niin on mun mielestä vain positiivista.
Joten ällä ihmeessä karkaa mihinkään. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 09:48 Päärynäpeppu kirjoitti:
Eli samoissa lukemissa on pyöritty jo pari kuukautta... Mites se nyt onkin niin vaikeaa? :/
Olen karsinut ylimääräiset herkut, maitotuotteet on rasvattomia, sokeria en käytä jne. mutta silti vain paino pysyy samoissa lukemissa.

Salaatteja oon koittanut aika usein tehdä ja hyviähän ne on, mutta onpas muuten sikakallista! :eek: Pieni jäävuorisalaattipussi jossa on muutama lehdykkä, maksaa yli euron. *purnaa*
No niin, voi myös höpöä, kun kommentoin taas jokaiselle jotain :ashamed: :x

Mutta, samoissa lukemissa pari kuukautta.. Olisiko kuitenkin kyse sitten liian suurista määristä.. Tai liiasta hiilihydraattien saannista.? (mene ja tiedä, tämän tähän siksi laitoin, että voisit kohdallasi miettiä ja ehkä pois sulkea tämän neuvon).

Mitäs sitten noihin salaatteihin tai niiden raaka-aineisiin tulee. Eikös ne herkutkin silloin aikoinaan maksanut. Karkkipussi on helposti sen 2euroa ja kahvilassa syöty pullakin usein yli euron. Viineristä saat pulittaa (käsittääkseni enemmän - en viinereitä itse ole ikinä syönyt), (sen sijaan mun mieleen olevat) kakkupalat ja leivokset maksaa kahviloissa sen 3,5-5 euroa. Että en mä nyt ihan helposti lähtis moittimaan salaatin hintaa. :headwall:

Itellä himo kirsikkatomaatteihin - ja nekin verrattuina tavallisiin on sikakalliita, mutta sen vastapainoksi sitten syön vähemmän kuin ennen, niin kyllä se talous samoissa luvuissa pyörii - kun muutakin ruokaa menee vähemmän.

Vinkki ap:lle jos se salaatin hinta hirvittää tai huojuttaa viikottaista ruokalaskua. Siirry raasteisiin. Porkkanaan ja kaaliraasteisiin - hinnan ei pitäis päätä huimata. Ja sitten kiinankaali on hyvää ja halpaa. Kukkakaalia. Jne. On niitä vaihtoehtoja "perinteisen" salaatin sijaan.

Olet kuitenkin hienosti karsinut ylimääräisiä herkkuja ja syönyt kevyemmin.. Mikäli olet tätä tehnyt vasta sen pari kuukautta. Niin enempää ei sinulta totisesti voi vaatia uusien ja pysyvien elämäntapojen opettelemisessa ja niiden hallitsemisessa. Jos sinusta nyt tuntuu hyvältä (olo fyysisesti) ja jos sinusta tuntuu, että hallitset opitut asiat. Voit huoletta siirtyä seuraavaan vaiheeseen. Tsemppiä sinulle jatkossakin. :flower: *ei roomaakaan rakennettu päivässä*
 
Ja vielä B)

Olikohan se tässä ketjussa, kun en löytänyt.
Joku puhui että käy lenkillä joka päivä.. Soo soo, ei näin.. Liikunnastakin voi tulla riippuvaiseksi - eikä sekään niin terveellistä tai tervettäkään ole, jos ei ymmärrä pitää lepopäiviä. Tietenkin jos treeni (lenkit) on lyhyitä, eikä kovin rasittavia - esim. 5km rauhallisesti rattaita työnnellen, eihän se välttämättä vaadi lepoa. Kun on ennemmin ns. hyötyliikuntaa: lapset tarhaan/kouluu/kerhoon tai itse töihin/kauppaan jne. Mutta jos treeni on kovempaa (tuloshakuisempaa). 10km juoksua joka päivä. Niin minä ainakin jättäisin niin yksipuolisen harjoittelun. Pitäisin välipäiviä ja jaksottaisin treenin eritavalla. Esim: Yksi rankka, mutta lyhyt (30min) lenkki. Pari keskimittaista (45min), mutta kevyttä lenkkiä. Ja yksi pitempi (90min), rauhallinen lenkki - vaikka koko perheen voimin (pienimmät tietenkin rattaissa jne). Ulkoilua sinäänsä ei pidä unohtaa minään päivänä (toisin kuin minä - siis unohdan - kun ei ole niitä lapsia, joiden kanssa ulkoilla).

Tähän loppuun nyt kuitenkin sanon, että onhan se hienoa jos jaksaa ja haluaa liikkua joka päivä. Mutta pitää antaa lihasten ja itsensä levätäkin!!!
 
pakko onnistua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 08:53 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 05:44 pakko onnistua kirjoitti:
Olisi mukavaa omistaa digivaaka niin näkyisi sadat grammatkin,mutta on huonoja kokemuksia kys.vaaoista. Ostin sellaisen kerran ja se näytti jo uutena-5kg liian vähän.
Joo, kai sä nyt ymmärrät että "jokainen" vaaka näyttää jonkin verran eri tuloksia. Kyse onkin siitä, että jos alat laihduttamaan (siis pudottamaan kiloja), niin pitää vain mitata aina samalla vaa'alla, niin tietää paljon se paino putoaa. "Oikeaa" painoa ei paljon voi kuin arvailla. Elikkäs, oli digitaalinen vaaka, "normaali" tai sitten sellaa neuvola vaaka - kaikki voi heittää sillä viidellä kilolla.

No en kyllä ymmärrä, enkä hyväksy, että vaaka näyttää 5 kiloa liian vähän tai paljon. Kyllä silloin on vaa`assa vikaa. Heitinkin sillä viallisella vesilintua.
:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 12:02 pakko onnistua kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 08:53 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 05:44 pakko onnistua kirjoitti:
Olisi mukavaa omistaa digivaaka niin näkyisi sadat grammatkin,mutta on huonoja kokemuksia kys.vaaoista. Ostin sellaisen kerran ja se näytti jo uutena-5kg liian vähän.
Joo, kai sä nyt ymmärrät että "jokainen" vaaka näyttää jonkin verran eri tuloksia. Kyse onkin siitä, että jos alat laihduttamaan (siis pudottamaan kiloja), niin pitää vain mitata aina samalla vaa'alla, niin tietää paljon se paino putoaa. "Oikeaa" painoa ei paljon voi kuin arvailla. Elikkäs, oli digitaalinen vaaka, "normaali" tai sitten sellaa neuvola vaaka - kaikki voi heittää sillä viidellä kilolla.

No en kyllä ymmärrä, enkä hyväksy, että vaaka näyttää 5 kiloa liian vähän tai paljon. Kyllä silloin on vaa`assa vikaa. Heitinkin sillä viallisella vesilintua.
:D
Mistä sä tiesit, että just se uus vaaka näytti väärin :whistle: Ties vaikka olis se sun vanha uskollinen vaaka näyttäny kaikki nämä vuodet 5kg liikaa ja kun uus vaaka koittaa tulla kertomaan todellisia lukemia, niin sä sitä haukkumaan vialliseks B) Pointti on siis se, että sä et mistään voi tietää mikä niistä vaakoista näyttää just sitä oikeeta lukemaa. Pitää vaan ottaa se yks tietty vaaka ja pysyä siinä =)
 
pakko onnistua
No siitä tiesin,että kun kävin tk:ssa ja painonvartijoissa niin lukemat oli samat ja kotona taas heitti sen viisi kiloa. Kyllä tk:ssa ja painonvartijoissa tarkastetaan ne vaa`at aika-ajoin, että lukemat pitävät paikkansa.PISTE
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 15:18 pakko onnistua kirjoitti:
No siitä tiesin,että kun kävin tk:ssa ja painonvartijoissa niin lukemat oli samat ja kotona taas heitti sen viisi kiloa. Kyllä tk:ssa ja painonvartijoissa tarkastetaan ne vaa`at aika-ajoin, että lukemat pitävät paikkansa.PISTE
No selevä...
 
pakko onnistua
Tässä meinas jo usko mennä näihin pisteisiin. Olen vähän tännehetikaikkimulle-tyyppi ja kun en muutamaan päivään huomannut tuloksia niin meinaspa masentaa. Kävin sitten aamulla puntarilla ja kilo on taas lähtenyt, JEE. Kolmessa viikossa -4. Painonpudotus varmaan hidastuu kun nesteet lähtee. Mutta eipä tässä paljon vaihtoehtoja ole kuin jatkaa koska jos syön "normaalisti" pisteitä laskematta niin lihon koko ajan.
Mitenkäs teillä muilla on mennyt?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 09:41 pakko onnistua kirjoitti:
Tässä meinas jo usko mennä näihin pisteisiin. Olen vähän tännehetikaikkimulle-tyyppi ja kun en muutamaan päivään huomannut tuloksia niin meinaspa masentaa. Kävin sitten aamulla puntarilla ja kilo on taas lähtenyt, JEE. Kolmessa viikossa -4. Painonpudotus varmaan hidastuu kun nesteet lähtee. Mutta eipä tässä paljon vaihtoehtoja ole kuin jatkaa koska jos syön "normaalisti" pisteitä laskematta niin lihon koko ajan.
Mitenkäs teillä muilla on mennyt?

On se niin väärin että toisilta lähtee 4 kg :headwall: :headwall:

Multa kolmessa viikossa lähtenyt vain 2,7kg.

epistä :D
 

Yhteistyössä