Aloitin tänään pisteilyn.

  • Viestiketjun aloittaja Pakko onnistua
  • Ensimmäinen viesti
pakko onnistua
"On se niin väärin että toisilta lähtee 4 kg :headwall: :headwall:

Multa kolmessa viikossa lähtenyt vain 2,7kg.

epistä :D"

Hienostihan sultakin on lähtenyt, ota huomioon, että mulla on se tavallinen vaaka, ettei satoja grammoja edes näy. Jostain muuten luin, että jos lähtöpaino on pienempi niin pudotusta ei tapahdu yhtä nopeasti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 10:12 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 09:41 pakko onnistua kirjoitti:
Tässä meinas jo usko mennä näihin pisteisiin. Olen vähän tännehetikaikkimulle-tyyppi ja kun en muutamaan päivään huomannut tuloksia niin meinaspa masentaa. Kävin sitten aamulla puntarilla ja kilo on taas lähtenyt, JEE. Kolmessa viikossa -4. Painonpudotus varmaan hidastuu kun nesteet lähtee. Mutta eipä tässä paljon vaihtoehtoja ole kuin jatkaa koska jos syön "normaalisti" pisteitä laskematta niin lihon koko ajan.
Mitenkäs teillä muilla on mennyt?

On se niin väärin että toisilta lähtee 4 kg :headwall: :headwall:

Multa kolmessa viikossa lähtenyt vain 2,7kg.

epistä :D
Ja multa on kolmessa viikossa lähtenyt vain 2kg.
Tätä mä just tarkoitin, miten sitä jaksaa kun paino ei tipu niin hyvää
vauhtia kuin haluais ja kuin kuulee toisilta.
mitä teen väärin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 09:33 yötär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 15:18 pakko onnistua kirjoitti:
No siitä tiesin,että kun kävin tk:ssa ja painonvartijoissa niin lukemat oli samat ja kotona taas heitti sen viisi kiloa. Kyllä tk:ssa ja painonvartijoissa tarkastetaan ne vaa`at aika-ajoin, että lukemat pitävät paikkansa.PISTE
No selevä...
En nyt muista oliko digitaalinen vai mikä vaaka. Mutta "normaali" tai perinteisessä voi säätää sitä aloitus kohtaa - säädät siitä viis kiloa plussalle ja katot sitten alkaako täsmäämään vai heittääkö jatkuvasti. Jos on digitaalinen niin mun käsittääkseni ne voi "resetoida" ja homma korjaantuu sillä. Jos ei korjaannu niin osta uusi vaaka joka näyttää "oikein" \|O


Vinkki: ota mitta nauha käteen ja unohda kotona punnitsemiset. Punnitse itsesi ainoastaan siellä neuvolassa tai paikkareissa.
 
Taas täällä, vaikken paikkareiden pisteillä olekaan.

Mulla nousi viime viikolla 2,3kg ja tällä viikolla tultu alaspäin 1,6kg.. Tiedä mikä sitten tuossa nopeassa nousussa syynä. Mut hyvä kun asia alkaa korjaantumaan ja pääsis aloitus painosta jo miinustamaan. :whistle:
 
pakko onnistua
Neljä viikkoa on nyt mennyt pisteillä ja viisi kiloa on lähtenyt.JEE:
Flunssa meinaa iskeä päälle, mutta onneksi ilmat on lauhtumaan päin niin pääsee taas ulkoilemaan.
 
pakko onnistua
Viisi viikkoa on vierähtänyt ja viikon pudotus on -700g, yht.5,7kg. Kerran viikossa pidän herkuttelupäivän ja sitten jatkan taas urakkaani. Tsemppiä kaikille laihduttajille, olisi kiva kuulla miten teillä muilla tässä ketjussa kirjoittaneilla on mennyt?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 14:21 pakko onnistua kirjoitti:
Viisi viikkoa on vierähtänyt ja viikon pudotus on -700g, yht.5,7kg. Kerran viikossa pidän herkuttelupäivän ja sitten jatkan taas urakkaani. Tsemppiä kaikille laihduttajille, olisi kiva kuulla miten teillä muilla tässä ketjussa kirjoittaneilla on mennyt?
Moikka :wave: Hienosti sulta lähtenyt!Mulla ei noin paljoa...5viikossa tippunut oli 4,1kg.

Mä kanssa kerran viikossa herkuttelen,viime vkl meni vaan kaksi päivää , toinen juodessa(siideriä ym.ym)ja toinen syödessä...laivalla oltiin.

Nyt siis 6 viikko menossa ja ekaan tavoite-etappiini 1,5kg.(voi olla etten siitä enää edes tiputa,kunhan saisi painon siinäkin pysymään)

2viikon päästä 2 viikon matkalle,saas nähä kuinka rouvan käy :whistle: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 05:22 Tietoa kaipaava kirjoitti:
Monenko pisteen edestä saatte syödä? Onko se kaikilla sama? Kannattaako painonvartijoihin liittyminen?
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=694797
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=694555
 
mä vaan
Hei mun on pakko kommentoida teille, jotka sanovat, että lähti "vain" 3 kg 3 viikossa. Fysiologisesti on mahdotonta, että laihtuisi enemmän kuin kilon viikossa, siis läskiä. Paino voi toki muuten tippua enemmänkin mutta siinä on sitten jotain muutakin kuin puhdasta ihraa.

Kilo viikossa on tosi hieno saavutus, eikä siitä pidä missään nimessä masentua! Yleisestihän suositeltu (lääkäreiden) vauhti olisi 0,5 kg viikossa. Älkee turhan tarkkaan tuijottako vaakaa. Jos syötte vähemmän kuin kulutatte, niin laihdutte ihan varmasti.

Tsemppiä kaikille.
 

Yhteistyössä