Aloe verasta terveyttä ja hyvinvointia


Hei kaikki terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet Kaksplussalaiset! Toimin laadukkaitten Aloe vera-tuotteiden itsenäisenä jälleenmyyjänä. Myymieni tuotteiden tyytyväisiä käyttäjiä löytyy 120 maasta, yrityksellä on 30 vuoden perinteet alalla. Tuotteilla on IASC:n (kansainvälinen, riippumaton aloe vera-tiedeneuvosto) laatusertifikaatti.

Jos kiinnostuit, ota epäröimättä sähköpostiini yhteyttä:
aloeverapostia @ luukku.com

Saat yhteystietoni ja linkin kotisivuilleni, jossa lisää tietoa monipuolisesta tuotevalikoimasta sekä Aloe vera-kasvista sen hyötyominaisuuksineen. Maantieteellinen etäisyys ei ole este, toimitan tuotteita myös postitse. Tampereelle ja sen ympäristöön toimitus kotiovelle.

Tuotteillamme on 90 päivän asiakastyytyväisyystakuu! :attn:
 
on myönnetty FLP:lle ensimmäisenä maailmassa. Yrityksen 80% markkinaosuus kaikista maailmalla myytävistä aloe vera-tuotteista puhuu puolestaan. Tuo laatusinetti (Freseniuksen tms?) taitaapi olla LR:n tuotteilla, ymmärtääkseni se on saksalaisten kansallinen, heidän omassa maassaan valmistetuille tuotteille myönnettävä sinetti. Korjatkaa jos olen väärässä.
FLP:n aloe vera-juomille on myönnetty IASC:n sertifikaatin lisäksi Islamic Seal of Approval- sekä Kosher Rating-sertifikaatit.
 
Totta, tuotteille on myönnetty ainoana myös eurooppalaisen, eli siis Saksalaisen Institut Freseniuksen laatusertifikaatti. Tuotteet on myös dermatologisesti testattu ja saaneet erittäin hyvät arvosanat. Tuon IASC:in laatusinetin kanssa on vähän niin ja näin... Se on myönnetty myös LR:n tuotteille, mutta tuo institutio on lähinnä aloen markkinointia edistävä "laitos". Sillä ei ole merkitystä, kuka sen on saanut ensimmäisenä, vaan, että se on ylipäänsä myönnetty. Tuo sinetti on niin monella muullakin aloe-tuotteella ja siltikään kaikki eivät ole yhtä laadukkaita ja sisällä aloeta yhtä suuria määriä, kuin esim. LR:n tai FLP:n tuotteet.

LR:n tuotteista voitte kysellä vaikka minulta, eli lähetä y:tä tai meilaa: lisa_ansioita@netti.fi
Meili-osoite on hämäävä, mutta sieltä saa myös tuotetietoa. Myös LR:lle voi toki ryhtyä jälleenmyyjäksi ( siitä enemmän myös työ&perhe-palstan puolella ), mutta tosiaan pidän tuotekyselyt ja jälleenmyyntimahdollisuuden omina asioinaan, enkä ala "tyrkyttelemään" mitään asiaan kuulumatonta.

*kirjoitusvirhemuokkaus*
 
Yrityksen säännöt ovat jääneet varmasti epäselviksi? :|
Tarkasti sanotaan ettei yrityksen nimeä saa mainita ns. ilmoituksissa. On epäreilua muita jälleenmyyjiä kohtaan, jos yksi saa yrityksen nimellä "ratsastaa" eteenpäin ja toinen ei! Voit halutessasi jollakin muulla tavalla tuoda myynnissä olevat tuotteet esille....
Itsekkin toimin kyseisen yrityksen parissa ja eräässä "tapahtumassa", yrityksen henkilökunta ilmoittikin sanktioista sellaisissa tapauksissa, jossa yritys mainitaan (netissä, lehdissä yms) :eek: Suosittelenkin jatkossa välttämään!
 
Ei ole yhtään epäselvää... ;) Luepas tuolta toiselta puolelta, mitä olen tästä samaisesta asiasta kirjoittanut ajat sitten. :whistle: Joten missäs ne sanktiot nyt sitten on? On kuule tuolla toisilla palstoilla pari vielä pahempaa ja "korkeampiarvoista" "mainostajaa" ja hekin vielä vaan porskuttaa yrityksen listoilla. :xmas: Niin ja onhan yrityksen tuotteista ollut paljon myös lehdissä ja niissä ihan koko yrityksen ja tuotteidenkin nimi, joten mites se sitten menee yksiin noiden sanomisten kanssa? On vähän huono sanoa "palkollisille" toista ja tehdä itse toista. :headwall: Ja oikeastaan olen vain vastannut siihen mistä triplamamma kirjoitti. Hänhän sen nimen ensin mainitsi... ;) Miten voin vastata yrityksemme tuotteista ja puolustaa "mainetta", jos kukaan ei edes tiedä mistä kirjoitan? Ja poistin nyt sitten tuon linkin kotisivuille ( jonka mun jälleenmyyjäsopparin mukaan saa laittaa ), jos se nyt sitten oli sinun mielestä se "synnillisin" kohta, missä koko yrityksen nimi mainittiin... :snotty: Ja onnea muuten hyvän yrityksen valinnan johdosta! Huomaa, että olet vielä uusi ja varovainen liikkeissäsi, mutta odotas vaan, kyllä se sullakin "lipsuu" ajan mittaan... :whistle: ;) :D
 
:LOL: eli siis vuoden (vasta) olen mukana ollut.
Ja sen takia yritys juuri itse mainostaa kun me emme voi...tai saa! monta puhelua turun suuntaan otettu näistä "harmittomista ilmotuksista" ja ei kuulemma ole sallittua :|
Voihan se ehkä olla että toisille toista tietoa ja toisille toista...tiedä noista.. :ashamed:
Mun toimintaa sinänsä tällaset hidasta, tulipahan mieleen vaan kommentoida, ja tekstistäsi päätellen oli väärä valinta :whistle:
 
kun oman sopparini kävin lukemassa. Kyllä mulla ainaki hyvin selvästi luki, ettei yrityksen nimeä saa missään muodossa käyttää netissä eikä muissa jutuissa ;)
Ajattelinki jo et oonko kuvitellu asian :wave:
Mut iloista alku syksyä kuitenkin :flower:
 
Juu, ei mitään - aina saa kommentoida, mutta silti mä edelleen protestoin tuota typerää sääntöä vatsaan... Olen tehnyt sitä jo yli 8 vuotta... :whistle: Toistan siis itseäni: Kun kerran linkin yrityksen kotisivuille saa antaa, niin se ei eroa millään tavalla siitä, lukeeko yrityksen nimi rivin kaksi ylempänä, vai näkeekö lukija sen kotisivulinkistä... Sama asia... Joten mun mielestä toinen sääntö kumoaa toisen. Ja enemmän hallaa yritykselle mun mielestä on siitä, että toimitaan "salaisuuden verhon takana", koska muutenkin ihmisillä on niin kielteinen kanta suoramyyntiä ( ihmiset mieltävät tämänkin niihin "huonoihin" verkostomarkkinointisysteemeihin ) kohtaan. Jos vielä enemmän kierrellään ja kaarrellaan, niin väkisinkin tulee ihmisille sellainen kuva, että mahtaako tämä sittenkään olla laillista touhua... Toivottavasti ymmärsit mitä ajoin takaa... Eli moinen pöllö sääntö pois ja ylpeänä esittelemään upeata yritystä ja sen upeita tuotteita! ;)
 

Yhteistyössä