Aloe vera - mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja innokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei!
juomaa tai oikeastaan mehua saa luontaistuotekaupoista. ihan sitä "oikeaa" juomaa saa pelkästään jälleenmyyjien kautta. mehussa sekä juomassa se ero että gel- juoma on n. 6 kertaa tehokkaampaa kuin mehu.
itse olen jälleenmyyjänä ja juon tätä gel-juomaa. laita vaikka y-viestiä mistäpäin olet, niin voisin auttaa jälleenmyyjien etsimisessä...
nii tai sit sähköpostilla anselmiina2@luukku.com

-Anselmiina2-<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 16:07 Anselmiina2 kirjoitti:
hei!
juomaa tai oikeastaan mehua saa luontaistuotekaupoista. ihan sitä "oikeaa" juomaa saa pelkästään jälleenmyyjien kautta. mehussa sekä juomassa se ero että gel- juoma on n. 6 kertaa tehokkaampaa kuin mehu.
itse olen jälleenmyyjänä ja juon tätä gel-juomaa. laita vaikka y-viestiä mistäpäin olet, niin voisin auttaa jälleenmyyjien etsimisessä...
nii tai sit sähköpostilla anselmiina2@luukku.com

-Anselmiina2-

Heips!

Ei pidä paikkaansa että "sitä oikeaa" saa vain jälleenmyyjien kautta. Luontaistuotesarjassa, jota itse myyn/suosittelen on myös Aloe Vera (geeli juoma) -tuote. Tätä saa ainakin myydä myös luontaistuotekauppojen hyllyllä tai vaikkapa nettikaupassa.
Millainen hinta on Anselmiina sinun tuotteella?

A.p: Markkinoilla on tosiaan monenlaista mehua ja juomaa, ja kaikki verkostomarkkinoinnin kautta myyvät ovat toki sitä mieltä että juuri se heidän tuotteensa on paras ja ainoa "oikea". ;)

Vertaa hintaa ja laatua. Kallein ei aina ole paras... välttämättä =)

Jokainen saa juoda mitä haluaa....kalleinta tai halvinta, minä annan vain VAIHTOEHDON!
Tiedän edustamieni tuotteiden laadun ja tarkalleen sen mistä ne tehdään, joten tiedän itse että se on puhtainta ja tällähetkellä myynnissä olevista tehokkainta.
Mulle siis on ihan sama mitä muut juovat, kunhan eivät sitten rupea yhden mehun perusteella tuomitsemaan kaikkia juomia...niissä kommenteista huolimatta on suuria laatueroja jo aloiini pitoisuuksien puolesta (käytetään ulostuslääkkeessä)
:o

Mutta näinhän se on että kyllä se hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä, halvalla ei hirveän hyvää saa ;)
Ja huom! tämä ei ole verkostomarkkinointia

Aurinkoista kevättä kaikille!

-Anselmiina2-<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 11:31 Anselmiina2 kirjoitti:
Jokainen saa juoda mitä haluaa....kalleinta tai halvinta, minä annan vain VAIHTOEHDON!
Tiedän edustamieni tuotteiden laadun ja tarkalleen sen mistä ne tehdään, joten tiedän itse että se on puhtainta ja tällähetkellä myynnissä olevista tehokkainta.
Mulle siis on ihan sama mitä muut juovat, kunhan eivät sitten rupea yhden mehun perusteella tuomitsemaan kaikkia juomia...niissä kommenteista huolimatta on suuria laatueroja jo aloiini pitoisuuksien puolesta (käytetään ulostuslääkkeessä)
:o

Mutta näinhän se on että kyllä se hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä, halvalla ei hirveän hyvää saa ;)
Ja huom! tämä ei ole verkostomarkkinointia

Aurinkoista kevättä kaikille!

-Anselmiina2-

Älä käsitä väärin, ei ollut tarkoitus mustamaalata sinun tuotettasi tai mitään sellaista :)
Voisitko kuitenkin perustella tuon, ja todistaa millä perusteella juuri sinun myymäsi Aloe vera- tuote on puhtainta ja tehokkainta?

Ja mitä tulee siihen, että saako halvalla hyvää, sanoisin että olet oikeassa. Jos tuotteen tuotantohinta on kovin alhainen, ei sillä tosiaankaan saa tuotettua kovin laadukasta lopputulosta. Mutta jos tuotetta myydään sillä periaatteella, että otetaan vain pieni voitto siitä tuotteesta jota myydään, on asia jo toinen. On nimittäin markkinoilla paljon sellaisiakin tuotteita, joiden hinnassa on iso siivu jälleenmyyjien sun muiden, miksi heitä nyt kussakin putiikissa kutsutaan,palkkioihin/bonuksiin meneviä rahoja. Ja ihan kaupanhyllyllä myytävien tuotteiden hinnassa taas näkyy mm. markkinointikustannukset.

Joten ihan niin mustavalkoinen ei väittämä siitä, ettei halvalla saa hyvää, ole. Tuotteen tuotantohinta, ei siis myyntihinta, ratkaisee!

Tämä tuote, tai siis koko luontaistuotesarja, jota minä myyn, on valmistettu Ruotsissa yli 60v. kokemuksella. Raaka-aineet on aina puhtaita ja parasta laatua. Silti hinnat pysyvät asiakkaalle edullisina, koska tästä ei jälleenmyyjät vedä mitään älytöntä voittoa. Periaatteena on se että jokaisella on mahdollisuus käyttää laadukkaita tuotteita. Ja että jokaisella, joka haluaa, on myös mahdollisuus alkaa rakentamaan omaa liiketoimintaa. Ei ole ainakaan rahasta kiinni. Perusidea on se, että kun tuotteen jälleenmyyntihinta pysyy kohtuullisena, on useammalla mahdollisuus niitä käyttää, ja näin asiakaskunta tulee olemaan suurempi kuin että jos tuotteiden jälleenmyyntihinta olisi kalliimpi.

Melko reilua
=)

Hei,

kaikki korkealaatuisesta Aloe vera-geelijuomasta kiinnostuneet, laittakaa viestiä osoitteeseen aloeverapostia@luukku.com

Olen käyttänyt Aloe vera-geelijuomaa viime marraskuusta lähtien ja sen mukanaantuomia positiivisia vaikutuksia ovat mm. pakollisten päiväunien tarpeen poistuminen, samoin makean- ja roskaruoanhimon poistuminen, pirteyden ja energisyyden lisääntyminen. Meillä viisihenkisessä perheessä käytössä myös muita Aloe vera-tuotteita, kuten erittäin kuivan ihon voide ja hammastahna (lasten suosikki!). Ota yhteys niin kerron lisää myönteisistä kokemuksista ja miten näitä tuotteita saat.

Aivan ketään jälleenmyyjää ei kannata alkaa morkkaamaan, kun työtään vain tekevät ja erittäin arvokasta se on, asiakas saa henkilökohtaisen palvelun ja asiakastyytyväistakuu on.
Itse olen toiminut jälleenmyyjänä monta vuotta eri yrityksessä,vaihdoin firmaa laadukkaimpiin tuotteisiin ja Anselmiinan kans olen samaa mieltä kun olen tutustunut Aloe veraan, kiitos siis suuri!
Jokainen meistä valitsee oman polkunsa ja uransa ja pidetään lippu korkealla!
:)

--Minna--

Heips! Laitan vielä tännekin, että ottakaa nyt ihmeessä selvää (mielellään ihan vaikka lääkäriltä, ei jälleenmyyjältä), saako aloe veraa juoda raskaus- ja imetysaikana. kun käsittääkseni se on kiellettyä.

Aloe vera-geelijuomaa ei suositella aloitettavaksi raskausaikana. Tämä siksi, että kehosta alkaa poistua kuona-aineita, jotka sitten voivat joutua istukan kautta sikiöön. Toisaalta Aloe veralla on käytön alussa verenkiertoa kiihdyttävä vaikutus, eli raskauden alkukolmanneksen aikana voi lisätä keskenmenoriskiä. Jos on käyttänyt geelijuomaa jo useita kuukausia ennen raskaaksituloa, kuona-aineiden poistuminen on jo tapahtunut, eikä geelijuoman käyttöä tarvitse lopettaa raskausajaksi. Itseasiassa Aloe vera geelijuoma sisältää lukemattomien muiden hyödyllisten aineiden lisäksi mm. sikiön kehitykselle tarpeellista foolihappoa.

Imetysaikana Aloe vera-geelijuoman aloittamisesta kannattaa neuvotella lääkärin kanssa, juuri myös tuon kuona-aineasian vuoksi. Itse aloittelin geelijuomaa normaalia pienemmillä annoksilla siinä vaiheessa kun 1-vuotiaani vieroitus oli käynnissä.

Jos Aloe vera geelijuoman käyttö imetys- tai raskausaikana askarruttaa, putelin voi toki tuoteselostuksineen viedä hoitavalle lääkärille näytille. Meidän geelijuomissamme lukee suomenkielisessä tuoteselosteessa purkin kyljessä: "Neuvottele lääkärisi kanssa ennen käyttöä jos olet raskaana tai annat ravintolisää alle vuoden ikäiselle lapselle."
Valitettavasti vain kaikki lääkärit eivät ole Aloe vera-asiantuntijoita, koska kyseessä ei ole lääke vaan luontaistuote. Selvennykseksi on kuitenkin todettava, että Aloe geelijuoma ei ole myöskään mikään ihme-eliksiiri vaan ravintolisäjuoma, jossa on samoja luonnonmukaisia ravintoaineita kuin nauttimassamme jokapäiväisessä ravinnossa. Annan linkin kotisivuilleni, jos laitat sähköpostia tulemaan, siellä lisätietoa asiasta!

aloeverapostia@luukku.com

Alkuperäinen kirjoittaja Jopu:
Heips! Laitan vielä tännekin, että ottakaa nyt ihmeessä selvää (mielellään ihan vaikka lääkäriltä, ei jälleenmyyjältä), saako aloe veraa juoda raskaus- ja imetysaikana. kun käsittääkseni se on kiellettyä.

Itse join raskausaikana juomaa eikä siitä ollut mitään haittaa, päinvastoin..nosti hemoglobiinia sekä antoi kaikki vitamiinit.
Mutta alottaa ei saa raskaana ollessaan, lisää keskenmenoriskikun kiihdyttää verenkiertoa ja kuten mainittu poistaa kuona-aineita yms.
Ja se mitä itse juon/myyn on todettu (ei kuitenkaan lääkärissä)edesauttavan raskauksia eli ennen raskautta suosittelen lämpimästi. Ja oma lapseni oli 6kk kun aloin hänelle antamaan (alle 5-vuotiaille ei kuitenkaan suositella ilman erityistä syytä esim. ihottuma, ummetus yms), joten turvallista myös lapsille (huom! tarkastakaa onko laatusinettiä ja tarkoin tutkittua tuotetta)

:heart:

Yhteistyössä