I
innokas
Vieras
Haluaisin kokeilla tätä ihmejuomaa Aloe Vera -geeliä. Saako sitä ihan tavallisista luontaistuotekaupoista tai -osastoilta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 16:07 Anselmiina2 kirjoitti:hei!
juomaa tai oikeastaan mehua saa luontaistuotekaupoista. ihan sitä "oikeaa" juomaa saa pelkästään jälleenmyyjien kautta. mehussa sekä juomassa se ero että gel- juoma on n. 6 kertaa tehokkaampaa kuin mehu.
itse olen jälleenmyyjänä ja juon tätä gel-juomaa. laita vaikka y-viestiä mistäpäin olet, niin voisin auttaa jälleenmyyjien etsimisessä...
nii tai sit sähköpostilla anselmiina2@luukku.com
-Anselmiina2-
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 11:31 Anselmiina2 kirjoitti:Jokainen saa juoda mitä haluaa....kalleinta tai halvinta, minä annan vain VAIHTOEHDON!
Tiedän edustamieni tuotteiden laadun ja tarkalleen sen mistä ne tehdään, joten tiedän itse että se on puhtainta ja tällähetkellä myynnissä olevista tehokkainta.
Mulle siis on ihan sama mitä muut juovat, kunhan eivät sitten rupea yhden mehun perusteella tuomitsemaan kaikkia juomia...niissä kommenteista huolimatta on suuria laatueroja jo aloiini pitoisuuksien puolesta (käytetään ulostuslääkkeessä)
![]()
Mutta näinhän se on että kyllä se hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä, halvalla ei hirveän hyvää saa![]()
Ja huom! tämä ei ole verkostomarkkinointia
Aurinkoista kevättä kaikille!
-Anselmiina2-
Alkuperäinen kirjoittaja Jopu:Heips! Laitan vielä tännekin, että ottakaa nyt ihmeessä selvää (mielellään ihan vaikka lääkäriltä, ei jälleenmyyjältä), saako aloe veraa juoda raskaus- ja imetysaikana. kun käsittääkseni se on kiellettyä.