Aloe vera-juoma

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annu

Vieras

Onks kellään kokemusta onko tuo ihan humpuukia vai onko sillä todellista tehoa mihinkään?
Mulle sitä yritettiin kovasti kaupata, pitäis auttaa väsymykseen ja kaikenlaisiin vaivoihin jne.. On kuitenkin aika kallista ja vasta useamman pullon jälkeen alkais tehota.

Kertokaapa kokemuksianne!
 
Minä tyhmä ostin sitä muutaman pullollisen enkä voi väittää olleeni yhtään sen pirteämpi tai mitään muutakaan. Se geelivoide on ihan hyvän oloista auringon jälkeen, mutta muuten jätän jatkossa aloet ihan kauppiailleen. Vitamiininapit toimivat paremmin.
 

Similar threads

V
Viestiä
0
Luettu
136
Aihe vapaa
vierailija
V
I
Viestiä
3
Luettu
5K
Aihe vapaa
pahemmat sivuvaikutukset
P
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä