Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Localoba:eli millaisilla annoksilla aloitetaan maitoallergiselle tuo korvikkeen käyttö?
Alkuperäinen kirjoittaja Localoba:sef: Me saatiin kelakorvaus reilu viikon kuluttua lääkärin annettua b-lausunnon.
Alkuperäinen kirjoittaja Luppis:sef: Kylläpä on hidasta toimintaa.. tosin uutta maitoa kannattaa kokeilla aina se 2 viikkoa ennenkuin tietää, sopiiko. Lisäksi ennen altistusta on hyvä juottaa juuri tuo pari viikkoa vähintään sopivaa maitoa jotta altistus onnistuu kerralla. Ja älä huoli tuota hintaa - jos vaikka joudutte juomaan vielä toista tai kolmattakin maitoa omaan piikkiinNeocate maksaa n. 63 euroa/3,2 litraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Localoba:joululahja:
maanantaina 35 ml ja tiistaina 30ml ja tänään en ole ehtinyt valmistautua, kun pojan ruokarytmi muuttunut. On se ovela...
Ma; meni huudon kanssa ja kesti 45min ja nukahti, heräsi, kun tarjosin sitten rintaa
Ti;tutti suussa, ei huutoa, mutta esitti täysin flegmaattista, joten pääosin suihkutin tuon korvikkeen suuhun.
Oireet: maanantaiyönä paukuttelua ja nukkui hieman levottomasti. Tiistaiaamuna nivusissa ja alavatsalla finnin näköisiä punaisia paukamia (ei urtikariaa tms) n. 30, joista n. 10 nyt jäljellä, kutiaa jonkin verran... Poika on tänään ollut itkuinen. Viimeyönä tuli löysä kakka, eikä edes maitoaltistuksen aikana ole tarvinnut vaihtaa yöllä vaippaa, joten huolestuttaa.
Määrät olleet pieniä ja siksi kai oireetkin "epäselviä". Jatketaan pikkuhiljaa.