Ällöttääkö kestositeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Minua ällötti ennen kovastikin ja yökötti suorastaan.. Mutta kolmannen hiivatulehduksen lyhyen ajan sisällä jälkeen ompelin parit kestositeet. Hiiva parani ennätysvauhtia, olo on mahtava kun ei hiosta ja hankaa. Käytetyt laitan etikkaveteen ja pesen kuudessa kympissä muiden vaatteiden joukossa, esipesuun laitan ensin pelkät siteet.

Eikä se enää tunnu ollenkaan ällöttävältä. Mielummin hengittävä kangas kuin hautova muovikuori. Ja pimpsa kiittää!

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne:
Ällöttää pelkkä ajatuskin että joutuisin laittamaan ne muun pyykin joukkoon :x
tai edes pesemään niitä käsin :x:x:x

Verta se vaan on.. :D Ällöttävempiä ne käytetyt sukat on, joilla on tallustettu ties missä.. *sukkafobia* :laugh:

Mulla on niitä pari, huomenna alan ompelemaan itse lisää :) tai siis heti ku saan kosteussuojan postissa. Mulla ne muoviset hautoo ja sit kutittaa. Pahenee vaan mitä enemmän niitä joutuu käyttää, joten nyt tuli stoppi!

Ei ällötä. Ennen kärsin jatkuvasti hiivatulehduksesta, mutta kun rupesin neljä vuotta sitten käyttämään kuukuppia ja kestositeitä ja -pikkuhousunsuojia, ei enää ole tarvinnut hiivan kanssa takuta. En ikipäivänä tule luopumaan kestositeistä ja kuukupista.

Tuskin mun mieskään tykkäisi jos pesisin verisiä siteitä koneessa muiden pyykkien seassa, enkä kyl itekään pitäis sellasia vaatteita päällä :X

Meillä on sellainen pesukone, joka pesee sisällön puhtaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskin mun mieskään tykkäisi jos pesisin verisiä siteitä koneessa muiden pyykkien seassa, enkä kyl itekään pitäis sellasia vaatteita päällä :X

Meillä on sellainen pesukone, joka pesee sisällön puhtaaksi.

Juuri näin.

Miten sitten, jos lapselle tulee vaikka oksennus tai itsellesi haava niin pitääkö ne tahraiset vaatteet laittaa suoraan roskiin, kun niiden kanssa samassa koneessa olleita vaatteita ei voisi laittaa päälle?

Ei ällötä, ja käytössä kestositeet on NIIN paljon mukavampia kuin tavalliset :)

En mä yleensäkään kuluta aikaani miettimällä, millainen kuukautissuoja kenenkin alapäässä muhii, ja mitä niille tehdään kun ne vaihdetaan. Eikä mua mun oma vereni ällötä.

Ällöttää. Samasta syystä voin kertoo, etten koskaan tule käyttämään kestovaippoja. Jos niitä vaippoja ylipäätään nyt enää ikinä tarttee tähän perheeseen ostella.

SAA heittää kaikella mädällä, mitä jääkaapista löytyy :wave: .

Yhteistyössä