Ällöttää, kun mies haluaa seksiä vain kännissä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
Meillä ei ole mikään vireä seksielämä ollut vuosiin väsyttävien pikkulapsivuosien takia, mutta nyt se on vähän elpynyt. Mies on alkanut tissuttelemaan joka viikonloppu. Seksiä haluaa vain harvoin, mutta silloin on aina selkeästi humaltunut ja haisee älllöttävälle viinalle ja tupakalle.

Seksielämämme on suoraan sanottuna pilalla miehen alkoholinkäytön takia. Ennen ajattelin, että olisin tyytyväinen, kunhan vain saisin seksiä mieheltäni. Se ei kuitenkaan suju toivotunlaisesti miehen humalatilan takia. Paljon mukavampaa olisi sekstailla selvän miehen kanssa.

Ja ennen kuin joku ehtii moittimaan ulkomuotoani, niin siinä ei ole mitään vikaa. Olen hyväkroppainen ja pidän itsestäni huolta. Mieskin kehuu ulkomuotoani.

Eräs tuttavani oli myös sellainen, ettei seksi onnistunut kuin tuhannen humalassa. Selvinpäin ei puhettakaan. Oli ilmeisesti niin heikko omatunto, että tarvi viinaa pystyäkseen touhuamaan jotakin.

Kyllä, ällöttävää kyllä miesten tosiaan tekee mieli seksiä kännissä.

Naisten taas harvoin tekee mieli kännistä ja haisevaa miestään.

Joten vink vink, jos joku mies ei ole tätä tajunnut, tästä sen voi nyt opiskella. Paras esileikki naisen viettelyyn ei ole kalja eikä viina.

Tekee munkin mieli seksiä kun juon vähän. Mukavampaa jos molemmat on vähän hiprakassa, niin ei huomaa haisemista. Molemmat selvin päin tai hiprakassa sopii. Ymmärrän ettei haisevaa tee mieli.

Tolla periaatteella ei meillä kyllä seksiä enää olis yhtään, sen verran harvoin ollaan flönässä. Mutta Ap, koeta tehdä aloite joskus kun mies on selvinpäin, ja sanot kauniisti jälkeenpäin että näin se tuntuu paremmalta. Alkoholiongelma pitäis hoitaa ennenku pahenee täysjuoppoudeksi.

Meillä ainakin miehen kanssa molemmilla alkoholi vaikuttaa seksihaluihin lisäävästi. Ja vaikka muutenkin meillä on upea seksielämä, niin jotenkin se vain tuntuu entistäkin paremmalta silloin kun molemmat ovat pienessä alkoholinosteessa ja hormonit hyrrää. :) Ei minua ainakaan haittaa saada sänkyyni oikein kunnolla himokasta miestä, vaikka mies olisikin vähän ottanut ja itse en.

Hajuaisti on varmaan erilainen eri ihmisillä.

Itselläni se on kovin herkkä. Olen melko halukas ja himokas, ja nuustelu ja ihon tuoksu ja muutkin ihmisen tuoksut ovat seksilleni tärkeitä. Mutta en halua sänkyyni viinan enkä tupakan hajuja, en myöskään lian, bensan, öljyn, viemärin, enkä edes liikojen hajusteiden tuoksua. Ihan puhdas mies on paras.

[QUOTE="Vieras";28975082]Teilläpä hyvin jätetään vaihtoehtoja.

Miltäs tuntuis jos miehesi sanoisi, että tulen muuten pikkujoulusta huppelissa kotiini nukkumaan, lähde jos et kestä?[/QUOTE]

Menisin yöksi äitini luokse. Olisin tyytyväinen ennakkovaroituksesta ja pyytäisin ilmoittamaan milloin on selvä.

[QUOTE="Vieras";28975146]Okei! Miehesi tulee juhlistaan kotiin vain nukkumaan, sinä pakenet ÄIDILLESI? Jep jep.[/QUOTE]

Sinusta parempi olisi, että minä kärsisin miehen saadessa vapaasti elää elämäänsä kuten tykkää? Miksi minun valinnanvapauteni tulee olla rajoitetumpaa kuin miehen?

Kännistä miestä ällömpi on vain karapulainen seksiä hinkuva mies.Hyi hele,onko ihanempaa kuin vanhalle viinalle haiseva mies jolla roikkuu vielä edellis illan kebabin roikaleet suupielestä.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Sinusta parempi olisi, että minä kärsisin miehen saadessa vapaasti elää elämäänsä kuten tykkää? Miksi minun valinnanvapauteni tulee olla rajoitetumpaa kuin miehen?

Millähän tavalla oikein kärsit siitä jos kumppani tulee nukkumaan kotiin känässä?

Aikalailla tehdään rikkolinen olo toiselle jos edes hyväkäytöksistä alkon käyttöä ei hyväksytä/katsella missään muodossa.

Minusta ahdistujillakin pitäisi olla jokin vastuu.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="Vieras";28975439]Millähän tavalla oikein kärsit siitä jos kumppani tulee nukkumaan kotiin känässä?

Aikalailla tehdään rikkolinen olo toiselle jos edes hyväkäytöksistä alkon käyttöä ei hyväksytä/katsella missään muodossa.

Minusta ahdistujillakin pitäisi olla jokin vastuu.[/QUOTE]

Data taitaa olla kovasti tossun alla.

Jos kerran vuodessa haluais käydä juhlimassa niin että kännissä tulee yöllä kotiin kun kaikki nukkuu, niin sinä rupeat mussuttamaan? Eikö se oo myös sun miehes koti? Sen ymmärrän jos tulis kännissä örveltäen, herättäen kaikki, oksentaen olkkariin ja sammuen keskelle keittiötä, mutta ainakin mun mies tulee hiljaa kuin höyhen, etten koskaan edes herää siihen ja hipsii vierashuoneeseen nukkumaan ettei mua herätä. Sen harvan kerran kun joskus käy jossain.

Eikö sun mies osaa ottaa viinaa?

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas