Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Millä perusteella määritellään onko ällö vai ei ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Millä perusteella määritellään onko ällö vai ei ?![]()
Ällöt=Mussut. Eli halutessaan ihan kuka vaan saa olla ällö.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitähän mulle kuuluu...?Ei olla edes ulkona käyty kun väsytti aamulla niin pirusti. Mutta kunhan kuopus herää, niin sitten mennään.
![]()
Tuukkonää illalla raportoimaan? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Millä perusteella määritellään onko ällö vai ei ?![]()
![]()
![]()
Ok, mie oon pihalla kun lumiukko näistä mussu jutuistapitkään oli taukoa täällä olosta
![]()
Hei, oliko sulla elämä kun et tänne joutanut?Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Millä perusteella määritellään onko ällö vai ei ?![]()
![]()
![]()
Ok, mie oon pihalla kun lumiukko näistä mussu jutuistapitkään oli taukoa täällä olosta
![]()
Täällä on kans nätti ilma, uskomatonta?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitähän mulle kuuluu...?Ei olla edes ulkona käyty kun väsytti aamulla niin pirusti. Mutta kunhan kuopus herää, niin sitten mennään.
![]()
juu. kyl mie tuun...täällä on kerranki aika nätti ilma..ihan olin ihmeissäni aamulla ku heräsin...
![]()
Mutta väsymystä kyllä on ilmassa täälläkin.. toi raitis ilma tuppaa väsyttää vielä enempi., et kannattaa sisällä vaan pysyä.. :saint:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, oliko sulla elämä kun et tänne joutanut?Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Millä perusteella määritellään onko ällö vai ei ?![]()
![]()
![]()
![]()
Mulla se on vielä löytämättä, mistähän niitä sais?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, oliko sulla elämä kun et tänne joutanut?Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Millä perusteella määritellään onko ällö vai ei ?![]()
![]()
![]()
![]()
Mulla se on vielä löytämättä, mistähän niitä sais?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Täällä on kans nätti ilma, uskomatonta?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitähän mulle kuuluu...?Ei olla edes ulkona käyty kun väsytti aamulla niin pirusti. Mutta kunhan kuopus herää, niin sitten mennään.
![]()
juu. kyl mie tuun...täällä on kerranki aika nätti ilma..ihan olin ihmeissäni aamulla ku heräsin...
![]()
Mutta väsymystä kyllä on ilmassa täälläkin.. toi raitis ilma tuppaa väsyttää vielä enempi., et kannattaa sisällä vaan pysyä.. :saint:
![]()
Varmaan se siitä huononee kun pääsen ulos...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:täällä yx varsin ällö :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Moro moro kaikille =)
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Moro moro kaikille =)
moro moro!! :wave:
kiva sankari.. lentääk hänen persiistä vettä..??![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mä olen jo jonkin verran saanut aikaiseksi, mutta vielä pitäisi lattiat pestä. Mä jätän ihan suosiolla noi vessojen pesut huomiseen aamuun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Moro moro kaikille =)
moro moro!! :wave:
kiva sankari.. lentääk hänen persiistä vettä..??![]()
![]()
Ei, kun sieltä se täytetään![]()