Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt tää mänöö! :wave: Pappu lähtee kans, hushus!![]()
Öitä joka Ällölle! :wave:
ällöunia!!!! :wave: :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt tää mänöö! :wave: Pappu lähtee kans, hushus!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Puoli seitsemän aamulla. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:oliko meillä rajis puhetta että puoli mitä...:saint:
Mitä sie huutelot, nukkuun siitä. Niinku oisit jo. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:hääääh?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:no se uni kuuluu kyllä siihen kategoriaan etten kerro ees teille... punastelen ny jo.. :ashamed:![]()
onko kenenkään lapsi ollu kova varvastamaan.. siis isompana vielä??
Tarkoitatko sillä sitä, että kulkee jatkuvasti varpaillaan?
joo... vähän hassusti ilmastu sori... mut sitä siis tarkotan... kuulema kaikki kengät ja saappaat jalassakin ja nyt alkanu jalat kovati kipeytyy.. mikä ei sinäänsä yhtään ihme...
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:meillä tyttö varvisteli pienempänä ja nytkin hiukan...syynä kuitenkin tuo "sairaus"
:hug: mutta mä luulen että se on suht yleistä kyllä lapsilla mutta varmaan yleensä menee ohi siinä 3-4-vuotiaana... itekkin oon sitä kyllä tehny.. mutta tuo tyttö on kuitenkin jo kohta 7... on kyllä aivan ihana ja suloinen ja taitava tapaus.. toivottavasti vaan tosta "vaivasta" pääsis eroon.. :heart:
mutta nyt mä taidan vähän puhuu kyllä toisten asioista... toi vaan jäi mietityttään kun äidin kanssa puhuttiin...
Kato, tää ei osaa enää kirjoittaa, taaskaan!Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt tää mänöö! :wave: Pappu lähtee kans, hushus!![]()
mää en oo mikkää pappu... :kieh: :kieh:![]()
![]()
Mutta öitä ja kyl miekin ihan koht meen!! kiitti ku huolehdit.. :heart:
:wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:no se uni kuuluu kyllä siihen kategoriaan etten kerro ees teille... punastelen ny jo.. :ashamed:![]()
onko kenenkään lapsi ollu kova varvastamaan.. siis isompana vielä??
Tarkoitatko sillä sitä, että kulkee jatkuvasti varpaillaan?
joo... vähän hassusti ilmastu sori... mut sitä siis tarkotan... kuulema kaikki kengät ja saappaat jalassakin ja nyt alkanu jalat kovati kipeytyy.. mikä ei sinäänsä yhtään ihme...
Ei ihme tosiaan. Meillä tytär kulki varpaillaan tosi paljon vielä viisivuotiaana. Nyt on selvä astuntavirhe. Lonksuttaa kulkiessaan ja jalat kääntyy selvästi sisäänpäin. Siksi ehkä kompasteleekin oikeasti todella herkästi ja on välillä tahattomasti "kömpelö". Tähän olisi ilmeisesti pitänyt kiinnittää huomiota jo silloin, koska tämä sisäänpäin kävely on pahentunut nyt vanhempana. Meillä on nyt fysioterapiaohjeet.
Pienenä tytär saattoi kulkea varpaillaan ympäriinsä myös niin, että kulki sillä tavalla varpaidensa varassa, niin, että se varpaiden päälipuoli osui vain lattiaan. Mulla teki kipeetä katsoa sitä menoa :$
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitä sie huutelot, nukkuun siitä. Niinku oisit jo. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:hääääh?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kato, tää ei osaa enää kirjoittaa, taaskaan!Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt tää mänöö! :wave: Pappu lähtee kans, hushus!![]()
![]()
:wave: :wave:![]()
Pitäää pittää. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitä sie huutelot, nukkuun siitä. Niinku oisit jo. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:hääääh?
että mitäköpaniikki meinas iskee ku kaik männöö...pitäskö mun totella sua ja hilipasta petiin... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitä sie huutelot, nukkuun siitä. Niinku oisit jo. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:hääääh?
että mitäköpaniikki meinas iskee ku kaik männöö...pitäskö mun totella sua ja hilipasta petiin... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kato, tää ei osaa enää kirjoittaa, taaskaan!Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt tää mänöö! :wave: Pappu lähtee kans, hushus!![]()
![]()
:wave: :wave:![]()
no mut hei ei se haittaa...rakkaalla pepulla on monta nimeä..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:onko iccari muuten saanu jotain lahjoja??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:nyt mä meen myös!!! :heart: :wave:
Heti RAJIS nukkumaan!!Ei kukuta öitä täälä!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:onko iccari muuten saanu jotain lahjoja??![]()
x
oon
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:no ei se rajiksenkaan lähtö tunnu kovinkaan helppoo olevan..![]()
![]()
![]()
:ashamed: :saint: Ei oo helppoo, ei!Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:no ei se rajiksenkaan lähtö tunnu kovinkaan helppoo olevan..![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Tää kone on niin hidas, että pahaa tekee |O aaaaapuahhhh |O |O