Miten jonkun mielestä Vin Diesel voi olla ällö? En ymmärrä ollenkaan. En käsitä. Olen järkyttynyt. Tämä ahdistaa minua. Jäi häiritsemään. en pysty olla. Aaarrrgggh!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24371794:JUKKA-POIKA, anteeks nyt vaan, näyttää ihan vesipäälle.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371805:Jos hän on polttanut vesipiippua? (minusta hän on suht ok, vaikka pitääkin läskeistä)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24371801:Mua ahdistaa ja häiritsee se, että oon ainoa joka mainitsi Timo T. A:n.
WTF? :|
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371789:En ymmärrä ollenkaan. En käsitä. Olen järkyttynyt. Tämä ahdistaa minua. Jäi häiritsemään. en pysty olla. Aaarrrgggh!!!!
Itse en pidä Halla-ahoa minään suurena saatanana, mutta ymmärrän kyllä että tuollainen pieni laiheliini voi monen mielestä olla ällö.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371789:Miten jonkun mielestä Vin Diesel voi olla ällö? En ymmärrä ollenkaan. En käsitä. Olen järkyttynyt. Tämä ahdistaa minua. Jäi häiritsemään. en pysty olla. Aaarrrgggh!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24371836:Mä en perustanut listaani ulkonäköön, vaikka ällö-sana siihen monesti voi viitatakin. Melko tavismiehiä nuo mun listan tyypit ulkonäkönsä puolesta ovat.
Mistä kohtaa se ei ois ällö.
Taitaa Lunatic nähdä märkiä unia Halla-Ahosta :attn:
Meinasin jo ilmoittautua ehdokkaaksi pölyesterin listan viidennelle sijalle mutta näemmä myöhästyin.
Taitaa Lunatic nähdä märkiä unia Halla-Ahosta :attn:
Hyvin kuivia.
No ei kai sille mitään voi. Itse olen nähnyt joskus märkää painajaisa Vesa Keskiksestä. Aamulla oli kyllä pakko mennä suihkuun sikiöasentoon ja nukkuminenkin oli hetken aikaa vaikeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24371836:Mä en perustanut listaani ulkonäköön, vaikka ällö-sana siihen monesti voi viitatakin. Melko tavismiehiä nuo mun listan tyypit ulkonäkönsä puolesta ovat.
BTW, miksi Sean Penn on ällömies?
Minun mielestäni ällöttävyyden tekee enimmäkseen olemus, johon ulkonäkö kuuluu isona osana. On olemassa komeita ja viehättäviä ihmisiä, jotka ovat tehneet kamalia asioita. Ei pelkästään pahalla teolla ällöksi muutu ainakaan minun kirjoissani. Eiköhän suurimmalle osalle yksinkertaisetettuna ällö=en panis vaikka mikä olisi.
Ei tuo minunkaan listani mikään rumuuslista ole. On noita paljon rumempiakin, mutta rumuus ei välttämättä ole ällöttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371789:Miten jonkun mielestä Vin Diesel voi olla ällö? En ymmärrä ollenkaan. En käsitä. Olen järkyttynyt. Tämä ahdistaa minua. Jäi häiritsemään. en pysty olla. Aaarrrgggh!!!!