Miten jonkun mielestä Vin Diesel voi olla ällö? En ymmärrä ollenkaan. En käsitä. Olen järkyttynyt. Tämä ahdistaa minua. Jäi häiritsemään. en pysty olla. Aaarrrgggh!!!!
Jos hän on polttanut vesipiippua? (minusta hän on suht ok, vaikka pitääkin läskeistä)Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24371794:JUKKA-POIKA, anteeks nyt vaan, näyttää ihan vesipäälle.
En tiedä, mutta jesus, että voi kaveri olla vajaan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371805:Jos hän on polttanut vesipiippua? (minusta hän on suht ok, vaikka pitääkin läskeistä)
Olimme unohtaneet hänet kokonaan. Voin vaihtaa hänet listaani Jabba the Hutin tilalle, koska ei se Jabba nyt NIIN kauhea ole.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24371801:Mua ahdistaa ja häiritsee se, että oon ainoa joka mainitsi Timo T. A:n.
WTF? :|
Ihan stereotypiaahan tuo.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371789:En ymmärrä ollenkaan. En käsitä. Olen järkyttynyt. Tämä ahdistaa minua. Jäi häiritsemään. en pysty olla. Aaarrrgggh!!!!
Mä en perustanut listaani ulkonäköön, vaikka ällö-sana siihen monesti voi viitatakin. Melko tavismiehiä nuo mun listan tyypit ulkonäkönsä puolesta ovat.Itse en pidä Halla-ahoa minään suurena saatanana, mutta ymmärrän kyllä että tuollainen pieni laiheliini voi monen mielestä olla ällö.
Mistä kohtaa se ei ois ällö.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371789:Miten jonkun mielestä Vin Diesel voi olla ällö? En ymmärrä ollenkaan. En käsitä. Olen järkyttynyt. Tämä ahdistaa minua. Jäi häiritsemään. en pysty olla. Aaarrrgggh!!!!
Taidat kyllä jäädä vähemmistöön, ja ihan laitamille tässä naisellisen ulkonäkökeskeisyyden kehällä - vai umpiperällä?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24371836:Mä en perustanut listaani ulkonäköön, vaikka ällö-sana siihen monesti voi viitatakin. Melko tavismiehiä nuo mun listan tyypit ulkonäkönsä puolesta ovat.
Taitaa Lunatic nähdä märkiä unia Halla-Ahosta :attn:
Jos se vaikka haisee hyvälle? :xmas:Mistä kohtaa se ei ois ällö.
Hyvin kuivia.Taitaa Lunatic nähdä märkiä unia Halla-Ahosta :attn:
no ei kuule niille listoille noin vain ilmoittauduta.Meinasin jo ilmoittautua ehdokkaaksi pölyesterin listan viidennelle sijalle mutta näemmä myöhästyin.
No ei kai sille mitään voi. Itse olen nähnyt joskus märkää painajaisa Vesa Keskiksestä. Aamulla oli kyllä pakko mennä suihkuun sikiöasentoon ja nukkuminenkin oli hetken aikaa vaikeaa.Taitaa Lunatic nähdä märkiä unia Halla-Ahosta :attn:
http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/akxhaku.sh?lyh=VMVLY$?lomake=akirjat/akx3050Hyvin kuivia.
No ei kai sille mitään voi. Itse olen nähnyt joskus märkää painajaisa Vesa Keskiksestä. Aamulla oli kyllä pakko mennä suihkuun sikiöasentoon ja nukkuminenkin oli hetken aikaa vaikeaa.
Minun mielestäni ällöttävyyden tekee enimmäkseen olemus, johon ulkonäkö kuuluu isona osana. On olemassa komeita ja viehättäviä ihmisiä, jotka ovat tehneet kamalia asioita. Ei pelkästään pahalla teolla ällöksi muutu ainakaan minun kirjoissani. Eiköhän suurimmalle osalle yksinkertaisetettuna ällö=en panis vaikka mikä olisi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24371836:Mä en perustanut listaani ulkonäköön, vaikka ällö-sana siihen monesti voi viitatakin. Melko tavismiehiä nuo mun listan tyypit ulkonäkönsä puolesta ovat.
BTW, miksi Sean Penn on ällömies?
Kyllä ulkonäkökin tekojen myötä muuttuu vastenmieliseksi. Esim. juuri Timo T. A. joka on varsin normaalin näköinen heebo, mutta ... :| you know.Minun mielestäni ällöttävyyden tekee enimmäkseen olemus, johon ulkonäkö kuuluu isona osana. On olemassa komeita ja viehättäviä ihmisiä, jotka ovat tehneet kamalia asioita. Ei pelkästään pahalla teolla ällöksi muutu ainakaan minun kirjoissani. Eiköhän suurimmalle osalle yksinkertaisetettuna ällö=en panis vaikka mikä olisi.
Ei tuo minunkaan listani mikään rumuuslista ole. On noita paljon rumempiakin, mutta rumuus ei välttämättä ole ällöttävää.
Musta se on jotenkin kamala, ihan hirveät kasvot ja tosi mauttomia tatskoja.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24371789:Miten jonkun mielestä Vin Diesel voi olla ällö? En ymmärrä ollenkaan. En käsitä. Olen järkyttynyt. Tämä ahdistaa minua. Jäi häiritsemään. en pysty olla. Aaarrrgggh!!!!