ällöä asiaa! Alapää juttuja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mikähän mua vaivaa.. Nyt mä tiiän miks miehet sanoo että naisen alapää haisee kalalle. Näin on nyt nimittäin ollu jo melkein viikon. Haju tulee housujenki läpi ja on vähän sellanen märän koiran haju tai sellanen pistävä.. Silakka?

Hyi hemmetti, mikä mulla on!! :( alapesuja teen ainakin kolmesti päivässä ja aamulla suihkussa ja illalla myös.. joten ei nyt puhtauden puutteesta voi johtua ainakaan.

Kuvottaa! Jos pidän kättä hetken jalkojen välissä niin haju tarttuu käteenkin ja housutkin haisee..

Ensinnäkin, älä pese liian useasti. Liika pesukin on pahasta. Aamuin illoin pesu/huuhtelu riittää. Ja toisekseen, sinulla on luultavasti tulehdus. Varaa aika gynelle. :)

Juu epäspesifi emätintulehdus.Tarviit Flagyl kuurin.
Kuulostaa ihan siltä.Soita ja tilaa aika valkovuotokokeisiin. Ei ole paha.
Valkovuoto on myös vähän paksumpaa, kellertävämpää siinä taudissa.

Ja se haju.... :x
Siitä jo monasti tunnistaa.

Nimim.200 papakoetta ottaneena.

Se voi olla jonkinasteen bakteerihäiriö. Kokeile apteekista saatavaa... onkohan se lactasyd... tai joku vastavaa, joka tasapainottaa bakteeritoimintaa. Mikäli ei auta, niin välittömästi gynelle.

hiivaa , jotain tulehdusta ....koska oot ollu papassa? Pese nyt muutama pvä etikkavedellä (siis kaada mehukattipulloon lämmintä vettä ja n. 1 dl etikkaa joukkoon ja sitten käyttelet ko pulloa kuin bideetä... sillä saat emättimen ph tasapainoa korjattua ja sitten jos jatkuu niin hiivalääke tai jotku maitohappo supot jotka niin ikään tasapainottaa happamuutta ja bakteerikantaa

Yhteistyössä