L
läski bmi 36
Vieras
Onko täällä kukaan kokeillut sitä... minkälaisin tuloksin ja mikä aika meni. Sivuoireet. Itse olen maanantaina menossa apteekkiin ostamaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kokeilin pari päivää (su-ke) 2kg lähti, mutta lopetin paskalla ravaamisen takia. Se on mentävä heti, kun vähänkin tuntuu siltä tai tulee housuun. Kaveri on käyttänyt vajaan kuukauden ja se ei kotoaan kuulema lähde enää minnekkää ennenkö on syönyt purkkisa loppuun, sillä rasvapaskaa kuulema valuu ihan hallitsemattomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kokeilin pari päivää (su-ke) 2kg lähti, mutta lopetin paskalla ravaamisen takia. Se on mentävä heti, kun vähänkin tuntuu siltä tai tulee housuun. Kaveri on käyttänyt vajaan kuukauden ja se ei kotoaan kuulema lähde enää minnekkää ennenkö on syönyt purkkisa loppuun, sillä rasvapaskaa kuulema valuu ihan hallitsemattomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja miikkis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kokeilin pari päivää (su-ke) 2kg lähti, mutta lopetin paskalla ravaamisen takia. Se on mentävä heti, kun vähänkin tuntuu siltä tai tulee housuun. Kaveri on käyttänyt vajaan kuukauden ja se ei kotoaan kuulema lähde enää minnekkää ennenkö on syönyt purkkisa loppuun, sillä rasvapaskaa kuulema valuu ihan hallitsemattomasti.
muutitko ruokavaliota? eikös se rasvapaskominen lopu jos tosiaan ei syö sitä rasvaa. Tämähän allihan on lisäksi terveelliseen ruokavalioon.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Kauanko se yks purkki sit kestää? ja paljonko sellanen maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kertokaa mulle, että poistaako alli rasvan vain syödystä ruuasta vai laihduttaako se (vanhoista läskeistä) vaikka söisi rasvatonta ruokaa?
Tuntuu, että helpompi tapa olisi liikkua ja syödä terveellisesti, kuin istua kotona paskantamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miikkis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kokeilin pari päivää (su-ke) 2kg lähti, mutta lopetin paskalla ravaamisen takia. Se on mentävä heti, kun vähänkin tuntuu siltä tai tulee housuun. Kaveri on käyttänyt vajaan kuukauden ja se ei kotoaan kuulema lähde enää minnekkää ennenkö on syönyt purkkisa loppuun, sillä rasvapaskaa kuulema valuu ihan hallitsemattomasti.
muutitko ruokavaliota? eikös se rasvapaskominen lopu jos tosiaan ei syö sitä rasvaa. Tämähän allihan on lisäksi terveelliseen ruokavalioon.
Rasvaa on pakko syödä. Eihän siitä lääkkeestä ole apua muuten.
Oon tehnyt ruokaremontin, nyt jatkan pelkästään sillä enkä noita lääkkeitä enää syö.
Alkuperäinen kirjoittaja alli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miikkis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kokeilin pari päivää (su-ke) 2kg lähti, mutta lopetin paskalla ravaamisen takia. Se on mentävä heti, kun vähänkin tuntuu siltä tai tulee housuun. Kaveri on käyttänyt vajaan kuukauden ja se ei kotoaan kuulema lähde enää minnekkää ennenkö on syönyt purkkisa loppuun, sillä rasvapaskaa kuulema valuu ihan hallitsemattomasti.
Rasvaa on pakko syödä. Eihän siitä lääkkeestä ole apua muuten.
Oon tehnyt ruokaremontin, nyt jatkan pelkästään sillä enkä noita lääkkeitä enää syö.
miksi rasvaa on pakko syödä? eikö idea ole se, että oppii välttämään rasvaa?