Allermiina suljettu?

htht
Juuri joulunpyhinä yritin sivuja selata ja ilmoitettiin että 2.1 aukeaa sivut. Mutta eipä sitten auennutkaan :( Todella harmillinen homma, vakiotilaajana tottunut hyvälle...

Mistähän sitä istten lähtisi vastaavia tuotteita tilaamaan?
 
"Vieras"
Kyllä on suljettu, harmittaa ja paljon!!! :( Ainoa paikka, mistä sai meidän lapsille muroja. Mua kanssa kiinnostaa, jos jollain on tiedossa joku paikka, mistä vastaavia saa. Citymarketeissa on laaja valikoima, mutta mun mielestä ei noita muroja juurikaan siellä ole.
 
[QUOTE="Vieras";27820523]Kyllä on suljettu, harmittaa ja paljon!!! :( Ainoa paikka, mistä sai meidän lapsille muroja. Mua kanssa kiinnostaa, jos jollain on tiedossa joku paikka, mistä vastaavia saa. Citymarketeissa on laaja valikoima, mutta mun mielestä ei noita muroja juurikaan siellä ole.[/QUOTE]

Mitä muroja?

Me ollaan ostettu Vanilliinihunajamuroja ja Cflakes maissimuroja, Cflakesit kuuluu monien s-ryhmän kauppojen valikoimiin, ja muistaakseni niitä toisia on prismoissa ja joissain citymarketeissa. Samoin Semperi gluteenittomia marjamuroja, jos marjat sattuu sopimaan.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27820661:
Niiden lisäks vielä oon ostanut ekokaupoista joskus esim tattari, hirssi- tai quinoamuroja.
Kiitos paljon vinkeistä!! :) Täytyykin käydä lukemassa nuo kaikki paketit läpi, josko löytyis sopivaa. Meillä kaksi lapsista tykkäsivät syödä suklaamuroja, merkkiä en kyllä muista. Ja puffattuja riisimuroja. Oon kyllä miettinyt, että jokohan sitä uskaltais kokeilla jotain kaupan muroja... Täytyy siis suunnistaa isompaan markettiin ja lueskella niitä pakettien kylkiä läpi. Eiköhän sitä jotain löydy. Ja onhan se lapsillekin vaihtelua! ;) Sitä vaan kun löytää jonkun sopivan ja sellaisen, jota suostutaan syömään, niin ei kauheen mielellään niitä vaihtelemaan mene. Kun tuo syöminen muutenkin niin kovin takkuista.
 
"Nassu"
Me ollaan nyt shoppailtu leipää ja muuta täältä: https://www.hyvinvoinnin.fi/luomutuotteet

Harmi vaan kun meillä suuressa suosiossa olevia probios -riisipalloja ei enää totakaan kautta saa..
 

Yhteistyössä