Allerginen Työlle ?

No en nyt kuitenkaan ihan tuota tarkoita mitä otsikossa lukee mutta mulla on iskenyt oikeasti kummallinen vaiva.Mulla tulee allergia oireita heti nieluun kun mä tulen töihin mistä kummasta tää johtuu. Ihan kuin olis syönyt pähkinää mille olen allerginen, kurkku kutisee ja tuntuu että hengitys on todella raskasta :|

kukkuu
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:
No en nyt kuitenkaan ihan tuota tarkoita mitä otsikossa lukee mutta mulla on iskenyt oikeasti kummallinen vaiva.Mulla tulee allergia oireita heti nieluun kun mä tulen töihin mistä kummasta tää johtuu. Ihan kuin olis syönyt pähkinää mille olen allerginen, kurkku kutisee ja tuntuu että hengitys on todella raskasta :|
ahistaa mennä töihin....?

Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:
ahistaa mennä töihin....?
Toisaalta tää voi olla ahdistustakin koska nieluun tulee sellainen kuristus tunne myös :| Mutta en tajua mikä täällä muka ahdistaisi,mukava duuni ja ihanat työkaverit

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Joku siellä työmaalla sinut allergisoi,veikkaan myös pölyä tai hometta.
Itse kyllä työpisteeni siivoan joka viikko joten ei tässä ainakaan pitäis kauheasti pölyä olla,siis ihan naamassa kiinni . mitähän mun pitäis tehdä, koska tää alkaa olee aikamoinen rasite oikeasti jo!

Alkuperäinen kirjoittaja PennyL:
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Hometta työpaikalla?
EIköhän muutkin oireilis jos olis hometta,tosin aika vanhoja taloja nämä ovat että en ihmettelis .
ei kaikki oireile, tai se oireilu alkaa vasta pitkässä juoksussa. ja jotkut voi oireilla todella herkästi heti alussa.
Juuri näin.. Ensin sairastuu "herkimmät" tai ne, ketkä työskentelevät lähinnä hometta (välttämättähän sitä ei ole koko talossa).

Itse kyllä työpisteeni siivoan joka viikko joten ei tässä ainakaan pitäis kauheasti pölyä olla,siis ihan naamassa kiinni . mitähän mun pitäis tehdä, koska tää alkaa olee aikamoinen rasite oikeasti jo!
Lääkäriin testaamaan ensin allergiat ja työpaikalla voisit ottaa puheeksi mahdollisen home-epäilyn.. Pitäähän tuo alkaa tutkimaan jos muuta allergiaa ei löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Lääkäriin testaamaan ensin allergiat ja työpaikalla voisit ottaa puheeksi mahdollisen home-epäilyn.. Pitäähän tuo alkaa tutkimaan jos muuta allergiaa ei löydy.
Olen Hyvinkin allerginen,testit otettu aikoja sitten. Olen moniallergikko,mutta olen tässä duunissa ollut jo puolitoista vuotta ja vasta nyt viime viikkoina alkanut oireet :|

Yhteistyössä